Eenvoudige uitbriedingen (als je ze niet ingepland had, natuurlijk):quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:09 schreef Twinkle_ het volgende:
En oh, ik was heel tevreden met mn easy-going kerstdiner (vandaag iets uit de oven, morgen gourmetten), maar kreeg vanochtend te horen dat we morgen niet met vier, maar met zes man eten.
Daar was ik niet van op de hoogte toen ik alle boodschappen heb gedaan.. Naja, eerdere jaren hadden we altijd vlees enzo over, dus dat zal hopelijk wel goedkomen,
Wat een ontzettend griezelig verhaal! Hoe is zij eronder? En hoe moet dat met werk? Als zoiets mij zou overkomen ben ik gelijk failliet...quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:40 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag met gevaar voor eigen leven per auto hier de weg overgeglibberd, om in m'n kerstjurkje op visite te gaan bij mijn vriendin in het ziekenhuis. 't Arme kind, gevallen, zere elleboog, dag later toch maar even bij de dokterspost langs. Foto'tje maken. Gesprekje na foto's: je mag hier blijven, reken op 6 tot 9 maanden revalidatie.
huh?? dan had ze wel meer dan alleen een simoeke elleboogbreuk neem ik aan ? wel naar zeg, zo net kerst ineensquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:40 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag met gevaar voor eigen leven per auto hier de weg overgeglibberd, om in m'n kerstjurkje op visite te gaan bij mijn vriendin in het ziekenhuis. 't Arme kind, gevallen, zere elleboog, dag later toch maar even bij de dokterspost langs. Foto'tje maken. Gesprekje na foto's: je mag hier blijven, reken op 6 tot 9 maanden revalidatie.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oeh Sigme, wat naar zeg.![]()
Resultaat van vandaag:
O/L: wit broodje
T: pinda's, borrelnootjes
D: mosterdsoep, gefrituurde champs, iets kazigs, rode kool, gebakken aerpels, stoofpeertje, chocoladeijs en chocolade mousse
Valt best mee voor kerst.
Zien!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef Laureline het volgende:
ik zit al decoratief te wezen in een gouden jurkje.
oh op die manier!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:26 schreef sigme het volgende:
Ziezo, het eerste kerstdiner zit erop. Wat gezellig, en lekker, en niks overmatigs. De hele familie bijeen.
Wat betreft vriendin: De elleboog is uit de kom en in de kom zetten had niet veel zin; de banden etc waren zo verrekt dat het direct weer uitelkaar viel. Daarom moest er geopereerd worden en duurt revalidatie lang.
Vriendin is er wel prima onder. Dit maakt haar voorlopig totaal arbeidsongeschikt voor haar werk (chauffeur / pakjesbezorger), maar dat is in zekere zin een gouden kans. Ze moest eigenlijk al van die baan af, en nu zal dat ook echt moeten.
Wowquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
*burp*
* uniekhoorn uitbuikt
1 sparerib, 1 biefstuk, 1 kipfilet, 1 stukje wildzwijn, veel garnalen, 2 gefrituurde inktvisringen, 5 gemarineerde grote champignons (lekker!) gerookte zalm, stukje forel, patat, salades, haricot verts, rode kool, witlof met ham en kaas, peperroomsaus, gebakken aardappelen, stukje fricandelsoftijs met slagroom en chocolade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |