Zo, eindelijk even teruggelezen. Even reageren

.
Maria's vent is idd net een wijf

. Wij hebben hier ook zo'n situatie: ik wil rustig samen met Mark Oud & Nieuw vieren, maar ws wil z'n moeder het met ons doen. En ik heb echt een trauma overgehouden aan de laatste keer Oud & Nieuw met haar, dus no waiii!

. Mark gaat terugbellen om te zeggen dat we mensen hebben uitgenodigd hier

. Rechttoe, rechtaan zeggen dat we geen zin hebben om het met haar te vieren is ook weer zoiets...
Ik heb ook een kriebelvest van de H&M, maar ik heb hem nu aan en vandaag kriebelt 'ie ineens niet meer

Misschien helpt het als je zo'n trui eerst een keer wast. Of niet?

Ik wil CF ook nog even een hele fijne vakantie wensen! Je hebt het echt verdiend idd!
Fijn dat het weer OK is met het vriendje, Nynke

.
Beterschap, X_M

.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Syrena het volgende:Mijn paarse H&M trui pluist ook, maar ik heb 'm dan ook verkeerd gewassen (gewone katoenwas op 40, en hij moet synthetisch op 30. Die van mijn moeder is nog mooi. Ach ja).
Daar zeg je iets briljants! Ik heb ook een pluizende H&M-trui (na elke wasbeurt roze bolletjes verwijderen

) en ik denk dat ik hem dan ook verkeerd gewassen heb!

. Volgende keer ook maar synthetisch doen dan

.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef Laureline het volgende:Goede reis CF! Heerlijk, warmte
Ik ben inmiddels zeer bedreven in het glipfietsen. In ijsautorijden niet zo, halve auto is nu ingedeukt

Ik zal nog eens een kerstboom gaan kopen! Maar allee, we rijden nu vrolijk rond met een vastgetaped portier en een plastic ruit, net een Egyptische taxi.
Hahahaha, ik moest hier zó hard om lachen!

.
quote:
Was het gezellig?

Stardust is inderdaad een toffe film. Vooral die scène waarin Michelle Pfeiffer van heks verandert in mooie vrouw en die jas van haar schouders gooit. Die blik!

.
Wat is dat eigenlijk op dat plaatje van Nynke?

DaD en haar bord

. Eigenlijk is het heel herkenbaar

. Alles moet bij mij ook precies zo gebeuren als ik in m'n hoofd heb en ik zou wel in staat zijn in jouw geval een heel nieuw servies te kopen zodat alles bij elkaar past

.
Verder ben ik naar de kapper geweest en het is ietsje korter geworden dan de bedoeling was, omdat het steeds een tikkeltje assymetrisch was en ze dan weer links en dan weer rechts ging bij knippen

. Maar ik ben wel blij met m'n nieuwe haartjes. Nu doe ik twee keer zo lang met m'n shampoo

. En ik heb geen zin meer om wat te doen, dus ik sta morgen wel wat vroeger op en doe morgen wel wat meer

.