30e heen en dan 3e weer terug met de nachtbootquote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ook leuk, maar ik moest vorig jaar al kotsen in dat half uurtje van Londen naar Amsterdam, dus dat werkt niet voor mij. Wanneer ga je precies?
Held!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef neen het volgende:
[..]
30e heen en dan 3e weer terug met de nachtboot![]()
Ik neem ook en pak oliebollen beslag mee!
Een ware Nederlander
Je gaat toch niet ook O&N vieren in De Hems?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef neen het volgende:
[..]
30e heen en dan 3e weer terug met de nachtboot![]()
Een ware Nederlander
Als dat de "hollandse bar" is sowieso nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ook O&N vieren in De Hems?
Haha yep! Met kroketten en al!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:21 schreef neen het volgende:
[..]
Als dat de "hollandse bar" is sowieso niet
Heb ik eens gedaan naar Ierland, maar kennelijk was mijn koffer gecontroleerd en het pak ingeprikt.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef neen het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet naar Veenendaal. Way out of the richting!
O please, do tell us!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Oja. Ik weet ook al wat ik overmorgen ga eten.
Wij gaan morgen precies de andere kant op!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
Moet er toevallig iemand van Amsterdam richting Rotterdam en verder? Ik heb geen zin om alleen te rijden!
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O please, do tell us!
[/flauw]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |