Ooooh okquote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nooooo, ook voor erna.
maar nu alvast begonnen.
2 boterhammen om 8 uurquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
De groente waren worteltjes / spruitjes vanavond. Meteen iets wat ik niet lust dus.![]()
Maar 6 sneetjes geroosterd brood bij lunch?dat kan ik echt niet op.
En is kaas juist slecht? (kut!)
Maar zal me aan dat schema houden.
Haha klopt.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooooh ok. Vond het al zo last-minute
. Maar welkom en succes!
Ah zo, jaa daar kom ik wel aan in mn dagelijks ritme.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
2 boterhammen om 8 uur
2 boterhammen om 11 uur
2 boterhammen om 14 uur
(bijv)
Kaas is niet per se slecht, wel veel dierlijke vetten, en veel caloriën bij 48+
Mooi.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
maarkaas
is
zo
lekker
dus als je heel goed oplet met vanalles, kun je ook nog wel met regelmaat kaas eten hoor![]()
NEEquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha klopt.![]()
Dankjewel.
[..]
Ah zo, jaa daar kom ik wel aan in mn dagelijks ritme.(geen vakantie dan he
)
Is jam wel goed?
Rookvlees vind ik niet zo lekker.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
NEERookvlees=
(en ook nog vrij lang houdbaar, dus handig als je alleenstaand bent. Like me!)
Kipfilet, houmous, pindakaas, appelstroop als je graag iets zoets wil...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Rookvlees vind ik niet zo lekker.
maar merk dus dat ik flink verkeerd bezig ben.. best wel kut. but not too late too change.
Ik wilde eerst kipfilet schrijven, maar daar zit ook veel suiker inquote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Rookvlees vind ik niet zo lekker.
maar merk dus dat ik flink verkeerd bezig ben.. best wel kut. but not too late too change.
Dat is zoquote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik geloof dat de halve wereldbevoling die voornemens heeft, dus steun genoeg!
THC hecht zich aan dierlijke vetten, theorethisch is het dus mogelijk een spacekaasfondue te houden.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
2 boterhammen om 8 uur
2 boterhammen om 11 uur
2 boterhammen om 14 uur
(bijv)
Kaas is niet per se slecht, wel veel dierlijke vetten, en veel caloriën bij 48+
tetrahydrocannabinolquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
THC?
The Hot Chili?
Tears, Hams and Chiropractors?
Tuberculosis, Hermafrodites and Chinese?
wiet, man!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's still Chinese to me man
DRUKS!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's still Chinese to me man
ik ben 24 kilo aangekomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
Hoeveel zijn jullie eigenlijk afgevallen sinds jullie zijn begonnen met hier te posten enzo?
Okeeeeeeeeeee, het is stilquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
Hoeveel zijn jullie eigenlijk afgevallen sinds jullie zijn begonnen met hier te posten enzo?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Syrena het volgende:
Wietfondue![]()
Mijn moeder mag van ons niet meer "wietjes roken" zeggen als ze iemand bedoelt die joints rookt. Ze beweert ook dat ze de lucht niet herkent. OMG. *rolt steen weg en ziet moeder*
Wat voor een eetstoornis?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben 24 kilo aangekomenmaar ik heb een eetstoornis (gediagnostiseerd) en weet wél heel goed hoe het zou moeten.
lijstjes die andere mensen hier voor je neergezet hadden helpen al veel. paar stelregeltjes nog:
-wees matig met dierlijk vet (in vet vlees, volvette kaas)
-haal gezonde vetten uit noten, vette vis, olijfolie
-geraffineerd = ongezond (witbrood, koekjes, mars, croissants, chips, witte pasta, sausjes uit pakjes) eigenlijk kun je er vanuit gaan dat dingen waar een lange ingredientenlijst achterop staat en erg bewerkt zijn minder gezond voor je zijn dan pure produkten zoals volkorenbrood, volkorenpasta, zilvervliesrijst, magere/halfvolle zuivel, groente, noten, fruit, etc.
-van suiker (snelle suikers, zie geraffineerde producten hierboven) krijg je kort na het eten ervan wéér honger. eiwitten en vetten vullen beter.
Hahaha ofniet.quote:
Bijna 30 kilo en daarna weer zo'n 5 kilo aangekomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
niet nader omschreven (dus geen binge eating, geen anorexia geen boulimia) ik heb een gestoorde relatie met eten, en ben daardoor na 17 kilo af te vallen weer 23 kilo aangekomen. terwijl ik dus prima weet wat gezond is.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat voor een eetstoornis?
Dankje voor je tips
[..]
Hahaha ofniet.
Respect.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijna 30 kilo en daarna weer zo'n 5 kilo aangekomen
Vanaf nu moeten er nog 10 kilo af
Oke, heel veel succes!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet nader omschreven (dus geen binge eating, geen anorexia geen boulimia) ik heb een gestoorde relatie met eten, en ben daardoor na 17 kilo af te vallen weer 23 kilo aangekomen. terwijl ik dus prima weet wat gezond is.
ik ga in februari met therapie beginnen, dus ik heb er vertrouwen in dat ik het in 2010 ga overwinnen!
Zal ik gaan doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daniane, dat staat veelal in het lijstje in de OP! Ikke ongeveer een kilo of 4 geloof ikEn dan hebben we nog zulke heldinnen als Co (conleche) en Uniek en Faithy! Kijk maar in het lijstje!
![]()
En aha, wiet! *is ontmaskerd als braverik*
Ik begon op 72-74 en ik weeg nu 61 oid.. Of misschien minder, ik weet het nietquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
Jij bent stiekem ook erg veel afgevallenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik begon op 72-74 en ik weeg nu 61 oid.. Of misschien minder, ik weet het niet!
Dat was niet stiekem hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook erg veel afgevallen
*mental image of hippies die joints en stukjes spacecake in gesmolten marihuanakaas dopen*quote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Spacekaasfondue! Dat wordt mijn volgende dinerparty
Duuuuuudequote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image of hippies die joints en stukjes spacecake in gesmolten marihuanakaas dopen*
Waaay!quote:
Niet doen. Wees trots als je een lijstje zoals Moblo dat postte hebt volgehouden. Gezond en nog lekker ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
Voor mijn doen echt heel weinig. ben trots op mezelf.
Ben echt zo iemand die gaat snoepen uit verveling
Welke kapper is dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef neen het volgende:
O, ik ben vandaag trouwens ook naar de kapper geweest en heb het niet eens zo kort laten knippen als normaal gebeurd! Daarnaast kreeg ik (weliswaar klein) een flesje wijn mee vanwege de kerst enzo
Ik weet niet waar ze vandaan komt (in de zin van eetgewoontes), maar het klinkt inderdaad niet geweldig.quote:
Anders quote je me even ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 09:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze vandaan komt (in de zin van eetgewoontes), maar het klinkt inderdaad niet geweldig.
Buiten dat, het gaat niet om de hoeveelheid hé maar om hetgeen je naar binnen werkt.
Volgens mij niet geroosterd. Maar wel van oud brood. Dat is tenminste vaak het geval.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag een Queen of puddings maken, en ik heb daarvoor 'Fresh Breadcrumbs' nodig.
Nu vraag ik mij af: moeten deze nog zacht zijn, of moeten ze al 'geroosterd' zijn en dus à la panneermeel? ik twijfel!
Heb je How to Eat van Nigella? Ik heb 'm net binnen gekregen en was echt net aan het lezen over broodkruim.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag een Queen of puddings maken, en ik heb daarvoor 'Fresh Breadcrumbs' nodig.
Nu vraag ik mij af: moeten deze nog zacht zijn, of moeten ze al 'geroosterd' zijn en dus à la panneermeel? ik twijfel!
Had jij nog voor-foto's? Zo ja, spammen please!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Ik ben iets meer dan 20 kg afgevallen. Van maat 44/46 naar 38 gemiddeld. Soms 36 met truitjes en soms 40 van broeken. Het wisselt.
*pictures evil fiendish pudding* I gotzyoo an offer yoo cannot refyoosequote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
en daarna al mijn ziel en zaligheid in de pudding proppen
Voor oud en nieuw of zo maar? Zoek je een jaren '60 giga ding of een beschaafde? Hier in de regio kwam ik ze pas tegen in een aantal kleuren, dus even shoppen. Als je voor een sixties party wat nodig hebt, dan heb ik ook nog wat hangen wat je mag lenen. Ophalen in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet voor Oud en Nieuw eigenlijk nog wel even wat omvang kwijt om in m'n jurkje te passen.. Gelukkig zitten alleen de grootste vreetdagen van het jaar daar nog maar tussen.
.
Heeft iemand trouwens enig idee waar ik een petticoat kan kopen?
Ik houd niet van chocola, dus dat scheelt. Kerst wordt natuurlijk wel een groot vreetfestijn, maar verder heb ik me tot nu toe weten in te houden. Nu hopen dat ik in het nieuwe jaar nog steeds onder 63 zit.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP! Afvallen in tijden van Sinterklaas en kerst*trots op joe*
![]()
Ik zal blij zijn als er niks áán isMn cola-misbruik valt erg mee de afgelopen dagen, het is meer mijn chocolademisbruik waar ik me enigszins zorgen om maak
Verder eet ik overigens wel normaal!
Voor een Oud en Nieuwfeest! Kleur maakt ook niet uit, hij komt onder een zwart jurkje. In wat voor soort winkels heb je ze gezien? Ophalen in Zuid-Holland vanuit Groningen lijkt me niet zo praktisch, maar bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw of zo maar? Zoek je een jaren '60 giga ding of een beschaafde? Hier in de regio kwam ik ze pas tegen in een aantal kleuren, dus even shoppen. Als je voor een sixties party wat nodig hebt, dan heb ik ook nog wat hangen wat je mag lenen. Ophalen in Zuid-Holland.
Zal eens ff zoeken... ik ontweek het toen om op de foto te komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Had jij nog voor-foto's? Zo ja, spammen please!
Ik bestel ze altijd via www.petticoat-dance.net. Veel keus, en goede kwaliteit (ik moet altijd zo lachen om de 'pettipants', heb me tot nu toe kunnen beheersen er eentje te bestellen), meestal heb ik ze dan binnen een dag of 2-3 in huis. Maar dat is natuurlijk lastig nu met de feestdagen. Je kan ze ook zelf ophalen in Hoorn, las ik op de site.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor een Oud en Nieuwfeest! Kleur maakt ook niet uit, hij komt onder een zwart jurkje. In wat voor soort winkels heb je ze gezien? Ophalen in Zuid-Holland vanuit Groningen lijkt me niet zo praktisch, maar bedankt voor het aanbod!
Goed bezig! Wat voor pudding ga je maken?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
de amuse is af, de soep gaat bijna door de staafmixer heen
het vlees de marinade in
Marinades voor vis maken
en daarna al mijn ziel en zaligheid in de pudding proppen
Da zal ie dan wel moeten hequote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop m'n kerel in een pak te krijgen..
Een winkel met een beetje alternatieve kleding, maar ook merken als Turnover en Kong Louie. In gothic winkels zul je ook wel zwarte petticoats kunnen vinden. Of je gaat naar de stoffenzaak en koopt een paar meter tule waar je elastiek in zet en een randje biaisband om zoomt (rotwerk en hoeft niet, maar dan kleeft het minder aan je panty's).quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor een Oud en Nieuwfeest! Kleur maakt ook niet uit, hij komt onder een zwart jurkje. In wat voor soort winkels heb je ze gezien? Ophalen in Zuid-Holland vanuit Groningen lijkt me niet zo praktisch, maar bedankt voor het aanbod!
Handschoenen, 100 euro (V&D: 11.95). Sluier: 600 euro (3 meter stof, 700 kraaltjes en kinderarbeid: 100 euro max).quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Chicolate het volgende:
Of een bruidswinkel, maar alles waar 'bruid' voor staat is wel meteen 10x zo duur.
Topserie vind ik!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het thema is trouwens Mad Men, the stylish 60's. Dus ik hoef er niet uit te zien als een rock 'n'roll danseres, maar wil gewoon m'n jurkje wat meer volume geven.
[ afbeelding ]
Ik hoop m'n kerel in een pak te krijgen..
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het thema is trouwens Mad Men, the stylish 60's. Dus ik hoef er niet uit te zien als een rock 'n'roll danseres, maar wil gewoon m'n jurkje wat meer volume geven.
[ afbeelding ]
Ik hoop m'n een kerel in een pak te krijgen..
Loert met één oog naar rechtsboven........; grijs.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Adelante het volgende:
Zo, 150 man gePMt, nu eerst een bavaria
Goedemorgen
Heb er dus niet zoveel, paar hier op de pc gevonden, maar volgens mij zijn die wel bekend:quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Had jij nog voor-foto's? Zo ja, spammen please!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jij had al gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Loert met één oog naar rechtsboven........; grijs.
Ade???
En decolettéquote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Laureline het volgende:XM! Wat een transformatie! Ongelooflijk!
![]()
Ben ook wel benieuwd hoe je gezicht mee is veranderd.
Die heb ik ook wel, een kokerrok! Joan is inderdaad hartstikke sexy.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Laureline het volgende:
Mad Men is geweldigDe best gestylde tv-serie ooit!
Maar met jouw figuurDAD, zou ik juist als Joan gaan (de roodharige secretaresse): alles lekker vormbevestigend met een 'brave' twinset of blouse (zogenaamd netjes hééél hooggesloten
) en loeistrakke kokerrok
En je haar boltouperen en in een mooie rol opsteken, met knoeperds van oorknoppen.
Gewoon je moment pakken, een rondje draaien en genieten van je succes.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx. Ik zie zelf ook wel de verschillen ja
. Hoewel die laatste foto wel bewust met een zeer flatterende pose is heur. In werkelijkheid ben ik wel ietsjes ronder, maar ach, dat mag de pret niet drukken
.
Dat is foetsiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |