hihi, dat was mij nog niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:17 schreef sigme het volgende:
Co wat ben je mooi. Vooral dat je altijd zo shaggerijnig kijkt.
Cootje, kun je even voor opheldering komen zorgen in het SeSatopic? We breken ons het hoofd over de vraag of je nu 1,70 hebt gewonnen of 70 euroquote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
Da's mijn neutrale blik. Kan je nagaan.
En nóg trek je kerels aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
Da's m'n innerlijk. Dat is práchtig.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nóg trek je kerels aan.
There's something about you, baby.
flinke jesters en geil haar, what's more to want?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's m'n innerlijk. Dat is práchtig.
En je weet hoe kerels zijn.............all about het innerlijk!!!
Hee, jij gaat trouwen hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
flinke jesters en geil haar, what's more to want?
En vanwege die machtig shmecksay moordlustige sensuele blik natuurlijk!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's m'n innerlijk. Dat is práchtig.
En je weet hoe kerels zijn.............all about het innerlijk!!!
ja want dan mag je niet meer kijken zeker!?!quote:
Arm dinges!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nais hair co!![]()
Mijn lijstje:
O:-
T:-
L: 2 boterhammen
T: mini kerststolletje
D: -
T: -
And the temperature is rising![]()
.
op kantoor hebben we die zakken ook, iets meer werk dan cupasoup, maar oh zo veel lekkerderquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Speaking of soup! Ik heb een geniale ontdekking gedaan: 1-persoons soep-uit zak, en dan de champignonsoep, en daar een heuuuuleboel extra champignons ingooien!Heul lekker! En warm
Ik heb ooit bij de Action zo'n ding gekocht. Alsof ik mezelf aan het wurgen wasquote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
corrigerende hemdjes van de HEMA zijn een hoax! ik kreeg m niet over mn schoudersen eentje die ik wel aan nkreeg (ander model) ging niet meer uit. ik denk dat ik blauwe plekken van het wurmen heb
Oeh, benauwd is dat!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
corrigerende hemdjes van de HEMA zijn een hoax! ik kreeg m niet over mn schoudersen eentje die ik wel aan nkreeg (ander model) ging niet meer uit. ik denk dat ik blauwe plekken van het wurmen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |