Ik had trekquote:
Nou, dit zo'n beetje, maar waar zij 3 croissantjes zei zeg ik Brinta (stop de tijd en ik wil graag 1 joker inzetten).quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goede tweedekerstmorgen.
Planning voor vandaag:
O: 3 croissantjes![]()
S: drieneneenhalf uur in de trein, waarschijnlijk staand![]()
T: thee met cake of gebak
D: mosterdsoep, gourmet (als het goed is heeft schoonmams rekening gehouden met mijn liefde voor paddo's en daar flink wat van ingeslagen), ijs ofzo
Voordeel van gourmetten is wel dat je prima zelf kan bepalen wat je eet en als ik nu easy on de sausjes ben zal het allemaal wel meevallen.
Fijne tweedekerstdag allemaal.
Vorig jaar mochten we staan tussen Zwolle en Groningen, dus ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denk je dat het zo druk zal zijn in de trein?.
Jus d'orange lijkt mij beter voor je dan Cola.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:25 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Welkom koekjestwister. Sap is niet speciaal beter dan ander fris, tenzij je het flink aanlengt.
Jus d'orange is niet beter dan cola. Er zit echt heel veel suiker in. En dat geldt voor de meeste sappen. Lees de pakken er maar op naquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Jus d'orange lijkt mij beter voor je dan Cola.
Ik ben overigens niet van plan stevig te diëten. Ben nu tevreden met mijn lichaamsbouw, wil enkel een paar kilo afvallen en vet in spieren omzetten.
Dus meer gestructureerd eten, gezonder eten en geen snacks meer. Dat icm stevige cardio.
maar in jus zitten nog vitamines en in Cola totaal niet. Jequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jus d'orange is niet beter dan cola. Er zit echt heel veel suiker in. En dat geldt voor de meeste sappen. Lees de pakken er maar op na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |