SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhhh die is leuk he!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
Fijne vakantie CeeEf!! Verder nog niet bijgelezen, zit nl. de cutest film te kijken (Stardust). Even snel een TVP tijdens de reclame........
Stardust is geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
Fijne vakantie CeeEf!! Verder nog niet bijgelezen, zit nl. de cutest film te kijken (Stardust). Even snel een TVP tijdens de reclame........
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef neen het volgende:
Leuke jas SDB alleen moet je dat kaartje nog wel eraf halen he
goede tvp
Ja, dat was ik...ik ga het proberen te onthouden! Ik moet bijna met seizoen 6 beginnen van westwing. Nog 2 seizoenen, en het is over!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:05 schreef Syrena het volgende:
Wie was hier ook alweer fan van The West Wing en zocht nog een andere serie? Nynke was jij dat? In elk geval, volgens mijn baas moet je dan Studio 60 On The Sunset Strip kijken.
Ben er nu mee bezig en ga daarna Westwing doen (verkeerde volgorde, maar goed).
Probeer eens 's morgens te kijken! Dan vullen ze de H&M site weer aan, en zijn heel veel dingen opeens wel weer op voorraadquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef Syrena het volgende:
Fijne vakans alvast CF!
Chico, ik wil ook nog zo'n trui, maar op de H&M site hebben ze alleen maar XL en in de winkel waren ze op
Precies wat ik dacht!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, je kerel gedroeg zich als een wijf..
Een bak koffie later wel ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha, shiny...
En?? Nu een beetje wakker?
dat vind ik echt fijn om te horen Nynquote:Op woensdag 23 december 2009 10:10 schreef AKnynke het volgende:
oh, het is weer okay met het vriendje..hebben gister een goed gesprek gehad, en nu is het weer fijn. Gisteravond uit eten geweest, feuerzangenbowle gedronken en nog meer wijn gehad. Nu maar eens aan de studie, en vanavond nog een poging doen om kerstcadeautjes te kopen, want dat kwam er gister niet van..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef kwakz0r het volgende:
zo sas, je vriend is ook klaar met nakijken zag ik, net als mn broertje
echte leidsche ballen zijn niet vriendelijk en correct, noch gemaakt. die zijn ronduit openlijk lomp, sexistisch en elitairquote:Op woensdag 23 december 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
typische Leische Bal![]()
te aardig, te vriendelijk, te correct, en allemaal heel 'gemaakt'!
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echte leidsche ballen zijn niet vriendelijk en correct, noch gemaakt. die zijn ronduit openlijk lomp, sexistisch en elitair
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef neen het volgende:
Ik heb nu zo'n broek aan en die is echt veel te heet gewassen
Daar zeg je iets briljants! Ik heb ook een pluizende H&M-trui (na elke wasbeurt roze bolletjes verwijderenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Syrena het volgende:
Mijn paarse H&M trui pluist ook, maar ik heb 'm dan ook verkeerd gewassen (gewone katoenwas op 40, en hij moet synthetisch op 30. Die van mijn moeder is nog mooi. Ach ja).
Hahahaha, ik moest hier zó hard om lachen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef Laureline het volgende:
Goede reis CF! Heerlijk, warmte![]()
Ik ben inmiddels zeer bedreven in het glipfietsen. In ijsautorijden niet zo, halve auto is nu ingedeuktIk zal nog eens een kerstboom gaan kopen! Maar allee, we rijden nu vrolijk rond met een vastgetaped portier en een plastic ruit, net een Egyptische taxi.
Was het gezellig?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Wij () gaan zo op bed. Dus niet ik alleen.
.
Boerenkool-Bonding!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij eten dezelfde D Maria...
* uniekhoorn voelt een band
Heel diep! Dieper kan niet.. met worstquote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boerenkool-Bonding!Dat gaat echt diep!
![]()
Is ook leuk! Gelukkig was het niet zo heel erg druk in het centrum met lastminuteshoppers, dat scheelde welquote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boerenkool-Bonding!Dat gaat echt diep!
![]()
Daph: yay kadootjes kopen! Leuk!![]()
Ik ga maar weer es naar buitenIk had gisteren boodschappen gedaan voor 2 dagen, dacht ik. Helaasch! *pakt zichzelf weer in*
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:45 schreef Rituals het volgende:
Hè wat rot XM! Beterschap!
Ik heb vandaag ook nog de laatste paar cadeautjes gekocht. Ik heb nu twee 'shoppers' (boodschappentassen) vol met cadeautjesdie ik morgen allemaal mee de trein in mag slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |