Dat vind ik veel te spannend! Op welke faculteit zit jij ook alweer? Misschien dat we een keer op de uni wat kunnen drinken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus, wanneer gaan we meeten?
Omdat de feestdagen alleen maar benadrukken dat ik niemand heb om ze mee te vieren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Merel, mag ik vragen waarom je kerst en oud&nieuw niet zo leuk vind?
Letteren, Erasmusgebouwquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat vind ik veel te spannend! Op welke faculteit zit jij ook alweer? Misschien dat we een keer op de uni wat kunnen drinken?
Huppelde er ook een lief klein moblootje met staartjes naast?quote:Op zondag 27 december 2009 10:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb over Mo en Mr. Mo gedroomd![]()
Jullie woonden op m'n oma's camping in een groot wit strandhuis, en kwamen aan in jullie motorpakken![]()
Ik heb gisteren en vandaag alweer gerend, dus hoop dat de schade een beetje beperkt is.....
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 27 december 2009 11:48 schreef AKnynke het volgende:
In het nieuwe jaar ga ik het allemaal beter doen, nu geniet ik er even van!
gefeliciteerd! wat grappig, mijn ouders zijn vandaag ook zoveel jaar getrouwd!quote:Op zondag 27 december 2009 08:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Derde kerstdag: verkeringsverjaardag.
16 jaar.
volgens mij zitten wij niet in dezelfde stad, anders had je mij voorbij zien waggelen. hoewell ik meer half grinnikend op de fiets zat en af en toe wat geruststellends naar mijn zusje riep, die vooral slingerend reed en bang was om over het ijs (dat er niet meer lag) te vallenquote:Op zondag 27 december 2009 11:42 schreef Rituals het volgende:
Gefeliciteerd Sigme! Gaan jullie nog iets speciaals doen?
@MoBlo, ik zit op de medische faculteit, maar we kunnen wel een keer bij de Refter afspreken?
Zo, ik ben al vrij productief geweest vandaag. Vanmorgen om 05.15 uur opgestaan om naar mijn werk te fietsen. Toen ik onderweg was zag ik mensen over straat waggelen, omdat er blijkbaar net een feestje voorbij was. Dadelijk even eten en dan ga ik misschien naar de stad.
Qua eten ga ik de komende tijd weer even proberen af te kicken van de koolhydraten. Hopelijk heb ik dan wat minder zin om te eten (lees: snaaien) de hele dag.
Lijstje
O: Grapefruit met magere yoghurt
T: Appel
L: Kom groentesoep
T: Grapefruit met magere yoghurt
D: Véél spinazie, ei (waarschijnlijk met een tonijnsalade erbij)
T: Tomaten
I've got news for you: vanaf morgenavond gaat het opnieuw vriezen en later deze week komt er nieuwe sneeuwquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!
Sigme, gefeliciteerd!![]()
Zo te horen heeft merendeel het wel naar de zin gehadMooi! Ik ook wel, ik heb twee dagen best veel gegeten ivm gourmet, maar niet zodanig veel dat ik er buikpijn van had ofzo
En het was gewoon wel gezellig, dus mission accomplished
![]()
En de sneeuw / het ijs is hier weer bijna weg, dus komende week kan ik weer makkelijk naar de sportschool enzo, en vanmiddag even thuis wat rondhuppen, dus het komt wel weer goed zou ik denken
neeeee, ik had gehoopt eindelijk weer eens normaal naar mijn werk te kunnen, ipv een survivaltocht om kwart voor 7 's ochtendsquote:Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I've got news for you: vanaf morgenavond gaat het opnieuw vriezen en later deze week komt er nieuwe sneeuw.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I've got news for you: vanaf morgenavond gaat het opnieuw vriezen en later deze week komt er nieuwe sneeuw.
nee! dat mag niet!!!quote:Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mag niet, ik moet dinsdag nog naar verweggistan met de trein en woensdag terug.quote:
quote:Nou, operatie Uno is geslaagd!!
Al moeten we nog wel even zeker weten dat het lage peil nu komt doordat de boel er én uit is geperst en uitzette door het vriezen.
koelvloeistof bijgevuld, auto aangeduwd! en een paar rondjes regeden! En hij werd WARM!
als in: de auto werd van binnen warm en de temperatuur van de motor bleef op een stabiele 80 graden
!
Nu willen we voor de zekerheid komende dagen (voor het weer gaat vriezen) even het aftapkraantje vinden (dat lukte ons zo 1,2,3 niet om echt ALLE koelvloeistof te vervangen, maar vooralsnog deed hij het dus gewoon.
Extra tips om zeker te weten zijn uiteraard welkom, maar we hebben nergens een lek kunnen ontdekken, de auto warmt goed op en nou ja, het ziet er zonnig uit, in deze koude tijden
Ja hoorquote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef Syrena het volgende:
Piefie tochWas de rest van de kerst wel een beetje ok?
quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, lijstj...
O/L: meergranenpistoletje met 48 + kaas, wit pistoletje huzarensalade, half pistoletje filet americain en gekookt ei, glas melk, plakje kerststol met roomboter..
S: 1.15 uur wandelen
T: appel
T: mandarijn
T: 2 merci
D: spinazie met gekookt ei en een schouderkarbonade (lekker vet
T: kom magere yoghurt met mandarijn
T: handje chips
Oja, nog een foto van vanochtend:
[ afbeelding ]
LIef!quote:
Ow... uhmmmmquote:Op zondag 27 december 2009 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
UniekjeGoed figuur! Vrouwelijk én slank!
![]()
XM: aw!Dan nog even rust houden he! *voert kippensoep*
Ik weet nog steeds niet wat ik zal eten vanavondIk wil iets lichts, maar het moet ook niet te licht, en ik heb éigenlijk nergens zin in
En vriendje ook niet, dus die helpt ook niet mee
Hebben ze daar waar jij woont in de winkels collectieve kleedkamers dan?quote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Niiice Uniek! Mooie benen![]()
![]()
Ik heb net een personal shopper geregeld bij Topshop![]()
Helemaal gratis, en dan krijg je advies en mag je kleren passen in een prive kleedkamer enzo
Ja er staat private fitting rooms, dus afgezonderd van het plebs (quote:Op zondag 27 december 2009 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze daar waar jij woont in de winkels collectieve kleedkamers dan?.
Maw: wat is het verschil tussen een privekleedkamer en een pashokje?
Edit: Uniek.
Ja gelukkig welquote:Op zondag 27 december 2009 15:52 schreef huuphuup het volgende:
helleu!
PFnouja, je leeft nog
(mn moeder had een pietsie teveel mensen uitgenodigt, we waren met 25 man)
Nice! Jij hebt heul wel heupen en een taille!!quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, lijstj...
O/L: meergranenpistoletje met 48 + kaas, wit pistoletje huzarensalade, half pistoletje filet americain en gekookt ei, glas melk, plakje kerststol met roomboter..
S: 1.15 uur wandelen
T: appel
T: mandarijn
T: 2 merci
D: spinazie met gekookt ei en een schouderkarbonade (lekker vet
T: kom magere yoghurt met mandarijn
T: handje chips
Oja, nog een foto van vanochtend:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!
HahahahaIk dacht dat met 7 mensen gourmetten op mijn eerste kerstdag al verschrikkelijk was
Ik leef met je mee
Mijn eerste kerstdag is opeens een stuk beter
![]()
!!!!!!
je bent hartstikke mooi jij!! en het is belangrijk om je goed te voelen over jezelf, goed bezig dusquote:Op zondag 27 december 2009 18:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hahaha nouja, heeft er nog iemand plezier van
mn moeder nodigt altijd haar vrienden en collega's uit enzo die ik verder niet ken. En vorig jaar wilde ze mn opa en oma niet uit nodigen want het was al zo druk. Ja je hoela, ik ga een beetje kerst vieren met (voor mij) volslagen onbekenden en dat mn opa en oma dan niet mogen komen. Tsk! Gevolg... dit jaar dus 25+ man.![]()
Uniek wauw!
MoBlo fijn dat je je zo goed voelt! (en fijn van de broek haha, das altijd goed als zoiets nog past)
Ik zat foto's te kijken van Kerst en de dag ervoor en ondanks dat ik totaal niet tevreden ben met mn gewicht kwam ik tot de conclusie dat ik al met al ook best tevreden ben over mezelf. 1 en 2
altijd fijn zulke momenten want ik voel me dan gelijk een stuk minder bluh over mn hele lijf
Weinig taille, maar wel een mooi lichaam! Poeh!quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Edit 2: je kunt wel zien dat ik weinig tot geen taille heb![]()
zijn we wel gewend van jouquote:
met een stel vrienden, zogezegd de oude lullen van het koor en orkest en wat oudleden en verdere kennissen bij iemand thuis, in leiden. niks ruigs dit jaar, gewoon leuk.quote:
Jup, die hebben we al! Het vriendje van m'n vriendinnetje werkt er, dus die heeft kaarten voor ons geregeld.quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
met een stel vrienden, zogezegd de oude lullen van het koor en orkest en wat oudleden en verdere kennissen bij iemand thuis, in leiden. niks ruigs dit jaar, gewoon leuk.
heb je wel al kaartjes DaD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |