Ik weet niet waar ze vandaan komt (in de zin van eetgewoontes), maar het klinkt inderdaad niet geweldig.quote:
Anders quote je me even ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 09:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze vandaan komt (in de zin van eetgewoontes), maar het klinkt inderdaad niet geweldig.
Buiten dat, het gaat niet om de hoeveelheid hé maar om hetgeen je naar binnen werkt.
Volgens mij niet geroosterd. Maar wel van oud brood. Dat is tenminste vaak het geval.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag een Queen of puddings maken, en ik heb daarvoor 'Fresh Breadcrumbs' nodig.
Nu vraag ik mij af: moeten deze nog zacht zijn, of moeten ze al 'geroosterd' zijn en dus à la panneermeel? ik twijfel!
Heb je How to Eat van Nigella? Ik heb 'm net binnen gekregen en was echt net aan het lezen over broodkruim.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag een Queen of puddings maken, en ik heb daarvoor 'Fresh Breadcrumbs' nodig.
Nu vraag ik mij af: moeten deze nog zacht zijn, of moeten ze al 'geroosterd' zijn en dus à la panneermeel? ik twijfel!
Had jij nog voor-foto's? Zo ja, spammen please!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Ik ben iets meer dan 20 kg afgevallen. Van maat 44/46 naar 38 gemiddeld. Soms 36 met truitjes en soms 40 van broeken. Het wisselt.
*pictures evil fiendish pudding* I gotzyoo an offer yoo cannot refyoosequote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
en daarna al mijn ziel en zaligheid in de pudding proppen
Voor oud en nieuw of zo maar? Zoek je een jaren '60 giga ding of een beschaafde? Hier in de regio kwam ik ze pas tegen in een aantal kleuren, dus even shoppen. Als je voor een sixties party wat nodig hebt, dan heb ik ook nog wat hangen wat je mag lenen. Ophalen in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet voor Oud en Nieuw eigenlijk nog wel even wat omvang kwijt om in m'n jurkje te passen.. Gelukkig zitten alleen de grootste vreetdagen van het jaar daar nog maar tussen.
.
Heeft iemand trouwens enig idee waar ik een petticoat kan kopen?
Ik houd niet van chocola, dus dat scheelt. Kerst wordt natuurlijk wel een groot vreetfestijn, maar verder heb ik me tot nu toe weten in te houden. Nu hopen dat ik in het nieuwe jaar nog steeds onder 63 zit.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP! Afvallen in tijden van Sinterklaas en kerst*trots op joe*
![]()
Ik zal blij zijn als er niks áán isMn cola-misbruik valt erg mee de afgelopen dagen, het is meer mijn chocolademisbruik waar ik me enigszins zorgen om maak
Verder eet ik overigens wel normaal!
Voor een Oud en Nieuwfeest! Kleur maakt ook niet uit, hij komt onder een zwart jurkje. In wat voor soort winkels heb je ze gezien? Ophalen in Zuid-Holland vanuit Groningen lijkt me niet zo praktisch, maar bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw of zo maar? Zoek je een jaren '60 giga ding of een beschaafde? Hier in de regio kwam ik ze pas tegen in een aantal kleuren, dus even shoppen. Als je voor een sixties party wat nodig hebt, dan heb ik ook nog wat hangen wat je mag lenen. Ophalen in Zuid-Holland.
Zal eens ff zoeken... ik ontweek het toen om op de foto te komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Had jij nog voor-foto's? Zo ja, spammen please!
Ik bestel ze altijd via www.petticoat-dance.net. Veel keus, en goede kwaliteit (ik moet altijd zo lachen om de 'pettipants', heb me tot nu toe kunnen beheersen er eentje te bestellen), meestal heb ik ze dan binnen een dag of 2-3 in huis. Maar dat is natuurlijk lastig nu met de feestdagen. Je kan ze ook zelf ophalen in Hoorn, las ik op de site.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor een Oud en Nieuwfeest! Kleur maakt ook niet uit, hij komt onder een zwart jurkje. In wat voor soort winkels heb je ze gezien? Ophalen in Zuid-Holland vanuit Groningen lijkt me niet zo praktisch, maar bedankt voor het aanbod!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |