abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76045715
Dankjewel voor de tips, komende week ga ik een paar less mills lessen volgen
pi_76045748
Fijne kerstdagen allemaal.

ik heb toch een cadeautje gehad!
Armani Diamonds (parfum)
Striving to be more than average.
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:41:12 #153
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_76046590
Bah PF'je is 't nu wel gemaakt uiteindelijk?

geen zin in de kerst hiero, wil 't liefst thuis in mijn bedje liggen eigenlijk... Al dat eten, die verleidingen

FIjne kerst hiero dames!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_76047416
Goedemiddag! Fijne kerstdagen allemaal

PF, wat een klotestreek zeg. Heb je uiteindelijk wel nog een leuke avond gehad?
Sarabi, ik sluit me aan bij wat er gezegd is: geniet nu, over twee dagen gaan we weer allemaal braaf lijstjes posten en gezond doen.
Beterschap VMW & man!

Gisteravond was érg gezellig, cadeautjes vielen in de smaak en heb zelf ook ontzettend leuke dingen gekregen
En oh, ik was heel tevreden met mn easy-going kerstdiner (vandaag iets uit de oven, morgen gourmetten), maar kreeg vanochtend te horen dat we morgen niet met vier, maar met zes man eten.
Daar was ik niet van op de hoogte toen ik alle boodschappen heb gedaan.. Naja, eerdere jaren hadden we altijd vlees enzo over, dus dat zal hopelijk wel goedkomen,
Smile, open your eyes, love and go on
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:18:35 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76049548
Fijne kerst iedereen...

Ik wacht op vriend die straks weer thuis komt...
Gooi er wel een lijstje in
O: kom magere yoghurt met mandarijn
T: appel
S: 1.10 uur hometrainen
T: 4 wortels
L: 2 boterhammen met kalkoenfilet
T: lychee
T: blokje choco
D: All you can eat restaurant
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:10:50 #156
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76052169
fijne feestdagen allemaal! Ik ben in regenachtig Nederland..waar ik heeeel veel ga eten vandaag..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76052460
Nog even die bonbons, kransjes, saroma, slagroom, ijstaart, brie erin gooien en vanaf maandag weer meer spinnen en hardlopen.
pi_76052616
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:09 schreef Twinkle_ het volgende:

En oh, ik was heel tevreden met mn easy-going kerstdiner (vandaag iets uit de oven, morgen gourmetten), maar kreeg vanochtend te horen dat we morgen niet met vier, maar met zes man eten.
Daar was ik niet van op de hoogte toen ik alle boodschappen heb gedaan.. Naja, eerdere jaren hadden we altijd vlees enzo over, dus dat zal hopelijk wel goedkomen,
Eenvoudige uitbriedingen (als je ze niet ingepland had, natuurlijk):
Maak wat pannenkoekbeslag. Ik neem aan dat je wel bloem in huis hebt?
Een paar geklutste eieren doen het ook goed, om omeletjes van te maken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76052675
Ik ben vandaag met gevaar voor eigen leven per auto hier de weg overgeglibberd, om in m'n kerstjurkje op visite te gaan bij mijn vriendin in het ziekenhuis . 't Arme kind, gevallen, zere elleboog, dag later toch maar even bij de dokterspost langs. Foto'tje maken. Gesprekje na foto's: je mag hier blijven, reken op 6 tot 9 maanden revalidatie.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76053771
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:40 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag met gevaar voor eigen leven per auto hier de weg overgeglibberd, om in m'n kerstjurkje op visite te gaan bij mijn vriendin in het ziekenhuis . 't Arme kind, gevallen, zere elleboog, dag later toch maar even bij de dokterspost langs. Foto'tje maken. Gesprekje na foto's: je mag hier blijven, reken op 6 tot 9 maanden revalidatie.
Wat een ontzettend griezelig verhaal! Hoe is zij eronder? En hoe moet dat met werk? Als zoiets mij zou overkomen ben ik gelijk failliet...
pi_76053841
Oja, en fijne Kerst allemaal! Straks (over een kwartier ) komen onze gasten, mijn meneer is druk met de pannen in de weer in ons keukentje , ik zit al decoratief te wezen in een gouden jurkje.

Gelukkig was het huis nog mooi opgeruimd van ons dinertje afgelopen weekeinde, normaal moet ik bij dit soort gelegenheden uren eerst gaan puinruimen (lees: de mini dwingen alle 300.000 LegoStarWarsonderdeeltjescreaties uit alle hoeken van de woonkamer te rapen, anders kan ik niet eens stofzuigen. Zonder Ewoks in bad gaan is er ook al niet meer bij de laatste tijd )
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:54:35 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76055833
Fijne kerst gewenst allemaal!

@PF, dat is zwaar balen van je auto. Hopen dat de rest van de kerstdagen wat fijner verlopen.
@ Daniane: welkom! Ik ben een kilo of 10 afgevallen met veel eten (vooral groenten) en veel sporten. Aanrader
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:54:44 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76055837
Zo, ik heb het kerstdiner weer achter de kiezen . Ik heb me verbaasd over de hoeveelheden die mensen bij een lopend buffet naar binnen kunnen werken en zelf kreeg ik steeds te horen dat ik maar weinig at. Ja hallo, ik had een gewoon bord eten (dus bami met babi pangang), nog een bordje met miniloempia's en sushi, toen een paar slagroomsoesjes met slagroom en tot slot nog een klein bakje ijs. Dat is al meer dan ik normaal eet, maar kennelijk moet je je met kerst te barsten vreten ofzo . En nu ga ik de rest van de avond Max Payne spelen!
Niet meer actief op Fok!
pi_76056303
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:40 schreef sigme het volgende:
huh?? dan had ze wel meer dan alleen een simoeke elleboogbreuk neem ik aan ? wel naar zeg, zo net kerst ineens

vriendin van me had vorig jaar beide ellebigen gebroken, was ze een week of zes zoet. nu weer 1 gebroken muts, maar zou ze met drie weekjes m weer gewoon mogen gebruiken...
Kwak
pi_76058117
Brrr Sigme, dat klinkt als verbrijzeld ofzo? (en het klinkt ook als een bizar hoge pijngrens!)

Fijne kerst allemaal!

T is hier een zooitje qua lijstjes nu dus ik heb besloten om maar gewoon te genieten van de feestelijkheden en me niet bezig te houden met de lijstjes. Overmorgen weer. (ik let wel op om niet teveel tussendoor te kanen, dat scheelt uiteindelijk wel op het totaal)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76058337
O: Twee sneetjes puntsterre met pain de ardenne (soort cervelaat)
T/L/D: Broccoli/bloemkoolsoep, de gebonden variant MET slagroom
Salade met stukjes varkenshaas, gebakken stukjes appel en een sausje van mayonaise met citroensap en roquefort
Hertenbiefstuk met champignonsaus, gebakken aardappeltjes, tomaat uit de oven met boontjes erin (en kaas en spek), boontjes omwikkeld met spek, worteltjes, groene asperges met roomsaus
IJs met meloensalade, cranberrysaus en slagroom

En een halve ski-taart mee naar huis (bodem: bladerdeeg, banketbakkersroom, kersen en een enorme laag slagroom en bovenop stukjes merengue). Maar die bewaren we voor morgen.

Ik zie eruit of ik vier maanden zwanger ben, zo niet nog erger Hoop dat ik morgen m'n broek nog aankan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76059382
Oeh Sigme, wat naar zeg.

Resultaat van vandaag:
O/L: wit broodje
T: pinda's, borrelnootjes
D: mosterdsoep, gefrituurde champs, iets kazigs, rode kool, gebakken aerpels, stoofpeertje, chocoladeijs en chocolade mousse

Valt best mee voor kerst.
pi_76059521
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oeh Sigme, wat naar zeg.

Resultaat van vandaag:
O/L: wit broodje
T: pinda's, borrelnootjes
D: mosterdsoep, gefrituurde champs, iets kazigs, rode kool, gebakken aerpels, stoofpeertje, chocoladeijs en chocolade mousse

Valt best mee voor kerst.
Voelen jullie je alweer een beetje beter?

Morgen eten we hier knijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76059741
Ziezo, het eerste kerstdiner zit erop. Was gezellig, en lekker, en niks overmatigs. De hele familie bijeen .

Wat betreft vriendin: De elleboog is uit de kom en in de kom zetten had niet veel zin; de banden etc waren zo verrekt dat het direct weer uitelkaar viel. Daarom moest er geopereerd worden en duurt revalidatie lang.
Vriendin is er wel prima onder. Dit maakt haar voorlopig totaal arbeidsongeschikt voor haar werk (chauffeur / pakjesbezorger), maar dat is in zekere zin een gouden kans. Ze moest eigenlijk al van die baan af, en nu zal dat ook echt moeten.
pi_76059759
P.F, wat rot zeg van je raam! .

Ik hoop dat iedereen een heel fijne eerst Kerstdag heeft gehad! . Wij zijn gisteravond verwend met cadeautjes en vandaag heb ik gewonnen met Triviant, dus mijn Kerst kon al niet meer stuk. . De dag had nog heel anders kunnen lopen want m'n nichtje van anderhalf had boven de 40 graden koorts, maar dat ging na een poosje alweer een stuk beter gelukkig.

Morgen naar het zuiden van het land om daar te gourmetten met de familie van m'n vriend. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76059782
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef Laureline het volgende:
ik zit al decoratief te wezen in een gouden jurkje.
Zien!
pi_76059784
Beterschap, VMW en man!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 25 december 2009 @ 22:31:12 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76059867
*burp*

* uniekhoorn uitbuikt
1 sparerib, 1 biefstuk, 1 kipfilet, 1 stukje wildzwijn, veel garnalen, 2 gefrituurde inktvisringen, 5 gemarineerde grote champignons (lekker!) gerookte zalm, stukje forel, patat, salades, haricot verts, rode kool, witlof met ham en kaas, peperroomsaus, gebakken aardappelen, stukje fricandel softijs met slagroom en chocolade.

Morgen maar even balansen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76059880
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:26 schreef sigme het volgende:
Ziezo, het eerste kerstdiner zit erop. Wat gezellig, en lekker, en niks overmatigs. De hele familie bijeen .

Wat betreft vriendin: De elleboog is uit de kom en in de kom zetten had niet veel zin; de banden etc waren zo verrekt dat het direct weer uitelkaar viel. Daarom moest er geopereerd worden en duurt revalidatie lang.
Vriendin is er wel prima onder. Dit maakt haar voorlopig totaal arbeidsongeschikt voor haar werk (chauffeur / pakjesbezorger), maar dat is in zekere zin een gouden kans. Ze moest eigenlijk al van die baan af, en nu zal dat ook echt moeten.
oh op die manier!

Wel vervelend zeg. Maar goed, in dit geval is het beter je arm dan je been, mn zusje heeft zo 6 maanden op de bank doorgebracht omdat haar knie geopereerd moest worden wegens te vaak uit de kom enzo. Gewoon van april tot eind september op de bank gebivakkeerd en ja dan kun je dus ook niet naar de wc enzo of wat te eten/drinken pakken als je alleen thuis bent
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76060254
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
*burp*

* uniekhoorn uitbuikt
1 sparerib, 1 biefstuk, 1 kipfilet, 1 stukje wildzwijn, veel garnalen, 2 gefrituurde inktvisringen, 5 gemarineerde grote champignons (lekker!) gerookte zalm, stukje forel, patat, salades, haricot verts, rode kool, witlof met ham en kaas, peperroomsaus, gebakken aardappelen, stukje fricandel softijs met slagroom en chocolade.
Wow .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')