abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:00:22 #201
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76084274
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dus, wanneer gaan we meeten?
Dat vind ik veel te spannend! Op welke faculteit zit jij ook alweer? Misschien dat we een keer op de uni wat kunnen drinken?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76088388
Ik heb heel lekker gegeten enzo, maar ben blij dat dit weer voorbij is.
Qua eten: 2 kerstontbijtjes (gewoon eitje, pistoletje). Gisteravond met mijn oudjes en vrienden van hen gecourmet met als toetje Girdle Buster pie van Nigella (ZO ontzettend lekker) en vandaag met de hele familie ossentong met aardappelknolselderij en spruitjes met spekjes, en cranberry saus op met als toetje ijs en een bonbon. Wel wat uitgebreider dan normaal maar ik heb me niet helemaal volgegeten ofzo. Was wel heel gezellig allemaal hoor, maar goed zo.

Merel, mag ik vragen waarom je kerst en oud&nieuw niet zo leuk vind?
  zondag 27 december 2009 @ 00:14:17 #203
331 Merel
Be here now.
pi_76090981
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Merel, mag ik vragen waarom je kerst en oud&nieuw niet zo leuk vind?
Omdat de feestdagen alleen maar benadrukken dat ik niemand heb om ze mee te vieren.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76091187
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:00 schreef Rituals het volgende:

[..]

Dat vind ik veel te spannend! Op welke faculteit zit jij ook alweer? Misschien dat we een keer op de uni wat kunnen drinken?
Letteren, Erasmusgebouw

zo, net terug uit Arnhem, leuke meet gehad met Remlof, Seven., Vork, Quicky, Garisson en Slarioux helaas was ik een beetje misselijk en moesten we daarbij nog eens de trein halen dus nu lekker slapen de komende 4 dagen hoeven we helemaal NIETS
Ja doei.
  zondag 27 december 2009 @ 00:27:37 #205
331 Merel
Be here now.
pi_76091339
Leuk dat het gezellig was Moblo!

Ik heb morgen derde kerstdag met vriendinnen. De feestdagen zijn echt niet alleen maar kommer en kwel, ik zie heus wel dat ik lieve vrienden en familie heb waar ik welkom ben Maar het voelt altijd als liefdadigheid, "ach het arme kind is alleen, ze mag wel bij ons komen", dus ik voel me nooit op m'n gemak. Haal ik me misschien ook gewoon zelf in m'n hoofd hoor, en het is geen groot drama, maar ik zal blij zijn als we in januari gewoon allemaal weer normaal kunnen doen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 27 december 2009 @ 02:36:12 #206
236335 neen
schone schijn
pi_76093781
Nou ja, gisteren (of eergisteren inmiddels eigenljk) naar familie geweest en thuis wat cadeautjes uitgepakt.... ik heb allemaal bakjes voor eten gekregen en kookspullen zal het een hint zijn? Verder de hele dag Indische hapjes gegeten en daarna gewoon rijst enzo.
Vandaag met wat vrienden gegourmet en nog eventjes een drankje gedaan in de stad. Was ook wel weer gezellig met al die stelletjes nu maar eens een bed opzoeken hier
het lijkt niet wat het is
pi_76094910
Goedemorgen!
Derde kerstdag: verkeringsverjaardag.
16 jaar .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76095367
gefeliciteerd met de verkering sigme

heerlijk! Dat vieren wij woensdag maar dan pas 3 jaar

net wakker, zo ontbijten.. gisteren Indiaas gegeten dat was heerlijk! Vanavond groentensoep! Met BALLEN
Ja doei.
  zondag 27 december 2009 @ 10:02:08 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76095400
Goedemorgen.
Toch een kilo aangekomen met kerst . Vandaag maar even balansen, dan denk ik dat ik morgen wel weer een halve kilo kwijt ben.

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met frambozen
T: banaan
L: yoghurt met frambozen
T: appel ofzo
D: boerenkool

En nu moet ik studeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_76095445
Ik heb over Mo en Mr. Mo gedroomd
Jullie woonden op m'n oma's camping in een groot wit strandhuis, en kwamen aan in jullie motorpakken

Ik heb gisteren en vandaag alweer gerend, dus hoop dat de schade een beetje beperkt is.....
pi_76095510
omg! !
Ja doei.
  zondag 27 december 2009 @ 10:17:54 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76095570
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb over Mo en Mr. Mo gedroomd
Jullie woonden op m'n oma's camping in een groot wit strandhuis, en kwamen aan in jullie motorpakken

Ik heb gisteren en vandaag alweer gerend, dus hoop dat de schade een beetje beperkt is.....
Huppelde er ook een lief klein moblootje met staartjes naast? .

* Viking84 rent heel hard weg
Niet meer actief op Fok!
pi_76095573
omg! !
Ja doei.
  zondag 27 december 2009 @ 10:18:53 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76095580
Whah, ik google voor de gein eens op motorbloempje en ik kom interessante images tegen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76095633
Hehe nee hoor, nog niet
pi_76096296
Gefeliciteerd, sigme en lief! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76096565
Gefeliciteerd Sigme! Dat is al lang
Zometeen gaan ik en mijn vriendje nog maar eens wat huurwoningensites bekijken, we bedachten ons opeens dat Uden toch ook wel erg leuk is om te gaan wonen

Oja, gisteren na het gourmetten op de weegschaal gaan staan dat was iets minder leuk
Maar mijn buik zag er vanmorgen alweer een stuk normaler uit
  zondag 27 december 2009 @ 11:42:14 #218
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76096738
Gefeliciteerd Sigme! Gaan jullie nog iets speciaals doen?

@MoBlo, ik zit op de medische faculteit, maar we kunnen wel een keer bij de Refter afspreken?

Zo, ik ben al vrij productief geweest vandaag. Vanmorgen om 05.15 uur opgestaan om naar mijn werk te fietsen. Toen ik onderweg was zag ik mensen over straat waggelen, omdat er blijkbaar net een feestje voorbij was . Dadelijk even eten en dan ga ik misschien naar de stad.

Qua eten ga ik de komende tijd weer even proberen af te kicken van de koolhydraten. Hopelijk heb ik dan wat minder zin om te eten (lees: snaaien) de hele dag.

Lijstje
O: Grapefruit met magere yoghurt
T: Appel
L: Kom groentesoep
T: Grapefruit met magere yoghurt
D: Véél spinazie, ei (waarschijnlijk met een tonijnsalade erbij)
T: Tomaten
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 27 december 2009 @ 11:48:06 #219
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76096858
Gefeliciteerd Sigme! Ik ben in zonnig-Zuid-Duitsland, waar ik gister hele toffe kerstcadeautjes heb gekregen, en waar ik vreselijk veel moet eten. Koekjes, chocola en heel veel typisch duits eten. In het nieuwe jaar ga ik het allemaal beter doen, nu geniet ik er even van!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 27 december 2009 @ 12:11:08 #220
331 Merel
Be here now.
pi_76097446
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:48 schreef AKnynke het volgende:
In het nieuwe jaar ga ik het allemaal beter doen, nu geniet ik er even van!
Groot gelijk heb je

Sigme gefeliciteerd met je jubileum!
  zondag 27 december 2009 @ 12:14:30 #221
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_76097571
quote:
Op zondag 27 december 2009 08:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Derde kerstdag: verkeringsverjaardag.
16 jaar .
gefeliciteerd! wat grappig, mijn ouders zijn vandaag ook zoveel jaar getrouwd!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 27 december 2009 @ 12:16:37 #222
277802 _Calimero_
pi_76097660
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:42 schreef Rituals het volgende:
Gefeliciteerd Sigme! Gaan jullie nog iets speciaals doen?

@MoBlo, ik zit op de medische faculteit, maar we kunnen wel een keer bij de Refter afspreken?

Zo, ik ben al vrij productief geweest vandaag. Vanmorgen om 05.15 uur opgestaan om naar mijn werk te fietsen. Toen ik onderweg was zag ik mensen over straat waggelen, omdat er blijkbaar net een feestje voorbij was . Dadelijk even eten en dan ga ik misschien naar de stad.

Qua eten ga ik de komende tijd weer even proberen af te kicken van de koolhydraten. Hopelijk heb ik dan wat minder zin om te eten (lees: snaaien) de hele dag.

Lijstje
O: Grapefruit met magere yoghurt
T: Appel
L: Kom groentesoep
T: Grapefruit met magere yoghurt
D: Véél spinazie, ei (waarschijnlijk met een tonijnsalade erbij)
T: Tomaten
volgens mij zitten wij niet in dezelfde stad, anders had je mij voorbij zien waggelen. hoewell ik meer half grinnikend op de fiets zat en af en toe wat geruststellends naar mijn zusje riep, die vooral slingerend reed en bang was om over het ijs (dat er niet meer lag) te vallen ik was gelukkig al een tijdje overgestapt op de cola light en water
  zondag 27 december 2009 @ 12:27:06 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76098016
Hooi!

Sigme, gefeliciteerd!

Zo te horen heeft merendeel het wel naar de zin gehad Mooi! Ik ook wel, ik heb twee dagen best veel gegeten ivm gourmet, maar niet zodanig veel dat ik er buikpijn van had ofzo En het was gewoon wel gezellig, dus mission accomplished

En de sneeuw / het ijs is hier weer bijna weg, dus komende week kan ik weer makkelijk naar de sportschool enzo, en vanmiddag even thuis wat rondhuppen, dus het komt wel weer goed zou ik denken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 27 december 2009 @ 12:28:37 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76098086
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!

Sigme, gefeliciteerd!

Zo te horen heeft merendeel het wel naar de zin gehad Mooi! Ik ook wel, ik heb twee dagen best veel gegeten ivm gourmet, maar niet zodanig veel dat ik er buikpijn van had ofzo En het was gewoon wel gezellig, dus mission accomplished

En de sneeuw / het ijs is hier weer bijna weg, dus komende week kan ik weer makkelijk naar de sportschool enzo, en vanmiddag even thuis wat rondhuppen, dus het komt wel weer goed zou ik denken
I've got news for you: vanaf morgenavond gaat het opnieuw vriezen en later deze week komt er nieuwe sneeuw .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 december 2009 @ 12:29:00 #225
277802 _Calimero_
pi_76098098
Ik ga douchen en dan naar de yogaschool om te kijken of ik mijn abo nog kan stopzetten, had eigenlijk voor de 17e gemoeten maar ik kom er nooit meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')