Ik heb (supertoffe, rode met witte bloemetjes) fietstassen, Reuzehandigquote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog maar even in![]()
. Och, ik ben het wel een beetje gewend, doe namelijk ook altijd boodschappen op de fiets. Dus dan fiets ik met één of twee shoppers. Alleen moet ik morgen naast die twee shoppers ook nog een tas met kleding meenemen voor de kerstdagen..
ik heb een keer een corrigerende panty geprobeerd, maar zelfs in de grootste maat kon ik me er niet inwurmenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
corrigerende hemdjes van de HEMA zijn een hoax! ik kreeg m niet over mn schoudersen eentje die ik wel aan nkreeg (ander model) ging niet meer uit. ik denk dat ik blauwe plekken van het wurmen heb
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb een keer een corrigerende panty geprobeerd, maar zelfs in de grootste maat kon ik me er niet inwurmenEn hoewel het de rolletjes binnen het gebied van de panty wel wegdrukt met een gemiddelde PK van 12, kwam het er daarboven waar de panty ophoudt, 10x zo hard er weer overheen. Dat is een verplaatsing van het probleem, tenzij je het zo hoog kunt duwen dat het extra tiet lijkt, maar dat hoef ik niet want heb al genoeg
Oeh, goeie tip.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb een keer een corrigerende panty geprobeerd, maar zelfs in de grootste maat kon ik me er niet inwurmenEn hoewel het de rolletjes binnen het gebied van de panty wel wegdrukt met een gemiddelde PK van 12, kwam het er daarboven waar de panty ophoudt, 10x zo hard er weer overheen. Dat is een verplaatsing van het probleem, tenzij je het zo hoog kunt duwen dat het extra tiet lijkt, maar dat hoef ik niet want heb al genoeg
Zal je toch eerst wat rolletjes moeten kweken, ergens.quote:
I second that. you can have some of mine, though...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Zal je toch eerst wat rolletjes moeten kweken, ergens.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Zal je toch eerst wat rolletjes moeten kweken, ergens.
Ik heb er ook 2 bij de hema besteld, liggen bij m'n ouders te wachten totdat ik er eerste kerstdag kom...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij de Action zo'n ding gekocht. Alsof ik mezelf aan het wurgen wasEn toen had ik hem eindelijk aan, zat ie dus zo strak dat ik bobbels kreeg waar ik voorheen helemaal geen had
![]()
Toen ik hem eindelijk weer uit had heb ik 'm meteen weggegooid.
Mooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef conleche het volgende:
Kapperhaar!!
[ afbeelding ]
Voor mijn doen zit het nu dus heel netjes en glad,Normaal heb ik echt een ontembare bos op mijn hoofd. Ik moet nu wel zorgen dat het in bad niet nat wordt, of dat ik door regen moet fietsen. Er is 10 cm. af, maar nog steeds best lang.
Lijstje:
BR: volkoren pistoletje met filet A, en sla/sjalot
T: wodka chips
D: weer een prutje, weet intussen dat het Thais is. En toe: tiramisu
Leuk jurkje!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef kwakz0r het volgende:
jeej, dit jurkje is het, in grijsblauw!
[ afbeelding ]
met een zwarte shawl erbij voor warmte...
ik heb alleen meer curves dus valt ie heel anders...mooier vind ik
Nice! Is ze al weg? Is er nog plek in de kofferquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |