abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:04:17 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76060890
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Wow .
Ik had trek

Maarrrrrrr. het was een klein stukje zwijn (bah), klein stukje forel, halve kipfilet en sparerib... valt weer alles mee he?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76062158
Zo, ik zit alweer in gebreid vest over het gouden jurkje in mijn sloffen uit te buiken. Het was heerlijk en gezellig, en net een gewoon leuk etentje! We hadden ook veel groente:
Voor: bloemkool/kerriesoep met lenteui
Hoofd: Boeuf Bourgignon, spruitjes met bacon en knolselderijpuree
Na: trifle met speculaaskruiden en stukjes brioche onderin
Ertussen en voor: veel wijn

Nu een stukje van The 39 Steps kijken, dan word ik lekker slaperig. Vooral het begin is heel saai, schijnt
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:33:31 #178
331 Merel
Be here now.
pi_76064201
Zo, morgen pyjamadag op de bank met films. Mijn kerst is voorbij, gelukkig. Volgend jaar ga ik naar de Bahama's in december, ik doe er niet meer aan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76065106
Zo, tijd om mij eens aan te melden. Mijn BMI is boven de 25 uitgekomen, en ondanks je het met kleding aan niet goed ziet, is het buikje helaas aanwezig. Vooral als ik met een overhemd op een stoel zit vind ik het een beetje genant.

Ik ben al een week bezig hier aan te werken: Dagelijks tussen 30 en 45 minuten goed hard op de hometrainer fietsen, en gestructureerd eten. Snacks uit den boze. Drinken, alleen water, sap of aanmaak.

Discipline heb ik gelukkig wel, de reden dat ik dik ben geworden is puur gemak: Toen ik jonger was hoefde ik er niet op te letten, en nu helaas wel.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
  zaterdag 26 december 2009 @ 09:23:35 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76069312
Goedemorgen .

Holy shit, Uniek! . Wat kun jij eten! .
Wij gaan straks naar mijn ouders (jarige papa) en ik ben benieuwd wat de pot schaft vandaag. Ik hoop dat mijn moeder heeft gekookt (aardappelen met spinazie bitte ), want ik heb geen zin in weer Chinees...
Niet meer actief op Fok!
pi_76069323
Goeiemorgen!

Welkom koekjestwister . Sap is niet speciaal beter dan ander fris, tenzij je het flink aanlengt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76069339
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76069466
Goede tweedekerstmorgen.

Planning voor vandaag:
O: 3 croissantjes
S: drieneneenhalf uur in de trein, waarschijnlijk staand
T: thee met cake of gebak
D: mosterdsoep, gourmet (als het goed is heeft schoonmams rekening gehouden met mijn liefde voor paddo's en daar flink wat van ingeslagen ), ijs ofzo

Voordeel van gourmetten is wel dat je prima zelf kan bepalen wat je eet en als ik nu easy on de sausjes ben zal het allemaal wel meevallen.

Fijne tweedekerstdag allemaal.
pi_76069680
zooooow

de kerstdiners hier zitten er op.
Gisteren was niet echt spannend, maar dat wisten we al ! (droge rollade, rare kippenpootjes, patat, stokbrood en huzarensalade ).

Morgen gaan we niets doen en groentensoep eten, vandaag gaan we naar Arnhem, meeten met remlof en Vork en zulks en gaan we Indiaas eten

ik zal blij zijn als het er op zit. Wel gezellig, maar zo straks, als het januari is, vind ik dat ook niet erg
Ja doei.
  zaterdag 26 december 2009 @ 10:08:31 #185
331 Merel
Be here now.
pi_76069713
Oe Mo doe Vork de groetjes!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76069733
Veel plezier in bar41 vanavond MoBlo en MoBloMan.
pi_76070054
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goede tweedekerstmorgen.

Planning voor vandaag:
O: 3 croissantjes
S: drieneneenhalf uur in de trein, waarschijnlijk staand
T: thee met cake of gebak
D: mosterdsoep, gourmet (als het goed is heeft schoonmams rekening gehouden met mijn liefde voor paddo's en daar flink wat van ingeslagen ), ijs ofzo

Voordeel van gourmetten is wel dat je prima zelf kan bepalen wat je eet en als ik nu easy on de sausjes ben zal het allemaal wel meevallen.

Fijne tweedekerstdag allemaal.
Nou, dit zo'n beetje, maar waar zij 3 croissantjes zei zeg ik Brinta (stop de tijd en ik wil graag 1 joker inzetten).

Denk je dat het zo druk zal zijn in de trein? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76070387
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denk je dat het zo druk zal zijn in de trein? .
Vorig jaar mochten we staan tussen Zwolle en Groningen, dus ja.
pi_76070472
Mijn resultaat van gister:

O: 2 boterhammen met chocopasta
T: bakje yoghurt
T: bakje chips, 4 kerstkransjes
D: foie gras met cranberrycompote, vistrio met garnaaltjes, zalm en paling, bouillon met champignons, hertebiefstuk met cranberrycompote, roseval aardappeltjes in de schil uit de oven met rozemarijn en zeezout, sperziebonen, koffiemousse, koffieijs en slagroom en daarna nog 3 chocolaatjes.

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76070600
Goedemorgen
Gisteren niet gesnoept en tijdens het gourmetten vooral groente op
Kijken of vandaag weer zo goed gaat,=
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:17:02 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76070736
Mogge...

O: boterham kipfilet, beschuit 48+ kaas, gekookt ei, plak kerststol met roomboter
S: 1 15 uur wandelen
T: appel
L: boterham kipfilet, beschuit jam
T: peer
T: bak magere yoghurt met mandarijn
D: dop/wort, sperzieboontjes, klein stukje kabeljauw
T's: toastjes en hapjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76070775
Even naar het kerstrooster gekeken van onze sportschool
Maandag kan ik kiezen uit Fourbees & XcoTrainer, ik ga denk ik voor het laatste omdat de 4 B's volgens de instructies wel erg rustig is
Dinsdag Zumba
En woensdagochtend bodypump en in de avond mijn gewone les Zumba

Dat is mijn planning voor komende week
pi_76077399
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:25 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

Welkom koekjestwister . Sap is niet speciaal beter dan ander fris, tenzij je het flink aanlengt.
Jus d'orange lijkt mij beter voor je dan Cola.

Ik ben overigens niet van plan stevig te diëten. Ben nu tevreden met mijn lichaamsbouw, wil enkel een paar kilo afvallen en vet in spieren omzetten.

Dus meer gestructureerd eten, gezonder eten en geen snacks meer. Dat icm stevige cardio.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:44:43 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76078783
Is het al 2 januari?? pffffffffffff
pi_76079684
Ik heb me niet echt volgevroten tot nog toe!! Kerstavond bij mijn vader was het diner in buffetvorm en heb ik wel lekker gegeten, maar niet idioot veel. Gisteren had ik een 7 gangendiner in de planning, maar omdat we na gang 3 toch echt Happy Feet moesten zien en daarna geen trek meer hadden, is het daar bij gebleven.
Vandaag wel ontbeten met croissantjes en kerstbrood en een eitje en zo, maar ook geen rare dingen. En nu moet ik zo eigenlijk naar een kerstborrel, maar de huismus in me wil eigenlijk gewoon thuisblijven en onder een dekentje een (kerst)film kijken. Twijfel, twijfel.........

O en ik heb topcadeautjes gekregen!! Een boek dat ik graag wilde hebben, (Atlas Shrugged) een broodrooster, een wereldkaart met pijltjes waar ik kan markeren waar ik ben geweest, waar ik naar toe ga enz.., en nog 2 boeken.
pi_76079914
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:48 schreef KoekjesTwister het volgende:

[..]

Jus d'orange lijkt mij beter voor je dan Cola.

Ik ben overigens niet van plan stevig te diëten. Ben nu tevreden met mijn lichaamsbouw, wil enkel een paar kilo afvallen en vet in spieren omzetten.

Dus meer gestructureerd eten, gezonder eten en geen snacks meer. Dat icm stevige cardio.
Jus d'orange is niet beter dan cola. Er zit echt heel veel suiker in. En dat geldt voor de meeste sappen. Lees de pakken er maar op na
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:07:42 #197
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_76080635
hooi!!

Gister:
O; turks brood met feta
T/L: brinta
T: brood met pindakaas en banaan
S: hardlopen, buiten deze keer!
T: brood met forel, 2 stokbroodjes met brie & zalm
T: vanalles uit de keuken geproeft tijdens het bereiden van eten
D: knoflookgarnalen, heldere soep met champignons, sperziebonen, worteltjes, kalkoen uit de oven en wat gebakken aardappeltjes, na een stukje appeltaart

na élke gang eten kreeg ik onwijze buikpijn en ook vandaag na mijn lunch weer een beetje last hoe zou dat komen zo opeens?

Vandaag:
O: brinta
L: salade met geitenkaas, koffie verkeerd
T: crackers met chocopasta (wel beetje veel)
D: kalkoen wat over is, met groente en krieltjes
T: alcohol want feestje vanavond!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:30:13 #198
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76081192
Ik ben weer terug in Nijmegen .

Ik heb een leuke kerst gehad . Leuke cadeautjes gegeven en gekregen. Wel vrij veel gegeten (voor mijn doen). Op kerstavond hadden we een een 5-gangen diner + amuse waarbij ieder 'koppeltje' in het gezin een gerecht had gemaakt. Over het algemeen erg lekker, maar sommige dingen waren niet helemaal mijn smaak (of vrij ongezond). Toch alles gegeten, omdat ik het niet zo netjes vond om een gerecht te laten staan als iemand er zoveel moeite voor had gedaan. Eerste kerstdag hadden we kerstontbijt en 's avonds zijn we uiteten gegaan. Vanmorgen/middag kerstbrunch en vanavond mag ik weer voor mezelf koken.
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:36:51 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76081327
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jus d'orange is niet beter dan cola. Er zit echt heel veel suiker in. En dat geldt voor de meeste sappen. Lees de pakken er maar op na
maar in jus zitten nog vitamines en in Cola totaal niet. Je
moet niet alleen maar naar calorien kijken. Wij eten hier gewoon aardappels enzo. Jee. Zo kom ik de kerst redelijk ongeschonden door
Niet meer actief op Fok!
pi_76083876
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:30 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug in Nijmegen .
dus, wanneer gaan we meeten?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')