Jeej! Nog 6 en ik sta 2equote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
Hebben we allemaal al op SDB gestemd?!
!
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:46 schreef loveli het volgende:
O ja, en de verkoper noemt mij "beste heer" en de machine is 1 mand oud.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuj, eindelijk had de esprit weer een rok die ik wou, nu in de sale en in mijn maatMeteen wat dingen erbij gemikt wegens evenredige awesomeheid!
Plaatjes onder spoilert
Leuk MariaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto's als het geleverd is svp!
@loveli: ik vertrouw altijd wel op mn onderbuikgevoel... Maar nog een keer vragen kan altijd
PF: yey voor thee
Ik heb vanochtend een bak havermoutpap op en zit nu een appeltje op te peuzelen. Meer wil er nog niet in.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jeej! Nog 6 5 en ik sta 2e![]()
helemaal eerlijk is het niet gegaan, maar ach
Iedereen doet het zoquote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jeej! Nog 6 en ik sta 2e![]()
helemaal eerlijk is het niet gegaan, maar ach
Niet doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef loveli het volgende:
De wasmachine die ik wil staat op MP voor een goede prijs aangeboden. Alleen negeerde de verkoper mijn vraag over resterende garantie en aankoopbon. Heb er nog een keer om gevraagd en wacht nog op antwoord. Wat is wijsheid? Ik weet niet of ik het moet vertrouwen, maar het is wel exact de machine die ik wil.
Voor mij wel, voor mensen die weten in welke vrachtwagen 'ie zit is het een eitje. Het is een model dat alleen bij door het merk geselecteerde dealers verkocht wordt.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef P.F het volgende:
Het is nog al lastig een hele wasmachine te stelen, niet?!
Gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
Hebben we allemaal al op SDB gestemd?!
!
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
[..]
*proest*quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef neen het volgende:
- Zo, kerstcadeaus binnen![]()
- XM![]()
- Ik mag ook nog stemmen
- Na oud & nieuw zal ik eens een nieuwe voor foto maken
iconpost.
*proest* * Phaidra probeert niet hardop te lachen in bijzijn van collegaquote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
En de typo van de dag gaat naar... mn vriend!
Hij wou paars/roze tikken maar tikte 'aars/roze'![]()
Dus ik zag in mijn geestesoog al mensen in een interieurwinkel staan, "Ja, we dachten aan zacht aarsroze voor op de muren..." Verkoper: "Ja, aarsroze is het hélemaal dit jaar!"
Het heeft inderdaad dezelfde teint, waardoor het zeer goed te combineren valt in uw interieur! Zet u ook eens een aarsbruine lederen bank tegen een achtergrond van aarsroze, haute couture! Avant garde! We noemen dit aarstyloquote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef P.F het volgende:
Aarsroze... Dat zit net tegen aarsbruin aan of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |