Okeeeeeeeeeee, het is stilquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
Hoeveel zijn jullie eigenlijk afgevallen sinds jullie zijn begonnen met hier te posten enzo?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Syrena het volgende:
Wietfondue![]()
Mijn moeder mag van ons niet meer "wietjes roken" zeggen als ze iemand bedoelt die joints rookt. Ze beweert ook dat ze de lucht niet herkent. OMG. *rolt steen weg en ziet moeder*
Wat voor een eetstoornis?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben 24 kilo aangekomenmaar ik heb een eetstoornis (gediagnostiseerd) en weet wél heel goed hoe het zou moeten.
lijstjes die andere mensen hier voor je neergezet hadden helpen al veel. paar stelregeltjes nog:
-wees matig met dierlijk vet (in vet vlees, volvette kaas)
-haal gezonde vetten uit noten, vette vis, olijfolie
-geraffineerd = ongezond (witbrood, koekjes, mars, croissants, chips, witte pasta, sausjes uit pakjes) eigenlijk kun je er vanuit gaan dat dingen waar een lange ingredientenlijst achterop staat en erg bewerkt zijn minder gezond voor je zijn dan pure produkten zoals volkorenbrood, volkorenpasta, zilvervliesrijst, magere/halfvolle zuivel, groente, noten, fruit, etc.
-van suiker (snelle suikers, zie geraffineerde producten hierboven) krijg je kort na het eten ervan wéér honger. eiwitten en vetten vullen beter.
Hahaha ofniet.quote:
Bijna 30 kilo en daarna weer zo'n 5 kilo aangekomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
Hoeveel zijn jullie eigenlijk afgevallen sinds jullie zijn begonnen met hier te posten enzo?
niet nader omschreven (dus geen binge eating, geen anorexia geen boulimia) ik heb een gestoorde relatie met eten, en ben daardoor na 17 kilo af te vallen weer 23 kilo aangekomen. terwijl ik dus prima weet wat gezond is.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat voor een eetstoornis?
Dankje voor je tips
[..]
Hahaha ofniet.
Respect.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijna 30 kilo en daarna weer zo'n 5 kilo aangekomen
Vanaf nu moeten er nog 10 kilo af
Oke, heel veel succes!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet nader omschreven (dus geen binge eating, geen anorexia geen boulimia) ik heb een gestoorde relatie met eten, en ben daardoor na 17 kilo af te vallen weer 23 kilo aangekomen. terwijl ik dus prima weet wat gezond is.
ik ga in februari met therapie beginnen, dus ik heb er vertrouwen in dat ik het in 2010 ga overwinnen!
Zal ik gaan doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daniane, dat staat veelal in het lijstje in de OP! Ikke ongeveer een kilo of 4 geloof ikEn dan hebben we nog zulke heldinnen als Co (conleche) en Uniek en Faithy! Kijk maar in het lijstje!
![]()
En aha, wiet! *is ontmaskerd als braverik*
Ik begon op 72-74 en ik weeg nu 61 oid.. Of misschien minder, ik weet het nietquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
Jij bent stiekem ook erg veel afgevallenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik begon op 72-74 en ik weeg nu 61 oid.. Of misschien minder, ik weet het niet!
Dat was niet stiekem hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook erg veel afgevallen
*mental image of hippies die joints en stukjes spacecake in gesmolten marihuanakaas dopen*quote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Spacekaasfondue! Dat wordt mijn volgende dinerparty
Duuuuuudequote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image of hippies die joints en stukjes spacecake in gesmolten marihuanakaas dopen*
Waaay!quote:
Niet doen. Wees trots als je een lijstje zoals Moblo dat postte hebt volgehouden. Gezond en nog lekker ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
Voor mijn doen echt heel weinig. ben trots op mezelf.
Ben echt zo iemand die gaat snoepen uit verveling
Welke kapper is dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef neen het volgende:
O, ik ben vandaag trouwens ook naar de kapper geweest en heb het niet eens zo kort laten knippen als normaal gebeurd! Daarnaast kreeg ik (weliswaar klein) een flesje wijn mee vanwege de kerst enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |