abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76008175
Het vorige deel: Slank #904 - Waar we CFert een fijne reis wensen! *O*

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_76008219
Tussen het nagels lakken en kerstoutfits uitzoeken even een tvp
Ik vraag me af wat we vanavond gaan eten....
pi_76008292
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
Gek hè, Joan heeft een enorme kont en is sws best mollig, maar ik als heule erge hetero vind haar bijzonder........uhm....sexy!! Veel meer als de blonde, die natuurlijk ook prachtig is, maar minder hot.

Maar een kokerrok moet echt heul strak zitten en smal toelopen wil het zo mooi staan als bij Rooie Joan en voor DaD is een outfit met pettycoat wel comfortabeler denk ik......
Hmm, maar de jurk die ik zou willen dragen met een petticoat is eigenlijk iets te krap rond m'n borsten en geeft ook niet mee, en de kokerrok die ik heb is wel ook heel strak, maar gemaakt van een stof die net iets gemakkelijker met me meebeweegt... Ik twijfel nog even verder. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? donderdag 24 december 2009 @ 11:53:48 #4
70532 loveli
N
pi_76008349
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef AKnynke het volgende:
man a man..we zijn winterbanden onder 's auto aan het zetten, maar het gaat niet van harte..2 banden willen niet van de auto af. En we hebben de auto vanavond nodig, en de hele kerst ook. nu even warme choco-pauze..
Temperatuursverschillen zorgen voor uitzetten/krimpen van metaal en verslechteren van smerende eigenschappen van vet. Bouten ietsje verwarmen (natte handdoek magnetron, in plastic zak, even er tegenaan houden). Mep met hamer op kop van bout. Even een tikkie tegen de draairichting, dan weer losdraaien. Op sleutel gaan staan/springen.

Ten minste, als je de wielen wilt vervangen. Als je echt de banden aan het vervangen bent heb ik zo snel geen tips.
crap in = crap out
  donderdag 24 december 2009 @ 11:54:03 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76008362
Holy guacamole XM, wat zie je er goed uit! En je straalt ook twintig keer meer nu! Omg! En een beetje curves horen erbij hoor, staat je hartstikke mooi zo! Ik vind je gezicht echt awesome zo!

Zo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76008443

wat leuks bedacht, bij gebrek aan minischaaltjes:

van alufolie bakjes maken voor yoghurt
Ja doei.
pi_76008464
Ik heb even in het vorige topic gespiekt naar XM-foto's
Whoaaa babe! Wat zie je er goed uit!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 24 december 2009 @ 11:59:03 #8
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76008549
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Temperatuursverschillen zorgen voor uitzetten/krimpen van metaal en verslechteren van smerende eigenschappen van vet. Bouten ietsje verwarmen (natte handdoek magnetron, in plastic zak, even er tegenaan houden). Mep met hamer op kop van bout. Even een tikkie tegen de draairichting, dan weer losdraaien. Op sleutel gaan staan/springen.

Ten minste, als je de wielen wilt vervangen. Als je echt de banden aan het vervangen bent heb ik zo snel geen tips.
de wielen, ja. De bouten krijgen we wel los, maar de wielen niet van de auto af.. Nog meer tips?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76008563
Naamtopic en complimentjes

Ik word er verlegen van
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76008571
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hmm, maar de jurk die ik zou willen dragen met een petticoat is eigenlijk iets te krap rond m'n borsten en geeft ook niet mee, en de kokerrok die ik heb is wel ook heel strak, maar gemaakt van een stof die net iets gemakkelijker met me meebeweegt... Ik twijfel nog even verder. .
Misschien even hier foto's posten ter beoordeling???
  donderdag 24 december 2009 @ 11:59:52 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76008579
oh, en de voorwielen wel, maar de achterwielen niet, daar zit een ander systeem ofzo...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76008632
tvp
pi_76008694
Ik krijg net trouwens te horen van m'n vriendin dat ik niet zondag, maar maandag naar Engeland vertrek. Best handig om te weten
  donderdag 24 december 2009 @ 12:07:57 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76008840
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik krijg net trouwens te horen van m'n vriendin dat ik niet zondag, maar maandag naar Engeland vertrek. Best handig om te weten
.

Tevens tvp. Ik ben weer aan het schrijven .
Niet meer actief op Fok!
pi_76009065
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
Gek hè, Joan heeft een enorme kont en is sws best mollig, maar ik als heule erge hetero vind haar bijzonder........uhm....sexy!! Veel meer als de blonde, die natuurlijk ook prachtig is, maar minder hot.

Maar een kokerrok moet echt heul strak zitten en smal toelopen wil het zo mooi staan als bij Rooie Joan en voor DaD is een outfit met pettycoat wel comfortabeler denk ik......
Ja, dat heb ik ook bij Joan! Dat ik me alleen maar ademloos van bewondering aan haar kan vergapen! Het helpt natuurlijk wel mee dat haar karakter ook zo heerlijk intelligent en adrem is geschreven, die combinatie maakt haar echt onweerstaanbaar

En DAD, voor zo'n feest is iets waar je prettiger in beweegt wel fijn! De kokerrok lijkt me dan toch erg leuk. Lekker tuttig afstylen met parels en handschoentjes, dan wil iedereen je als privésecretaresse
XM, je gezicht is ook afgevallen zie ik! Gelukkig is het niet te ingevallen geworden. Ik vind jou ook een goed hoofd hebben voor op het kantoor bij Mad Men trouwens
pi_76009100
Whoah XM wat een verschil! En das een compliment .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_76009201
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:14 schreef Chicolate het volgende:
Whoah XM wat een verschil! En das een compliment .
Ja! Echt goed.

Ik heb echt zin in kerst.
Striving to be more than average.
pi_76009208
Ik ken Mad Men niet Laureline, but I'll take it as a compliment .

En thnx Chico

Zo. Genoeg veren in m'n bips weer!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 24 december 2009 @ 12:18:08 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76009228
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken Mad Men niet Laureline, but I'll take it as a compliment .

En thnx Chico

Zo. Genoeg veren in m'n bips weer!
*rent langs en steekt er één bij, rent weer giebelend weg* muwhahaaha!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76009260
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*rent langs en steekt er één bij, rent weer giebelend weg* muwhahaaha!
!!!
  Vis een optie? donderdag 24 december 2009 @ 12:25:43 #21
70532 loveli
N
pi_76009459
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

de wielen, ja. De bouten krijgen we wel los, maar de wielen niet van de auto af.. Nog meer tips?
Klein stukje rijden en dan remmen? Zodat ze ff een 'tik' krijgen. Geen meters, gewoon even laten schrikken. Lijkt me.
crap in = crap out
pi_76009504
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meningen graag. .
pi_76009624
Kokerrokje van de H&M toevallig?

Je kan beide goed hebben! Ik vind het jurkje net iets feestelijker geloof ik!
pi_76009645
't Is allebei van de H&M. .
pi_76009650
Ik vind het allebei heel mooi bij je staan
Die kokerrok loopt niet zo smal uit als bij die Joan, maar als je er zo'n blousje bij doet en hakken en je haar omhoog, kom je al heel ver denk ik!

Jurkje vind ik ook leuk maar misschien iets minder voor zo'n feest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')