SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhhh die is leuk he!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
Fijne vakantie CeeEf!! Verder nog niet bijgelezen, zit nl. de cutest film te kijken (Stardust). Even snel een TVP tijdens de reclame........
Stardust is geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
Fijne vakantie CeeEf!! Verder nog niet bijgelezen, zit nl. de cutest film te kijken (Stardust). Even snel een TVP tijdens de reclame........
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef neen het volgende:
Leuke jas SDB alleen moet je dat kaartje nog wel eraf halen he
goede tvp
Ja, dat was ik...ik ga het proberen te onthouden! Ik moet bijna met seizoen 6 beginnen van westwing. Nog 2 seizoenen, en het is over!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:05 schreef Syrena het volgende:
Wie was hier ook alweer fan van The West Wing en zocht nog een andere serie? Nynke was jij dat? In elk geval, volgens mijn baas moet je dan Studio 60 On The Sunset Strip kijken.
Ben er nu mee bezig en ga daarna Westwing doen (verkeerde volgorde, maar goed).
Probeer eens 's morgens te kijken! Dan vullen ze de H&M site weer aan, en zijn heel veel dingen opeens wel weer op voorraadquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef Syrena het volgende:
Fijne vakans alvast CF!
Chico, ik wil ook nog zo'n trui, maar op de H&M site hebben ze alleen maar XL en in de winkel waren ze op
Precies wat ik dacht!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, je kerel gedroeg zich als een wijf..
Een bak koffie later wel ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha, shiny...
En?? Nu een beetje wakker?
dat vind ik echt fijn om te horen Nynquote:Op woensdag 23 december 2009 10:10 schreef AKnynke het volgende:
oh, het is weer okay met het vriendje..hebben gister een goed gesprek gehad, en nu is het weer fijn. Gisteravond uit eten geweest, feuerzangenbowle gedronken en nog meer wijn gehad. Nu maar eens aan de studie, en vanavond nog een poging doen om kerstcadeautjes te kopen, want dat kwam er gister niet van..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef kwakz0r het volgende:
zo sas, je vriend is ook klaar met nakijken zag ik, net als mn broertje
echte leidsche ballen zijn niet vriendelijk en correct, noch gemaakt. die zijn ronduit openlijk lomp, sexistisch en elitairquote:Op woensdag 23 december 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
typische Leische Bal![]()
te aardig, te vriendelijk, te correct, en allemaal heel 'gemaakt'!
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echte leidsche ballen zijn niet vriendelijk en correct, noch gemaakt. die zijn ronduit openlijk lomp, sexistisch en elitair
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef neen het volgende:
Ik heb nu zo'n broek aan en die is echt veel te heet gewassen
Daar zeg je iets briljants! Ik heb ook een pluizende H&M-trui (na elke wasbeurt roze bolletjes verwijderenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Syrena het volgende:
Mijn paarse H&M trui pluist ook, maar ik heb 'm dan ook verkeerd gewassen (gewone katoenwas op 40, en hij moet synthetisch op 30. Die van mijn moeder is nog mooi. Ach ja).
Hahahaha, ik moest hier zó hard om lachen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef Laureline het volgende:
Goede reis CF! Heerlijk, warmte![]()
Ik ben inmiddels zeer bedreven in het glipfietsen. In ijsautorijden niet zo, halve auto is nu ingedeuktIk zal nog eens een kerstboom gaan kopen! Maar allee, we rijden nu vrolijk rond met een vastgetaped portier en een plastic ruit, net een Egyptische taxi.
Was het gezellig?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Wij () gaan zo op bed. Dus niet ik alleen.
.
Boerenkool-Bonding!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij eten dezelfde D Maria...
* uniekhoorn voelt een band
Heel diep! Dieper kan niet.. met worstquote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boerenkool-Bonding!Dat gaat echt diep!
![]()
Is ook leuk! Gelukkig was het niet zo heel erg druk in het centrum met lastminuteshoppers, dat scheelde welquote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boerenkool-Bonding!Dat gaat echt diep!
![]()
Daph: yay kadootjes kopen! Leuk!![]()
Ik ga maar weer es naar buitenIk had gisteren boodschappen gedaan voor 2 dagen, dacht ik. Helaasch! *pakt zichzelf weer in*
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:45 schreef Rituals het volgende:
Hè wat rot XM! Beterschap!
Ik heb vandaag ook nog de laatste paar cadeautjes gekocht. Ik heb nu twee 'shoppers' (boodschappentassen) vol met cadeautjesdie ik morgen allemaal mee de trein in mag slepen.
Ja wrijf het er nog maar even inquote:Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]Geweldig! Ben stiekem wel blij dat ik een auto heb
Een flapoortjesmuts?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is ook leuk! Gelukkig was het niet zo heel erg druk in het centrum met lastminuteshoppers, dat scheelde wel![]()
* geeft Maria flapoortjesmuts aan *
Ik was er voor het laatst in mei, zei de computer daar, dus het mocht wel weer eens!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cohaar(nog zo'n woord wat onherkenbaar wordt als je het aan mekaar schrijft
)
Je haar lijkt op die foto wel wat op een blonde, verzorgde versie van mijn haar!Ik heb momenteel ook zo'n ponypluk en langheid en soort van laagjes, alleen dan moet het nodig geknipt in tegenstelling tot jouw coupe
Looking good!!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef conleche het volgende:
Kapperhaar!!
[ afbeelding ]
Voor mijn doen zit het nu dus heel netjes en glad,Normaal heb ik echt een ontembare bos op mijn hoofd. Ik moet nu wel zorgen dat het in bad niet nat wordt, of dat ik door regen moet fietsen. Er is 10 cm. af, maar nog steeds best lang.
Lijstje:
BR: volkoren pistoletje met filet A, en sla/sjalot
T: wodka chips
D: weer een prutje, weet intussen dat het Thais is. En toe: tiramisu
Jah. Dat kent Vik wel!!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:39 schreef AKnynke het volgende:
ik vind flapoormutsen ook erg leuk! En co, je haar zit tof. Ik moet ook heel nodig naar de kapper, maar wou niet in Zweden, want duur en ook niet in Duitsland want ik kan niet in het Duits uitleggen wat ik wil. Dus nu weet ik niet wanneer ik moet gaan.
@ Viking: ken jij de L-word? Daar heb ik net het eerste seizoen van gekocht, ik hoorde dat het leuk was!
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah. Dat kent Vik wel!!Daar zette ze de wekker voor.
*proest*quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel diep! Dieper kan niet.. met worst
hihi, dat was mij nog niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:17 schreef sigme het volgende:
Co wat ben je mooi. Vooral dat je altijd zo shaggerijnig kijkt.
Cootje, kun je even voor opheldering komen zorgen in het SeSatopic? We breken ons het hoofd over de vraag of je nu 1,70 hebt gewonnen of 70 euroquote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
Da's mijn neutrale blik. Kan je nagaan.
En nóg trek je kerels aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
Da's m'n innerlijk. Dat is práchtig.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nóg trek je kerels aan.
There's something about you, baby.
flinke jesters en geil haar, what's more to want?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's m'n innerlijk. Dat is práchtig.
En je weet hoe kerels zijn.............all about het innerlijk!!!
Hee, jij gaat trouwen hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
flinke jesters en geil haar, what's more to want?
En vanwege die machtig shmecksay moordlustige sensuele blik natuurlijk!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's m'n innerlijk. Dat is práchtig.
En je weet hoe kerels zijn.............all about het innerlijk!!!
ja want dan mag je niet meer kijken zeker!?!quote:
Arm dinges!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nais hair co!![]()
Mijn lijstje:
O:-
T:-
L: 2 boterhammen
T: mini kerststolletje
D: -
T: -
And the temperature is rising![]()
.
op kantoor hebben we die zakken ook, iets meer werk dan cupasoup, maar oh zo veel lekkerderquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Speaking of soup! Ik heb een geniale ontdekking gedaan: 1-persoons soep-uit zak, en dan de champignonsoep, en daar een heuuuuleboel extra champignons ingooien!Heul lekker! En warm
Ik heb ooit bij de Action zo'n ding gekocht. Alsof ik mezelf aan het wurgen wasquote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
corrigerende hemdjes van de HEMA zijn een hoax! ik kreeg m niet over mn schoudersen eentje die ik wel aan nkreeg (ander model) ging niet meer uit. ik denk dat ik blauwe plekken van het wurmen heb
Oeh, benauwd is dat!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
corrigerende hemdjes van de HEMA zijn een hoax! ik kreeg m niet over mn schoudersen eentje die ik wel aan nkreeg (ander model) ging niet meer uit. ik denk dat ik blauwe plekken van het wurmen heb
Ik heb (supertoffe, rode met witte bloemetjes) fietstassen, Reuzehandigquote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog maar even in![]()
. Och, ik ben het wel een beetje gewend, doe namelijk ook altijd boodschappen op de fiets. Dus dan fiets ik met één of twee shoppers. Alleen moet ik morgen naast die twee shoppers ook nog een tas met kleding meenemen voor de kerstdagen..
ik heb een keer een corrigerende panty geprobeerd, maar zelfs in de grootste maat kon ik me er niet inwurmenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb een keer een corrigerende panty geprobeerd, maar zelfs in de grootste maat kon ik me er niet inwurmenEn hoewel het de rolletjes binnen het gebied van de panty wel wegdrukt met een gemiddelde PK van 12, kwam het er daarboven waar de panty ophoudt, 10x zo hard er weer overheen. Dat is een verplaatsing van het probleem, tenzij je het zo hoog kunt duwen dat het extra tiet lijkt, maar dat hoef ik niet want heb al genoeg
Oeh, goeie tip.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb een keer een corrigerende panty geprobeerd, maar zelfs in de grootste maat kon ik me er niet inwurmenEn hoewel het de rolletjes binnen het gebied van de panty wel wegdrukt met een gemiddelde PK van 12, kwam het er daarboven waar de panty ophoudt, 10x zo hard er weer overheen. Dat is een verplaatsing van het probleem, tenzij je het zo hoog kunt duwen dat het extra tiet lijkt, maar dat hoef ik niet want heb al genoeg
Zal je toch eerst wat rolletjes moeten kweken, ergens.quote:
I second that. you can have some of mine, though...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Zal je toch eerst wat rolletjes moeten kweken, ergens.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Zal je toch eerst wat rolletjes moeten kweken, ergens.
Ik heb er ook 2 bij de hema besteld, liggen bij m'n ouders te wachten totdat ik er eerste kerstdag kom...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij de Action zo'n ding gekocht. Alsof ik mezelf aan het wurgen wasEn toen had ik hem eindelijk aan, zat ie dus zo strak dat ik bobbels kreeg waar ik voorheen helemaal geen had
![]()
Toen ik hem eindelijk weer uit had heb ik 'm meteen weggegooid.
Mooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef conleche het volgende:
Kapperhaar!!
[ afbeelding ]
Voor mijn doen zit het nu dus heel netjes en glad,Normaal heb ik echt een ontembare bos op mijn hoofd. Ik moet nu wel zorgen dat het in bad niet nat wordt, of dat ik door regen moet fietsen. Er is 10 cm. af, maar nog steeds best lang.
Lijstje:
BR: volkoren pistoletje met filet A, en sla/sjalot
T: wodka chips
D: weer een prutje, weet intussen dat het Thais is. En toe: tiramisu
Leuk jurkje!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef kwakz0r het volgende:
jeej, dit jurkje is het, in grijsblauw!
[ afbeelding ]
met een zwarte shawl erbij voor warmte...
ik heb alleen meer curves dus valt ie heel anders...mooier vind ik
Nice! Is ze al weg? Is er nog plek in de kofferquote:
Ik weet het! Ik wil ook! En dan met mijn zwemband en bijzettafel bil op het strand rondparaderenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Nice! Is ze al weg? Is er nog plek in de koffer?!!
De theedoek is wel betaalbaar (15 euro) maar het tafelkleed is 100!!!! euro. Omg!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Sarabi het volgende:
Leuke theedoek PFik kende het merk nog niet.....
Ahh dat is een beetje duur voor een tafelkleed.....maar wel erg schattigquote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
De theedoek is wel betaalbaar (15 euro) maar het tafelkleed is 100!!!! euro. Omg!
De servetten die er bij horen zijn wel betaalbaarquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh dat is een beetje duur voor een tafelkleed.....maar wel erg schattig
Vanaf januari moet ik minder geld uitgaan geven en meer afvallenwat een saaie voornemens
Ik geloof dat de halve wereldbevolking die voornemens heeft, dus steun genoeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf januari moet ik minder geld uitgaan geven en meer afvallenwat een saaie voornemens
jaquote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Co is zo iemand die op haar 60ste ook nog stunning is
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef neen het volgende:
Ik moet meer geld krijgen en makkelijk afvallen.
Leuk jurkje.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef kwakz0r het volgende:
jeej, dit jurkje is het, in grijsblauw!
[ afbeelding ]
met een zwarte shawl erbij voor warmte...
ik heb alleen meer curves dus valt ie heel anders...mooier vind ik
wheheh, dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Ja echt tof!!
Ik heb vandaag een waterkoker gekocht en laten inpakken.. Dan kan ik als ik thuis kom het cadeaupapier er af scheuren![]()
!!!!!!!!
Das leuk he.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Ja echt tof!!
Ik heb vandaag een waterkoker gekocht en laten inpakken.. Dan kan ik als ik thuis kom het cadeaupapier er af scheuren![]()
!!!!!!!!
Je moet niet weinig eten je moet gezond etenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Leuk jurkje.
Ga vanaf deze week ook afvallen. (ja slim voor de kerst., maar wat er al af is, komt er dan niet bij!
)
Hoef er geen kilo's af, maar wil n kleinere taille..Dus vanaf nu ook dagelijks op de crosstrainer!
Ontbijt maar eigenlijk een tussendoortje: celebrationformaat mars
Middageten: 3 sneetjes geroosterd brood met kaas
Avondeten: Heel klein beetje kip, en 3 croissants.
Voor mijn doen echt heel weinig. ben trots op mezelf.
Ben echt zo iemand die gaat snoepen uit verveling
Klopt. maar had vanochtend echt heel erge honger, kon 't niet laten.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef neen het volgende:
Je kan beter meer eten en die mars en croissantjes skippen
Whehehehehe.. Ja echt zo leukquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef neen het volgende:
Je kan beter meer eten en die mars en croissantjes skippen
[..]
wheheh, dat doe ik ook wel eens
Zo kom je er nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ontbijt maar eigenlijk een tussendoortje: celebrationformaat mars
Middageten: 3 sneetjes geroosterd brood met kaas
Avondeten: Heel klein beetje kip, en 3 croissants.
De groente waren worteltjes / spruitjes vanavond. Meteen iets wat ik niet lust dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Je moet niet weinig eten je moet gezond eten
mars = kut. maar 1 kan wel.
waar is je fruit? en je groente?
croissant bestaat voor 20% uit vet... en dan ook nog 3? had je net zo goed een hele mars kunnen eten..
doe er nog maar 3 sneetjes gewoon brood bij, niet met kaas maar met pindakaas of zo
en dan aardappels + groente en 2 fruitjes
Oke.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hai Daniane!
Wat neen zegt is waar, ik denk dat je meer en gezonder moet etenWerkt als een tiet voor velen in dit topic!
En erbij sporten dan inderdaad
Als je te weinig eet houdt je lichaam juist voedingsstoffen vast.
Wow. ik heb echt veel aan jullie.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo kom je er nietmaar welkom.
Dit is om te beginnen:
ongezond
slecht verdeeld
verkeerde dingen
niet 'weinig' in de zin van gezond
te weinig in de zin van regelmatigheid
etc.
Begin eens met:
Ontbijt: grote kom magere yoghurt met havermout ofzo
Tussendoor: goed stuk fruit
Lunch: volkorenboterhammen met slankie smeerkaas, kipfilet of iets anders magers
Tussendoor: iets van paprikareepjes, nootjes, handje cashews, ofzo
Avondeten: flinke portie groente en een lekker stuk mager vlees of vis
MinimaalMeer GEZOND eten, is meer afvallen. Minder (ongezond) eten is ongezonder worden, wellicht afvallen en daarna evengoed weer bij komen
welkom![]()
lees en doe vooral mee, we leren het je wel aan!
Nooooo, ook voor erna.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, je wilt nu nog afvallen voor de kerst
Ooooh okquote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nooooo, ook voor erna.
maar nu alvast begonnen.
2 boterhammen om 8 uurquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
De groente waren worteltjes / spruitjes vanavond. Meteen iets wat ik niet lust dus.![]()
Maar 6 sneetjes geroosterd brood bij lunch?dat kan ik echt niet op.
En is kaas juist slecht? (kut!)
Maar zal me aan dat schema houden.
Haha klopt.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooooh ok. Vond het al zo last-minute
. Maar welkom en succes!
Ah zo, jaa daar kom ik wel aan in mn dagelijks ritme.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
2 boterhammen om 8 uur
2 boterhammen om 11 uur
2 boterhammen om 14 uur
(bijv)
Kaas is niet per se slecht, wel veel dierlijke vetten, en veel caloriën bij 48+
Mooi.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
maarkaas
is
zo
lekker
dus als je heel goed oplet met vanalles, kun je ook nog wel met regelmaat kaas eten hoor![]()
NEEquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha klopt.![]()
Dankjewel.
[..]
Ah zo, jaa daar kom ik wel aan in mn dagelijks ritme.(geen vakantie dan he
)
Is jam wel goed?
Rookvlees vind ik niet zo lekker.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
NEERookvlees=
(en ook nog vrij lang houdbaar, dus handig als je alleenstaand bent. Like me!)
Kipfilet, houmous, pindakaas, appelstroop als je graag iets zoets wil...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Rookvlees vind ik niet zo lekker.
maar merk dus dat ik flink verkeerd bezig ben.. best wel kut. but not too late too change.
Ik wilde eerst kipfilet schrijven, maar daar zit ook veel suiker inquote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Rookvlees vind ik niet zo lekker.
maar merk dus dat ik flink verkeerd bezig ben.. best wel kut. but not too late too change.
Dat is zoquote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik geloof dat de halve wereldbevoling die voornemens heeft, dus steun genoeg!
THC hecht zich aan dierlijke vetten, theorethisch is het dus mogelijk een spacekaasfondue te houden.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
2 boterhammen om 8 uur
2 boterhammen om 11 uur
2 boterhammen om 14 uur
(bijv)
Kaas is niet per se slecht, wel veel dierlijke vetten, en veel caloriën bij 48+
tetrahydrocannabinolquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
THC?
The Hot Chili?
Tears, Hams and Chiropractors?
Tuberculosis, Hermafrodites and Chinese?
wiet, man!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's still Chinese to me man
DRUKS!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's still Chinese to me man
ik ben 24 kilo aangekomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
Hoeveel zijn jullie eigenlijk afgevallen sinds jullie zijn begonnen met hier te posten enzo?
Okeeeeeeeeeee, het is stilquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
Hoeveel zijn jullie eigenlijk afgevallen sinds jullie zijn begonnen met hier te posten enzo?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Syrena het volgende:
Wietfondue![]()
Mijn moeder mag van ons niet meer "wietjes roken" zeggen als ze iemand bedoelt die joints rookt. Ze beweert ook dat ze de lucht niet herkent. OMG. *rolt steen weg en ziet moeder*
Wat voor een eetstoornis?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben 24 kilo aangekomenmaar ik heb een eetstoornis (gediagnostiseerd) en weet wél heel goed hoe het zou moeten.
lijstjes die andere mensen hier voor je neergezet hadden helpen al veel. paar stelregeltjes nog:
-wees matig met dierlijk vet (in vet vlees, volvette kaas)
-haal gezonde vetten uit noten, vette vis, olijfolie
-geraffineerd = ongezond (witbrood, koekjes, mars, croissants, chips, witte pasta, sausjes uit pakjes) eigenlijk kun je er vanuit gaan dat dingen waar een lange ingredientenlijst achterop staat en erg bewerkt zijn minder gezond voor je zijn dan pure produkten zoals volkorenbrood, volkorenpasta, zilvervliesrijst, magere/halfvolle zuivel, groente, noten, fruit, etc.
-van suiker (snelle suikers, zie geraffineerde producten hierboven) krijg je kort na het eten ervan wéér honger. eiwitten en vetten vullen beter.
Hahaha ofniet.quote:
Bijna 30 kilo en daarna weer zo'n 5 kilo aangekomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
niet nader omschreven (dus geen binge eating, geen anorexia geen boulimia) ik heb een gestoorde relatie met eten, en ben daardoor na 17 kilo af te vallen weer 23 kilo aangekomen. terwijl ik dus prima weet wat gezond is.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat voor een eetstoornis?
Dankje voor je tips
[..]
Hahaha ofniet.
Respect.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijna 30 kilo en daarna weer zo'n 5 kilo aangekomen
Vanaf nu moeten er nog 10 kilo af
Oke, heel veel succes!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet nader omschreven (dus geen binge eating, geen anorexia geen boulimia) ik heb een gestoorde relatie met eten, en ben daardoor na 17 kilo af te vallen weer 23 kilo aangekomen. terwijl ik dus prima weet wat gezond is.
ik ga in februari met therapie beginnen, dus ik heb er vertrouwen in dat ik het in 2010 ga overwinnen!
Zal ik gaan doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daniane, dat staat veelal in het lijstje in de OP! Ikke ongeveer een kilo of 4 geloof ikEn dan hebben we nog zulke heldinnen als Co (conleche) en Uniek en Faithy! Kijk maar in het lijstje!
![]()
En aha, wiet! *is ontmaskerd als braverik*
Ik begon op 72-74 en ik weeg nu 61 oid.. Of misschien minder, ik weet het nietquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
Jij bent stiekem ook erg veel afgevallenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik begon op 72-74 en ik weeg nu 61 oid.. Of misschien minder, ik weet het niet!
Dat was niet stiekem hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook erg veel afgevallen
*mental image of hippies die joints en stukjes spacecake in gesmolten marihuanakaas dopen*quote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Spacekaasfondue! Dat wordt mijn volgende dinerparty
Duuuuuudequote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image of hippies die joints en stukjes spacecake in gesmolten marihuanakaas dopen*
Waaay!quote:
Niet doen. Wees trots als je een lijstje zoals Moblo dat postte hebt volgehouden. Gezond en nog lekker ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
Welke kapper is dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef neen het volgende:
O, ik ben vandaag trouwens ook naar de kapper geweest en heb het niet eens zo kort laten knippen als normaal gebeurd! Daarnaast kreeg ik (weliswaar klein) een flesje wijn mee vanwege de kerst enzo
Ik weet niet waar ze vandaan komt (in de zin van eetgewoontes), maar het klinkt inderdaad niet geweldig.quote:
Anders quote je me even ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 09:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze vandaan komt (in de zin van eetgewoontes), maar het klinkt inderdaad niet geweldig.
Buiten dat, het gaat niet om de hoeveelheid hé maar om hetgeen je naar binnen werkt.
Volgens mij niet geroosterd. Maar wel van oud brood. Dat is tenminste vaak het geval.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag een Queen of puddings maken, en ik heb daarvoor 'Fresh Breadcrumbs' nodig.
Nu vraag ik mij af: moeten deze nog zacht zijn, of moeten ze al 'geroosterd' zijn en dus à la panneermeel? ik twijfel!
Heb je How to Eat van Nigella? Ik heb 'm net binnen gekregen en was echt net aan het lezen over broodkruim.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag een Queen of puddings maken, en ik heb daarvoor 'Fresh Breadcrumbs' nodig.
Nu vraag ik mij af: moeten deze nog zacht zijn, of moeten ze al 'geroosterd' zijn en dus à la panneermeel? ik twijfel!
Had jij nog voor-foto's? Zo ja, spammen please!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Ik ben iets meer dan 20 kg afgevallen. Van maat 44/46 naar 38 gemiddeld. Soms 36 met truitjes en soms 40 van broeken. Het wisselt.
*pictures evil fiendish pudding* I gotzyoo an offer yoo cannot refyoosequote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
en daarna al mijn ziel en zaligheid in de pudding proppen
Voor oud en nieuw of zo maar? Zoek je een jaren '60 giga ding of een beschaafde? Hier in de regio kwam ik ze pas tegen in een aantal kleuren, dus even shoppen. Als je voor een sixties party wat nodig hebt, dan heb ik ook nog wat hangen wat je mag lenen. Ophalen in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet voor Oud en Nieuw eigenlijk nog wel even wat omvang kwijt om in m'n jurkje te passen.. Gelukkig zitten alleen de grootste vreetdagen van het jaar daar nog maar tussen.
.
Heeft iemand trouwens enig idee waar ik een petticoat kan kopen?
Ik houd niet van chocola, dus dat scheelt. Kerst wordt natuurlijk wel een groot vreetfestijn, maar verder heb ik me tot nu toe weten in te houden. Nu hopen dat ik in het nieuwe jaar nog steeds onder 63 zit.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP! Afvallen in tijden van Sinterklaas en kerst*trots op joe*
![]()
Ik zal blij zijn als er niks áán isMn cola-misbruik valt erg mee de afgelopen dagen, het is meer mijn chocolademisbruik waar ik me enigszins zorgen om maak
Verder eet ik overigens wel normaal!
Voor een Oud en Nieuwfeest! Kleur maakt ook niet uit, hij komt onder een zwart jurkje. In wat voor soort winkels heb je ze gezien? Ophalen in Zuid-Holland vanuit Groningen lijkt me niet zo praktisch, maar bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw of zo maar? Zoek je een jaren '60 giga ding of een beschaafde? Hier in de regio kwam ik ze pas tegen in een aantal kleuren, dus even shoppen. Als je voor een sixties party wat nodig hebt, dan heb ik ook nog wat hangen wat je mag lenen. Ophalen in Zuid-Holland.
Zal eens ff zoeken... ik ontweek het toen om op de foto te komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Had jij nog voor-foto's? Zo ja, spammen please!
Ik bestel ze altijd via www.petticoat-dance.net. Veel keus, en goede kwaliteit (ik moet altijd zo lachen om de 'pettipants', heb me tot nu toe kunnen beheersen er eentje te bestellen), meestal heb ik ze dan binnen een dag of 2-3 in huis. Maar dat is natuurlijk lastig nu met de feestdagen. Je kan ze ook zelf ophalen in Hoorn, las ik op de site.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor een Oud en Nieuwfeest! Kleur maakt ook niet uit, hij komt onder een zwart jurkje. In wat voor soort winkels heb je ze gezien? Ophalen in Zuid-Holland vanuit Groningen lijkt me niet zo praktisch, maar bedankt voor het aanbod!
Goed bezig! Wat voor pudding ga je maken?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
de amuse is af, de soep gaat bijna door de staafmixer heen
het vlees de marinade in
Marinades voor vis maken
en daarna al mijn ziel en zaligheid in de pudding proppen
Da zal ie dan wel moeten hequote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop m'n kerel in een pak te krijgen..
Een winkel met een beetje alternatieve kleding, maar ook merken als Turnover en Kong Louie. In gothic winkels zul je ook wel zwarte petticoats kunnen vinden. Of je gaat naar de stoffenzaak en koopt een paar meter tule waar je elastiek in zet en een randje biaisband om zoomt (rotwerk en hoeft niet, maar dan kleeft het minder aan je panty's).quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor een Oud en Nieuwfeest! Kleur maakt ook niet uit, hij komt onder een zwart jurkje. In wat voor soort winkels heb je ze gezien? Ophalen in Zuid-Holland vanuit Groningen lijkt me niet zo praktisch, maar bedankt voor het aanbod!
Handschoenen, 100 euro (V&D: 11.95). Sluier: 600 euro (3 meter stof, 700 kraaltjes en kinderarbeid: 100 euro max).quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Chicolate het volgende:
Of een bruidswinkel, maar alles waar 'bruid' voor staat is wel meteen 10x zo duur.
Topserie vind ik!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het thema is trouwens Mad Men, the stylish 60's. Dus ik hoef er niet uit te zien als een rock 'n'roll danseres, maar wil gewoon m'n jurkje wat meer volume geven.
[ afbeelding ]
Ik hoop m'n kerel in een pak te krijgen..
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het thema is trouwens Mad Men, the stylish 60's. Dus ik hoef er niet uit te zien als een rock 'n'roll danseres, maar wil gewoon m'n jurkje wat meer volume geven.
[ afbeelding ]
Ik hoop m'n een kerel in een pak te krijgen..
Loert met één oog naar rechtsboven........; grijs.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Adelante het volgende:
Zo, 150 man gePMt, nu eerst een bavaria
Goedemorgen
Heb er dus niet zoveel, paar hier op de pc gevonden, maar volgens mij zijn die wel bekend:quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Had jij nog voor-foto's? Zo ja, spammen please!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jij had al gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Loert met één oog naar rechtsboven........; grijs.
Ade???
En decolettéquote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Laureline het volgende:XM! Wat een transformatie! Ongelooflijk!
![]()
Ben ook wel benieuwd hoe je gezicht mee is veranderd.
Die heb ik ook wel, een kokerrok! Joan is inderdaad hartstikke sexy.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Laureline het volgende:
Mad Men is geweldigDe best gestylde tv-serie ooit!
Maar met jouw figuurDAD, zou ik juist als Joan gaan (de roodharige secretaresse): alles lekker vormbevestigend met een 'brave' twinset of blouse (zogenaamd netjes hééél hooggesloten
) en loeistrakke kokerrok
En je haar boltouperen en in een mooie rol opsteken, met knoeperds van oorknoppen.
Gewoon je moment pakken, een rondje draaien en genieten van je succes.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx. Ik zie zelf ook wel de verschillen ja
. Hoewel die laatste foto wel bewust met een zeer flatterende pose is heur. In werkelijkheid ben ik wel ietsjes ronder, maar ach, dat mag de pret niet drukken
.
Dat is foetsiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
ik houd gewoon ontzettend van kokenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef Twinkle_ het volgende:
Goed bezig! Wat voor pudding ga je maken?
En nu voel ik me heel lui, met mn kant en klare kerstdiner..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |