Ik weet het! Ik wil ook! En dan met mijn zwemband en bijzettafel bil op het strand rondparaderenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Nice! Is ze al weg? Is er nog plek in de koffer?!!
De theedoek is wel betaalbaar (15 euro) maar het tafelkleed is 100!!!! euro. Omg!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Sarabi het volgende:
Leuke theedoek PFik kende het merk nog niet.....
Ahh dat is een beetje duur voor een tafelkleed.....maar wel erg schattigquote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
De theedoek is wel betaalbaar (15 euro) maar het tafelkleed is 100!!!! euro. Omg!
De servetten die er bij horen zijn wel betaalbaarquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh dat is een beetje duur voor een tafelkleed.....maar wel erg schattig
Vanaf januari moet ik minder geld uitgaan geven en meer afvallenwat een saaie voornemens
Ik geloof dat de halve wereldbevolking die voornemens heeft, dus steun genoeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf januari moet ik minder geld uitgaan geven en meer afvallenwat een saaie voornemens
jaquote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Co is zo iemand die op haar 60ste ook nog stunning is
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef neen het volgende:
Ik moet meer geld krijgen en makkelijk afvallen.
Leuk jurkje.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef kwakz0r het volgende:
jeej, dit jurkje is het, in grijsblauw!
[ afbeelding ]
met een zwarte shawl erbij voor warmte...
ik heb alleen meer curves dus valt ie heel anders...mooier vind ik
wheheh, dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Ja echt tof!!
Ik heb vandaag een waterkoker gekocht en laten inpakken.. Dan kan ik als ik thuis kom het cadeaupapier er af scheuren![]()
!!!!!!!!
Das leuk he.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Ja echt tof!!
Ik heb vandaag een waterkoker gekocht en laten inpakken.. Dan kan ik als ik thuis kom het cadeaupapier er af scheuren![]()
!!!!!!!!
Je moet niet weinig eten je moet gezond etenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Leuk jurkje.
Ga vanaf deze week ook afvallen. (ja slim voor de kerst., maar wat er al af is, komt er dan niet bij!
)
Hoef er geen kilo's af, maar wil n kleinere taille..Dus vanaf nu ook dagelijks op de crosstrainer!
Ontbijt maar eigenlijk een tussendoortje: celebrationformaat mars
Middageten: 3 sneetjes geroosterd brood met kaas
Avondeten: Heel klein beetje kip, en 3 croissants.
Voor mijn doen echt heel weinig. ben trots op mezelf.
Ben echt zo iemand die gaat snoepen uit verveling
Klopt. maar had vanochtend echt heel erge honger, kon 't niet laten.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef neen het volgende:
Je kan beter meer eten en die mars en croissantjes skippen
Whehehehehe.. Ja echt zo leukquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef neen het volgende:
Je kan beter meer eten en die mars en croissantjes skippen
[..]
wheheh, dat doe ik ook wel eens
Zo kom je er nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ontbijt maar eigenlijk een tussendoortje: celebrationformaat mars
Middageten: 3 sneetjes geroosterd brood met kaas
Avondeten: Heel klein beetje kip, en 3 croissants.
Voor mijn doen echt heel weinig. ben trots op mezelf.
Ben echt zo iemand die gaat snoepen uit verveling
De groente waren worteltjes / spruitjes vanavond. Meteen iets wat ik niet lust dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Je moet niet weinig eten je moet gezond eten
mars = kut. maar 1 kan wel.
waar is je fruit? en je groente?
croissant bestaat voor 20% uit vet... en dan ook nog 3? had je net zo goed een hele mars kunnen eten..
doe er nog maar 3 sneetjes gewoon brood bij, niet met kaas maar met pindakaas of zo
en dan aardappels + groente en 2 fruitjes
Oke.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hai Daniane!
Wat neen zegt is waar, ik denk dat je meer en gezonder moet etenWerkt als een tiet voor velen in dit topic!
En erbij sporten dan inderdaad
Als je te weinig eet houdt je lichaam juist voedingsstoffen vast.
Wow. ik heb echt veel aan jullie.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo kom je er nietmaar welkom.
Dit is om te beginnen:
ongezond
slecht verdeeld
verkeerde dingen
niet 'weinig' in de zin van gezond
te weinig in de zin van regelmatigheid
etc.
Begin eens met:
Ontbijt: grote kom magere yoghurt met havermout ofzo
Tussendoor: goed stuk fruit
Lunch: volkorenboterhammen met slankie smeerkaas, kipfilet of iets anders magers
Tussendoor: iets van paprikareepjes, nootjes, handje cashews, ofzo
Avondeten: flinke portie groente en een lekker stuk mager vlees of vis
MinimaalMeer GEZOND eten, is meer afvallen. Minder (ongezond) eten is ongezonder worden, wellicht afvallen en daarna evengoed weer bij komen
welkom![]()
lees en doe vooral mee, we leren het je wel aan!
Nooooo, ook voor erna.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, je wilt nu nog afvallen voor de kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |