Ja wrijf het er nog maar even inquote:Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]Geweldig! Ben stiekem wel blij dat ik een auto heb
Een flapoortjesmuts?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is ook leuk! Gelukkig was het niet zo heel erg druk in het centrum met lastminuteshoppers, dat scheelde wel![]()
* geeft Maria flapoortjesmuts aan *
Ik was er voor het laatst in mei, zei de computer daar, dus het mocht wel weer eens!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cohaar(nog zo'n woord wat onherkenbaar wordt als je het aan mekaar schrijft
)
Je haar lijkt op die foto wel wat op een blonde, verzorgde versie van mijn haar!Ik heb momenteel ook zo'n ponypluk en langheid en soort van laagjes, alleen dan moet het nodig geknipt in tegenstelling tot jouw coupe
Looking good!!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef conleche het volgende:
Kapperhaar!!
[ afbeelding ]
Voor mijn doen zit het nu dus heel netjes en glad,Normaal heb ik echt een ontembare bos op mijn hoofd. Ik moet nu wel zorgen dat het in bad niet nat wordt, of dat ik door regen moet fietsen. Er is 10 cm. af, maar nog steeds best lang.
Lijstje:
BR: volkoren pistoletje met filet A, en sla/sjalot
T: wodka chips
D: weer een prutje, weet intussen dat het Thais is. En toe: tiramisu
Jah. Dat kent Vik wel!!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:39 schreef AKnynke het volgende:
ik vind flapoormutsen ook erg leuk! En co, je haar zit tof. Ik moet ook heel nodig naar de kapper, maar wou niet in Zweden, want duur en ook niet in Duitsland want ik kan niet in het Duits uitleggen wat ik wil. Dus nu weet ik niet wanneer ik moet gaan.
@ Viking: ken jij de L-word? Daar heb ik net het eerste seizoen van gekocht, ik hoorde dat het leuk was!
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah. Dat kent Vik wel!!Daar zette ze de wekker voor.
*proest*quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel diep! Dieper kan niet.. met worst
hihi, dat was mij nog niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:17 schreef sigme het volgende:
Co wat ben je mooi. Vooral dat je altijd zo shaggerijnig kijkt.
Cootje, kun je even voor opheldering komen zorgen in het SeSatopic? We breken ons het hoofd over de vraag of je nu 1,70 hebt gewonnen of 70 euroquote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
Da's mijn neutrale blik. Kan je nagaan.
En nóg trek je kerels aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
Da's m'n innerlijk. Dat is práchtig.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nóg trek je kerels aan.
There's something about you, baby.
flinke jesters en geil haar, what's more to want?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's m'n innerlijk. Dat is práchtig.
En je weet hoe kerels zijn.............all about het innerlijk!!!
Hee, jij gaat trouwen hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
flinke jesters en geil haar, what's more to want?
En vanwege die machtig shmecksay moordlustige sensuele blik natuurlijk!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's m'n innerlijk. Dat is práchtig.
En je weet hoe kerels zijn.............all about het innerlijk!!!
ja want dan mag je niet meer kijken zeker!?!quote:
Arm dinges!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nais hair co!![]()
Mijn lijstje:
O:-
T:-
L: 2 boterhammen
T: mini kerststolletje
D: -
T: -
And the temperature is rising![]()
.
op kantoor hebben we die zakken ook, iets meer werk dan cupasoup, maar oh zo veel lekkerderquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Speaking of soup! Ik heb een geniale ontdekking gedaan: 1-persoons soep-uit zak, en dan de champignonsoep, en daar een heuuuuleboel extra champignons ingooien!Heul lekker! En warm
Ik heb ooit bij de Action zo'n ding gekocht. Alsof ik mezelf aan het wurgen wasquote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
corrigerende hemdjes van de HEMA zijn een hoax! ik kreeg m niet over mn schoudersen eentje die ik wel aan nkreeg (ander model) ging niet meer uit. ik denk dat ik blauwe plekken van het wurmen heb
Oeh, benauwd is dat!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
corrigerende hemdjes van de HEMA zijn een hoax! ik kreeg m niet over mn schoudersen eentje die ik wel aan nkreeg (ander model) ging niet meer uit. ik denk dat ik blauwe plekken van het wurmen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |