Hmm, maar de jurk die ik zou willen dragen met een petticoat is eigenlijk iets te krap rond m'n borsten en geeft ook niet mee, en de kokerrok die ik heb is wel ook heel strak, maar gemaakt van een stof die net iets gemakkelijker met me meebeweegt... Ik twijfel nog even verder.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
Gek hè, Joan heeft een enorme kont en is sws best mollig, maar ik als heule erge hetero vind haar bijzonder........uhm....sexy!! Veel meer als de blonde, die natuurlijk ook prachtig is, maar minder hot.
Maar een kokerrok moet echt heul strak zitten en smal toelopen wil het zo mooi staan als bij Rooie Joan en voor DaD is een outfit met pettycoat wel comfortabeler denk ik......
Temperatuursverschillen zorgen voor uitzetten/krimpen van metaal en verslechteren van smerende eigenschappen van vet. Bouten ietsje verwarmen (natte handdoek magnetron, in plastic zak, even er tegenaan houden). Mep met hamer op kop van bout. Even een tikkie tegen de draairichting, dan weer losdraaien. Op sleutel gaan staan/springen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef AKnynke het volgende:
man a man..we zijn winterbanden onder's auto aan het zetten, maar het gaat niet van harte..2 banden willen niet van de auto af. En we hebben de auto vanavond nodig, en de hele kerst ook. nu even warme choco-pauze..
de wielen, ja. De bouten krijgen we wel los, maar de wielen niet van de auto af.. Nog meer tips?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Temperatuursverschillen zorgen voor uitzetten/krimpen van metaal en verslechteren van smerende eigenschappen van vet. Bouten ietsje verwarmen (natte handdoek magnetron, in plastic zak, even er tegenaan houden). Mep met hamer op kop van bout. Even een tikkie tegen de draairichting, dan weer losdraaien. Op sleutel gaan staan/springen.
Ten minste, als je de wielen wilt vervangen. Als je echt de banden aan het vervangen bent heb ik zo snel geen tips.
Misschien even hier foto's posten ter beoordeling???quote:Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, maar de jurk die ik zou willen dragen met een petticoat is eigenlijk iets te krap rond m'n borsten en geeft ook niet mee, en de kokerrok die ik heb is wel ook heel strak, maar gemaakt van een stof die net iets gemakkelijker met me meebeweegt... Ik twijfel nog even verder..
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik krijg net trouwens te horen van m'n vriendin dat ik niet zondag, maar maandag naar Engeland vertrek. Best handig om te weten
Ja, dat heb ik ook bij Joan! Dat ik me alleen maar ademloos van bewondering aan haar kan vergapen! Het helpt natuurlijk wel mee dat haar karakter ook zo heerlijk intelligent en adrem is geschreven, die combinatie maakt haar echt onweerstaanbaarquote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
Gek hè, Joan heeft een enorme kont en is sws best mollig, maar ik als heule erge hetero vind haar bijzonder........uhm....sexy!! Veel meer als de blonde, die natuurlijk ook prachtig is, maar minder hot.
Maar een kokerrok moet echt heul strak zitten en smal toelopen wil het zo mooi staan als bij Rooie Joan en voor DaD is een outfit met pettycoat wel comfortabeler denk ik......
Ja! Echt goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:14 schreef Chicolate het volgende:
Whoah XM wat een verschil! En das een compliment.
*rent langs en steekt er één bij, rent weer giebelend weg* muwhahaaha!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken Mad Men niet Laureline, but I'll take it as a compliment![]()
.
En thnx Chico
Zo. Genoeg veren in m'n bips weer!
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*rent langs en steekt er één bij, rent weer giebelend weg* muwhahaaha!
Klein stukje rijden en dan remmen? Zodat ze ff een 'tik' krijgen. Geen meters, gewoon even laten schrikken. Lijkt me.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de wielen, ja. De bouten krijgen we wel los, maar de wielen niet van de auto af.. Nog meer tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meningen graag..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Kokerrok en prettig bewegen? Huge contradictio in terminis!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef Laureline het volgende:
En DAD, voor zo'n feest is iets waar je prettiger in beweegt wel fijn! De kokerrok lijkt me dan toch erg leuk.
Ik heb 'm ookquote:
Ik heb nog geen blousje, die zal ik nog moeten kopen als ik besluit voor de rok te gaan!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook![]()
Maar misschien kan je ook een foto maken van de rok met het blousje dat je dan aandoet?
Ja, en heels eronder. En voldoende knoopjes open. Meer verzoeknummers?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook![]()
Maar misschien kan je ook een foto maken van de rok met het blousje dat je dan aandoet?
Hahaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, en heels eronder. En voldoende knoopjes open. Meer verzoeknummers?
Nee, ook dat nog niet. Dus ik kan nog geen complete outfits laten zien.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha. Ik had even gemist dat ze het blousje nog niet had.
Outfit voor het jurkje wel compleet DaD?
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het staat je allebei mooi! Dus aan mijn advies heb je nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meningen graag..
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
De auto is wel omhooggekrikt?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de wielen, ja. De bouten krijgen we wel los, maar de wielen niet van de auto af.. Nog meer tips?
dat dusquote:Op donderdag 24 december 2009 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het staat je allebei mooi! Dus aan mijn advies heb je niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Pettipants kun je ook bij de Accessorize kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik bestel ze altijd via www.petticoat-dance.net. Veel keus, en goede kwaliteit (ik moet altijd zo lachen om de 'pettipants', heb me tot nu toe kunnen beheersen er eentje te bestellen), meestal heb ik ze dan binnen een dag of 2-3 in huis. Maar dat is natuurlijk lastig nu met de feestdagen. Je kan ze ook zelf ophalen in Hoorn, las ik op de site.
Anders misschien een gewone feestwinkel proberen?
dat hadden we al geprobeerd. Maar, het is gelukt. heeft wel 2,5 uur geduurd...Zo, nu eten en dan kerst vieren. K heb helemaal geen zin, met het vriendje's familie...en dat nog niet eens...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Klein stukje rijden en dan remmen? Zodat ze ff een 'tik' krijgen. Geen meters, gewoon even laten schrikken. Lijkt me.
quote:Tussenstand:
quote:
admiraal_anaal 86
shiznuts 46
shinydiscoball 41
Lonker 41
Briggy 36
Ik heb ook een kookplaatje gekocht dus ik kan eindelijk kokenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waterkokers![]()
En leuk hae, DaDDas ook het enige wat ik niet uit de sale heb, die andere twee waren allebei met 50% korting
En dat kan bij esprit nog best oplopen
Jeej! Nog 6 en ik sta 2equote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
Hebben we allemaal al op SDB gestemd?!
!
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:46 schreef loveli het volgende:
O ja, en de verkoper noemt mij "beste heer" en de machine is 1 mand oud.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuj, eindelijk had de esprit weer een rok die ik wou, nu in de sale en in mijn maatMeteen wat dingen erbij gemikt wegens evenredige awesomeheid!
Plaatjes onder spoilert
Leuk MariaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto's als het geleverd is svp!
@loveli: ik vertrouw altijd wel op mn onderbuikgevoel... Maar nog een keer vragen kan altijd
PF: yey voor thee
Ik heb vanochtend een bak havermoutpap op en zit nu een appeltje op te peuzelen. Meer wil er nog niet in.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jeej! Nog 6 5 en ik sta 2e![]()
helemaal eerlijk is het niet gegaan, maar ach
Iedereen doet het zoquote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jeej! Nog 6 en ik sta 2e![]()
helemaal eerlijk is het niet gegaan, maar ach
Niet doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef loveli het volgende:
De wasmachine die ik wil staat op MP voor een goede prijs aangeboden. Alleen negeerde de verkoper mijn vraag over resterende garantie en aankoopbon. Heb er nog een keer om gevraagd en wacht nog op antwoord. Wat is wijsheid? Ik weet niet of ik het moet vertrouwen, maar het is wel exact de machine die ik wil.
Voor mij wel, voor mensen die weten in welke vrachtwagen 'ie zit is het een eitje. Het is een model dat alleen bij door het merk geselecteerde dealers verkocht wordt.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef P.F het volgende:
Het is nog al lastig een hele wasmachine te stelen, niet?!
Gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
Hebben we allemaal al op SDB gestemd?!
!
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
[..]
*proest*quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef neen het volgende:
- Zo, kerstcadeaus binnen![]()
- XM![]()
- Ik mag ook nog stemmen
- Na oud & nieuw zal ik eens een nieuwe voor foto maken
iconpost.
*proest* * Phaidra probeert niet hardop te lachen in bijzijn van collegaquote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
En de typo van de dag gaat naar... mn vriend!
Hij wou paars/roze tikken maar tikte 'aars/roze'![]()
Dus ik zag in mijn geestesoog al mensen in een interieurwinkel staan, "Ja, we dachten aan zacht aarsroze voor op de muren..." Verkoper: "Ja, aarsroze is het hélemaal dit jaar!"
Het heeft inderdaad dezelfde teint, waardoor het zeer goed te combineren valt in uw interieur! Zet u ook eens een aarsbruine lederen bank tegen een achtergrond van aarsroze, haute couture! Avant garde! We noemen dit aarstyloquote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef P.F het volgende:
Aarsroze... Dat zit net tegen aarsbruin aan of zo?
30e heen en dan 3e weer terug met de nachtbootquote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ook leuk, maar ik moest vorig jaar al kotsen in dat half uurtje van Londen naar Amsterdam, dus dat werkt niet voor mij. Wanneer ga je precies?
Held!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef neen het volgende:
[..]
30e heen en dan 3e weer terug met de nachtboot![]()
Ik neem ook en pak oliebollen beslag mee!
Een ware Nederlander
Je gaat toch niet ook O&N vieren in De Hems?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef neen het volgende:
[..]
30e heen en dan 3e weer terug met de nachtboot![]()
Een ware Nederlander
Als dat de "hollandse bar" is sowieso nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ook O&N vieren in De Hems?
Haha yep! Met kroketten en al!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:21 schreef neen het volgende:
[..]
Als dat de "hollandse bar" is sowieso niet
Heb ik eens gedaan naar Ierland, maar kennelijk was mijn koffer gecontroleerd en het pak ingeprikt.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef neen het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet naar Veenendaal. Way out of the richting!
O please, do tell us!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Oja. Ik weet ook al wat ik overmorgen ga eten.
Wij gaan morgen precies de andere kant op!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
Moet er toevallig iemand van Amsterdam richting Rotterdam en verder? Ik heb geen zin om alleen te rijden!
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O please, do tell us!
[/flauw]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |