Na vluchtig lezen dacht ik dat je het over je auto had.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
zo, de panics zijn weer voorbij! Het bakblik lekte, waardoor de huge-ass-pudding (morgen dus rest mee naar familie in Den Haag/Rijswijk) snel overgegoten moest worden naar een ovenschaal
Wel naar elkaar zwaaien hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij gaan morgen precies de andere kant op!
klinkt als mijn actie vandaag! ik ging met de kids op het werk koekjes bakken, en had ook bakpapier, wat ergens tegen aan kwam, maar ipv vlammen uitblazen kwam mijn mannelijke collega op de gigantische stank afquote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Het is hier veel te rustig idd. Ik moet morgen studeren, want ik heb de afgelopen dagen te weinig gedaan. En om 16 uur uit eten dus
(wie verzint zoiets
). Misschien morgenavond wel even naar de film dan!
.
Ik had zonet een vlam in de oven. Ook lekker slim van mij om een rooster met bakpapier onder de grill te zetten. Ik dacht: bakpapier kan in de oven, de oven is heet, ergo: bakpapier is hittebestendig
. En toen gilde ik "Mark, Mark, help!" en toen heeft hij heel stoer de vlam uitgeblazen
.
Succes and be safe!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef conleche het volgende:
Dag Slankies!! Fijne kerstavond, ik waag me de weg op!!
En wijn drinkenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef neen het volgende:
Het zal wel rustig zijn want ik denk dat de meesten net als ik de hele dag gaan eten.
Veel plezier!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga morgenavond naar de Mac, of iets anders dat we onderweg tegenkomen. Want ik ga op wintersport dus zit lekker de hele dag in de auto
...
Hoiquote:Op donderdag 24 december 2009 19:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
Veel plezier!
Vandaag wel weer n slecht dagje gehad hoor.
O: geen... was pas laat wakker.
L: 3,5 sneetjes geroosterd brood met jaja... kaas.![]()
![]()
A: Aardappel anders.![]()
Maar wel 1 uur gefietst (18 km) en 3,5 uur zitten vakkenvullen. Dus wel goede beweging.
Groente zal er vandaag niet meer bijkomen.quote:
Nou, valt wel mee toch??quote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben jij kritisch op andervrouws lijstjes lately!.
*zwaait naar mede-vakkenvulster.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:56 schreef Daniane het volgende:
Werken was bij mij redelijk kut. Doe vakkenvullen en vandaag was het dus heel druk vanwege kerst. Kon bijna mn kont niet keren, had verschrikkelijk veel vracht, en de klanten waren gewoon irritant.
Worden ze boos als we een product niet meer hebben.Kom dan ook niet 1 dag van te voren.
Mijn moeder zei net dat ze vanaf na de kerst met me mee doet. Mooizo, want dan houdt ze ook meer rekening met koken..
*zwaait terug*quote:Op donderdag 24 december 2009 21:17 schreef Twinkle_ het volgende:
[..]
*zwaait naar mede-vakkenvulster.
Wat was ik blij dat we alles gedaan vóórdat de winkel opengingVoorzag namelijk ook een drama met véél gestresste klanten die op het laatste moment ál hun kerstboodschappen moesten inslaan.
Leuk dat je moeder met je meedoet! Lijkt me handig én gezellig.
Ik vertrek zometeen (eindelijk) richting zuslief.
Fijne avond allemaal!!
Kom op meis, waarom wachten tot 12 uur?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Sarabi het volgende:
Om twaalf uur maar weer een nieuwe start....kerst is toch moeilijker Dan verwacht
word sims zo ziek van mezelf
ik dacht als ik me nu misselijk eet, misschien helpt datquote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Kom op meis, waarom wachten tot 12 uur?
Dat dacht je nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik dacht als ik me nu misselijk eet, misschien helpt dat
Dankjewelquote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat dacht je niet![]()
Gewoon genieten van kerst. En onthouden, kerst duurt 2 dagen, geen 365.
Nu een kutdag, maar vanaf volgend jaar is dit jouw kerstverhaalquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef P.F het volgende:
Ik zou met de auto gaan naar Zeeland want dat was goedkoper en sneller.
Is de ruit ingeslagen
Uren in de kou gewacht.. Ik kon naar carglass rijden... Uren later... Dag kerst diner!!!!
Ik was er uiteindelijk pas om 21:45!!!!!
BodyAttack! <gaat nou weer verder lurken, prettige kerstdagen allemaal>quote:Op donderdag 24 december 2009 20:09 schreef Sarabi het volgende:
Heeft ervaring met groepslessen van less mills?
Welke zijn het leukste om te doen?
Dank je Syrena.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef Syrena het volgende:
Ik ben d'r ook weer klaar voorEn ik heb oorbellen in, maar het is zo lang geleden dat ze echt zeer doen
(en m'n haar los, dus je ziet ze niet eens
).
Beterschap VMWjeook voor je wederhelft! Misschien staat er kippensoep op 't menu bij het diner!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |