Best wel een geeky lachje ook hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Kings het volgende:
Niet super onflatteus, maar zo zonder make-up ziet Jessica Simpson er gewoon uit als girl next door!
[ afbeelding ]
Ronny dit, Ronny dat, Ronny zus, Ronny zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
Tatjana op de Miljonair Fair
[ afbeelding ]
Leuk bekkiequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Kings het volgende:
Niet super onflatteus, maar zo zonder make-up ziet Jessica Simpson er gewoon uit als girl next door!
[ afbeelding ]
Ik zie er niet zoveel mis aan. De jurk zit lelijk bij haar tieten, dat wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef Ericr het volgende:
Tietjana wil een Connie Breukhoven look-a-like worden? Dat haar is 20 jaar out-of-date en dat jurkje is niet berekend op haar voorgevel.
is toch een schattige fotoquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef Mylene het volgende:
Vervolg van: Celebs Onflatteus op de Kiek #80
Nicole Ritchie
[ afbeelding ]
Ze lijkt hem te vrezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 04:31 schreef Burger_Queen het volgende:
Cameron Diaz (oh ja, en Tom Cruise)
[ afbeelding ]
Verkapte tvp..
Weinig mis mee, alleen zit het bij d'r rechterborst niet helemaal okee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Met make-up ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Duss... hoe lang is ie al dood?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef kvd het volgende:
een hele slechte tvp van Steven Tyler
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ewwwww die tong.quote:
Waar zou ik hem van moeten kennen?quote:Op zondag 27 december 2009 22:55 schreef rena het volgende:
Die van Chris Pine is verre van onflatteus! Leuke vent, zelfs als hij in zijn kruis krabt.
Star Trek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waar zou ik hem van moeten kennen?
Hij zat o.a. in Star Trek en Princess Diaries 2quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waar zou ik hem van moeten kennen?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:43 schreef Patch het volgende:
Vond deze van Nance Coolen wel geinig...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh hier zitten we!
[ afbeelding ]
Dakota Lol Fanning
Dat komt waarschijnlijk omdat ze niet lacht.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef Countess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het een vreselijk irritant kind, maar het is een leuke dame geworden.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
J.Lo crotch-in-face-action! Vast zeer shmecksay ende gewaagd, maar ik vind er weinig flatteus aan![]()
[ afbeelding ]
*proestquote:Op zondag 27 december 2009 15:45 schreef Enfermera het volgende:
Nicolas Cage
[ afbeelding ]
Als Balthazar Blake in The Sorcerers Apprentice van Disney
Wat vindt Marcus Anthonius van deze befparty???quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
J.Lo crotch-in-face-action! Vast zeer shmecksay ende gewaagd, maar ik vind er weinig flatteus aan![]()
[ afbeelding ]
Oei... die heeft wel erg veel last van acne zeg! Wel zielig!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef Countess het volgende:
Pixie Lott zonder make-up of misschien wel acné door alle make-up
[ afbeelding ]
Wat is het toch met die nerdbrillen... ?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
De nerdenbril staat Prutney niet zo:
[ afbeelding ]
-ja kut sorry, was al gepost-
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wat is het toch met die nerdbrillen... ?
Ik vind het haar heel leuk staanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, Carice van Houten loopt er ook steeds voor lul mee.
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er met Christina gebeurd?![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, gelukkig maarVond haar echt lillik op die andere foto.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch ook een gaar wijf, die Jordan met d'r Oompa Loompa look.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap dat niet hè, die mensen hebben toch ook een spiegel?
Dat wel, alleen een schrijnend tekort aan hersencellen.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap dat niet hè, die mensen hebben toch ook een spiegel?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch ook een gaar wijf, die Jordan met d'r Oompa Loompa look.
Nah, dat had niet gekundquote:Op maandag 4 januari 2010 13:48 schreef Felixa het volgende:
Als ze nou 'r handen ook een beetje had gedaan, dan had het niet zo erg opgevallen.![]()
Dan had je het nog kunnen wijten aan verkeerde lichtinval of zoiets.
fijn zoquote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn oprechte verontschuldigingen dat ik dat vergeten ben.
De nerdbril staat ook niet bij iedereen lelijk, maar Britters heeft een vette bril en vet haar en een vet gezicht....quote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook een nerdbril, maar geen dertien in een dozijn Rayban. Mij staat ie geweldig.
Ik dacht dat het Jack Black wasquote:Op maandag 4 januari 2010 @ 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat het een kerel wasRosie O'Donnell dus.
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Jordan plamuurt nog oranje.
Ik weet inderdaad niet of ik moet lachen of huilen nu ik deze foto zie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
wel zielig trouwens, zoals Perez Hilton zou zeggen: I'll probably go to hell for posting this...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet of ik moet lachen of huilen nu ik deze foto zie.
LOLhan.quote:
Drunk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zet hem hier maar neer, ik heb hier momenteel geen geluid dus ik ben wel benieuwd..
Stoned of tipsy?
Op zich best grappig, niet echt gênant ofzo, gewoon iets te veel champagne.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zet hem hier maar neer, ik heb hier momenteel geen geluid dus ik ben wel benieuwd..
Stoned of tipsy?
Dit is de eerste keer dat ik haar leuk vind, misschien moet ze aan de drank gaan, is ze tenminste te pruimen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Stoned of tipsy?
Ik moest lachen. Heel even vond ik haar cool.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Stoned of tipsy?
quote:
ik zie vooral afgetrainde benen. Beyonce heeft volgens mij van nature niet de bouw van maatje 36. (net als JLO en haar bubs) Ze dankt haar lichaam vooral aan intensieve training en dat is aan deze foto goed af te zien. Ik vind haar top!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Not so ladylike, Beyonce(check de area tussen de benen voor zichtbaar gekwabte)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Not so ladylike, Beyonce(check de area tussen de benen voor zichtbaar gekwabte)
[ afbeelding ]
Ik hoop het.quote:
quote:Rachel’s protruding rib cage was apparent on the red carpet back in December 2008.
Alsof je daar iets aan kan doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef sherezade het volgende:
ja ieder zijn eigen mening ik zou mijn benen never nooit willen inruilen voor die van haar....![]()
ik hou niet zo van het model ''molenpaard''
Dat zegt ze toch ook niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof je daar iets aan kan doen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof je daar iets aan kan doen.
Je hebt helemaal gelijk! Ik zou Beyonce een brief schrijven, hoe durft ze ons zicht te verpesten met korte rokjes en hotpants!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee idd maar ze moet gewoon accepteren dat korte rokjes niet voor haar zijn weg gelegd dus ze kan wel haar kleding erop aanpassen vind ik,,, no hotpants for her
http://www.usmagazine.com(...)ght-80-pounds-197031quote:Op zondag 10 januari 2010 00:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
En die Rachel Zoë is gewoon ziek. Letterlijk.
quote:"Truthfully, I've never seen myself as being too thin," she has said. "Sometimes I'll look at photos and be like, 'Oh, that's not a good look.' But generally speaking, I'm not too thin."
Te erg!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef rena het volgende:
Dennis Rodman
[ afbeelding ]Ben benieuwd wanneer hij zich laat ombouwen
36 kilo geloof ik geen snars van.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
http://www.usmagazine.com(...)ght-80-pounds-197031
Geschat gewicht: 36 kilo.....![]()
[..]
Ook dat is subjectiefquote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef 11_Dreams het volgende:
Beyoncé blijft hoe dan ook een prachtvrouw en een veel beter voorbeeld dan dat superdunne dat gangbaar is in de wereld van popmuziek en hollywood.
Kan best hoor, als ze bijvoorbeeld 1 meter 60 of kleiner is... anorexiapatiënten (en helaas denk ik dat zij er één is, want dit is echt ziekelijk dun) halen vaak een gewicht tot zelfs in de 30...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
36 kilo geloof ik geen snars van.
Volgens mij is dat dan ook het eindstadium voor je hart het begeeft..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Kan best hoor, als ze bijvoorbeeld 1 meter 60 of kleiner is... anorexiapatiënten (en helaas denk ik dat zij er één is, want dit is echt ziekelijk dun) halen vaak een gewicht tot zelfs in de 30...
Klik en je zult versteld staanquote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan ook het eindstadium voor je hart het begeeft..
Ik weet dat t kan, maar ik geloof t gewoon niet. Ze weegt vast en zeker weinig, maar volgens mij echt meer dan 36 kilo. Mijn oma is zeker niet groot (1.62m ofzo) en die is pas vel met botjes en die weegt nog niet eens 30 kilo. Maargoed, aan de andere kant, wat doet het er ook toe, we zullen het pas weten als ze publiekelijk op een weegschaal gaat staanquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Kan best hoor, als ze bijvoorbeeld 1 meter 60 of kleiner is... anorexiapatiënten (en helaas denk ik dat zij er één is, want dit is echt ziekelijk dun) halen vaak een gewicht tot zelfs in de 30...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
Zo. Die is weer back on the horse, zo te zien.
Wat kurt Cobain daar ooit in gezien heeft, ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef ripley1 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe tattoos van Courtney Love. Gaat lekker met 'r zo te zien, uit ouderlijke macht ontheven en zo
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
Wtf!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef rena het volgende:
Dennis Rodman
[ afbeelding ]Ben benieuwd wanneer hij zich laat ombouwen
Als ik dat hoofd zie denk ik eerder: the horse is back.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
Same here.quote:
Wat denk je zelf??? Cobain kon niet helder denken die zat helemaal onder de drugs.......quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat kurt Cobain daar ooit in gezien heeft, ik weet het niet.
Ik ben bang van niet:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef kvd het volgende:
gevalletje op het verkeerde moment geknipt...Josh Holloway
[ afbeelding ]
Dat ie een buikje had wist ik al. Het ging me meer om zijn ogen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet:
[ afbeelding ]
Waar is hij nog meer bekend van? Ik ken hem en die serie nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Jon Hamm (Mad Men), wat doe je. Zonder baard ziet hij er een stuk fijner uit.
[ afbeelding ]
Hij had hele kleine rolletjes in What About Brian, Gilmore Girls en Charmed. Hij was ook de wetenschapper uit The Day The Earth Stood Still, maar niet echt rollen waarvan je zegt 'oja dat is hij'. Mad Men is toch wel zijn doorbraak geweest denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef rena het volgende:
[..]
Waar is hij nog meer bekend van? Ik ken hem en die serie niet
dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 17 januari 2010 08:55 schreef scrub_nurse het volgende:
whhaaa! de foto laadde tergend langzaam en alleen de linkerkant! vandaar mijn reactie,tot ik zag dat dat ben stiller is
Neeh dat kan toch niet... dat is vast het t-shirt dat verkeerd valtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet:
[ afbeelding ]
Shame on you.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef rena het volgende:
[..]
Waar is hij nog meer bekend van? Ik ken hem en die serie niet
Thanx for the researchquote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken Gilmore Girls niet zo goed, dus ik ben even op zoek gegaan:
"Attending a society auction with Michel (Yanic Truesdale), Lorelai is mildly attracted to Peyton Sanders (Jon Hamm), scion of a wealthy family. Emily (Kelly Bishop) encourages Lorelai to cultivate a relationship with Sanders -- even after Lorelai has come to the conclusion that the man is a crashing bore. Meanwhile, Rory (Alexis Bledel) agrees to take care of the lawn belonging to her weird neighbor Dwight (Jason Kravits), but is unable to shut off the sprinkler system -- a minor inconvenience that leads to major complications when Jess (Milo Ventimiglia) shows up to help Rory out." (Bron)
[ afbeelding ]
Shame on me voor een serie die ik hier nog nooit op tv heb gezien? Of ik heb de hele rage niet gevolgd, dat kan ook.quote:
what happened with her!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef Qebbel het volgende:
Ligt het aan mij, of is Nicole kidman veranderd in een spook?![]()
[ afbeelding ]
Mad Men is een gelauwerde serie (denk aan Emmy Awards en Golden Globes). In Nederland is de serie door de VARA uitgezonden. Mocht je alleen naar de commerciëlen kijken: een uitzending van Oprah was er onlangs nog aan gewijd.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef rena het volgende:
[..]
Shame on me voor een serie die ik hier nog nooit op tv heb gezien? Of ik heb de hele rage niet gevolgd, dat kan ook.
"Zonde" is meer iets dat je zou zeggen over iemand die er voorheen wel goed uitzag.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Zonde, zonde.
Amy toch.
[ afbeelding ]
Wellicht, maar zonde dat ze het nu nóg erger maakt dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Zonde" is meer iets dat je zou zeggen over iemand die er voorheen wel goed uitzag.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Brrr, Nicole, als je door je wimpers kijkt zie je een vrouw van 65+.
Meryl en Sandra zijn wel érg blij voor elkaar bij de Golden Globes (beiden wonnen ze een prijs).
[ afbeelding ]
Onverwacht ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Brrr, Nicole, als je door je wimpers kijkt zie je een vrouw van 65+.
Meryl en Sandra zijn wel érg blij voor elkaar bij de Golden Globes (beiden wonnen ze een prijs).
[ afbeelding ]
Eindelijk weer wat kleur op de wangen!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Zonde, zonde.
Amy toch.
[ afbeelding ]
Jezus dat mens houdt ook gewoon niet óp met botox en ingrepen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Zonde" is meer iets dat je zou zeggen over iemand die er voorheen wel goed uitzag.
Dat klopt niet hoor, als je een buikje hebt dan hangt ie echt niet daar zo laagquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet:
[ afbeelding ]
Ik vind deze foto wel tof.quote:
Misschien zit het Zwarte Rook Monster onder zijn shirt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor, als je een buikje hebt dan hangt ie echt niet daar zo laag
hier een ander met vrouw lijkend op trailer trash
[ afbeelding ]
Wat is Tom Cruise gekrompen zegquote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Behalve die belachelijke kleur ziet ze er stukken beter uit dan een jaar geledenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Omdat ze aan het dansen is, bewegen die benen ook mee en daarom lijkt het erger denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dat niet bewerkt, die foto? Een vrouw van 50+ heeft misschien zo'n achterwerk, maar zo'n jonge meid toch niet.
Ze heeft wel een dun hoofdje!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kleur van de foto, andere foto's er is niks aan de hand![]()
[ afbeelding ]
Die dunne armen zie je hier helemaal niet, die eerste foto is gewoon superwit aan licht.
GMTA. hahahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Zie ik toch waar die dochter haar snor vandaan heeft..
Ik vind deze foto enigzins meevallen. Ja, die wangimplantaten zijn echt lelijk en ook die vieze haarkleur, maakt haar oud en bleek, zeker op haar leeftijd. Ik heb slechtere foto's gezien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:32 schreef Kings het volgende:
1 close up van Madonna!
[ afbeelding ]
En hier een leuke foto van deze dame met haar toyboy (NSFW)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:32 schreef Kings het volgende:
1 close up van Madonna!
[ afbeelding ]
En hier een leuke foto van deze dame met haar toyboy (NSFW)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef rena het volgende:
Britney
[ afbeelding ]
Haar ordinaire kant komt weer naar boven.
Moet toegeven, geen charmante foto, maar het feit dat ze daar net gesport heeft, maakt het een beetje goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef rena het volgende:
Britney
[ afbeelding ]
Haar ordinaire kant komt weer naar boven.
Omfg.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef JaneDoe het volgende:
donatella versace![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Copycat het volgende:
Leuk detail, die man met zwembandjes.
Ik denk toch het eerste, of misschien is het Van Velzen wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je van een stevig kleutertje, of is het echt een man?
Zijn deze recent?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef JaneDoe het volgende:
donatella versace![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn deze recent?Eerder was er toch ookal iets met zon vrouw opt strand, waarvan iedereen ook dacht dat t Donnatella was, maar bleek het niet te zijn.
Ja dat zijn deze zelfde foto's, dit is Donatella dan ook niet..quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn deze recent?Eerder was er toch ookal iets met zon vrouw opt strand, waarvan iedereen ook dacht dat t Donnatella was, maar bleek het niet te zijn.
Oh ja. Het beeld op mijn telefoon vervormde watquote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wat denk je van een stevig kleutertje, of is het echt een man?
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:06 schreef kvd het volgende:
Niet echt oflatteus maar wat is er met jude laws haar gebeurd????
[ afbeelding ]
Nope, sinds kort weer bij elkaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jude Law is perfect, ja!
zelfs met dit haar
Maar zal wel oud zijn, hij en Sienna Miller zijn toch al lang uit elkaar?
Ja, off the record volgens mij, ze zijn toch niet zo innig gespot?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nope, sinds kort weer bij elkaar.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nope, sinds kort weer bij elkaar.
Misschien niet innig gespot, maar ze zijn vaak bij elkaar te vinden. Zo ook afgelopen december op vakantie, samen met zijn kinderen. Lijkt me niet dat je je voorheen exvriendin (wat de kinderen natuurlijk ook weten) mee gaat nemen op vakantie als zij erbij zijn. Dan lijkt het me toch wel weer serieus tussen die 2. En werd er ook al niet gesproken over een op hande zijnde verloving?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, off the record volgens mij, ze zijn toch niet zo innig gespot?
quote:There were rumors the gruesome twosome would be moving in together back in December, but now it's official!
Sluttyienna has put her London home up for sale so she can shack up with Jude Law!
"Sienna has already moved most of her stuff into Jude’s place which is very close by," said a friend of Sienna's.
"They are back on track and living together is the next step. They had an amazing holiday at Christmas and made a decision to commit to one another."
Those are some serious steps for a homewrecker and a cheater to take!
Gelukkig ziet dat sjaaltje er leuk uit.quote:
Ze is nu wel veel afgevallen he.. denk dat het komt doordat ze toen wat 'steviger' was..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dat niet bewerkt, die foto? Een vrouw van 50+ heeft misschien zo'n achterwerk, maar zo'n jonge meid toch niet.
Nou, zo verkeerd doe je het toch niet als je Jude gescoord hebt.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ze niet beter kan krijgen, niks geleerd zeker?
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, zo verkeerd doe je het toch niet als je Jude gescoord hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:06 schreef kvd het volgende:
Niet echt oflatteus maar wat is er met jude laws haar gebeurd????
[ afbeelding ]
Die jurk! Die riem! Die tas! Dat hoofd! My eyes!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef Kings het volgende:
Lil' Kim ziet er een beetje spookachtig uit... brrrr
[ afbeelding ]
Ik vind het hoofd het ergst. Dr jurk valt nog mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Die jurk! Die riem! Die tas! Dat hoofd! My eyes!
Die ogen en neus, het begint Michael Jackson te wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef Kings het volgende:
Lil' Kim ziet er een beetje spookachtig uit... brrrr
[ afbeelding ]
In dat geval, misschien is het wel een hele slechte pruik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:59 schreef emss het volgende:
Jude Law begon aardig kaal te worden... misschien is dit een poging om z'n kaalheid te verbergen? de zogenaamde 'comb-over'
Lijkt eerder of iemand anders haar hoofd er heeft op geplakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef kvd het volgende:
Ook deze foto is niet echt onflatteus, maar geeft me wel de kriebels, er lijkt iets niet helemaal aan te kloppen....verhoudingen die kwijt zijn, door draai van haar nek is de nek helemaal niet meer te zien....ik weet het niet....in ieder geval, het is een oude foto van Christina Millian
[ afbeelding ]
Mooi haarstukje heeft hij daar opquote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jude Law is perfect, ja!
zelfs met dit haar
Maar zal wel oud zijn, hij en Sienna Miller zijn toch al lang uit elkaar?
dat ziet er toch echt niet uitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
Kelis doet de Brüno:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze past ook nog wel in t rijtje reactiesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
Kelis doet de Brüno:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kelis denkt; wat Gaga kan met aandacht genereren, dat ga ik ook eens proberenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
Kelis doet de Brüno:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Kelis eat your heart out, Lady Gaga:
[ afbeelding ]
Alexander McQueen: het zijn de 'Armadillo shoes'.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Felixa het volgende:
Yikes... welke gesjeesde modeontwerper heeft dít nou weer bij elkaar verzonnen.
Ik vind het echt een giller als je zo al die vrouwen op een rij ziet met die schoenenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Alexander McQueen: het zijn de 'Armadillo shoes'.
Crosspost uit het lelijke outfitjes-topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net ooievaarsstelten als je ze aanhebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kun je in godsnaam lopen op die dingenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam lopen op die dingen
dat vraag ik me wel vaker af bij het schoeisel waarop ik sommige vrouwen zie lopenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam lopen op die dingen
Heel erg lelijk - ik de clip van Lady GaGa vond ik ze er nog wel mooi uitzien, als een creatieve toevoeging zeg maar, maar om er nou gewoon mee rond te lopenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Lady GaGa was de eerste inderdaad die ze droeg in haar clip 'bad romance'.
Heiress Daphne Guinness droeg ze ook:
[ afbeelding ]
Zo: [img] link [/img]quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:29 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
OOOW, ik wil graag een plaatje posten maar geen idee hoe dat moet.... Help?![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry, ben nieuw hier. First day at the office)
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Oh, ok. Ben echt nog een noob maar ik ga het even proberen.
[ afbeelding ]
Kijken of het lukt
-edit- Ik zie het plaatje, jullie ook, of is het een kruisje?
Bedankt voor de info!![]()
p.s. Lilly Allen met mooie witte make-up *kuchkuch*
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Oh, ok. Ben echt nog een noob maar ik ga het even proberen.
[ afbeelding ]
Kijken of het lukt
-edit- Ik zie het plaatje, jullie ook, of is het een kruisje?
Bedankt voor de info!![]()
p.s. Lilly Allen met mooie witte make-up *kuchkuch*
quote:
Jeeeeejquote:
Ja hoor, hier is het all systems go!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zijn er trouwens nog regels waar je de foto's wel en niet vandaan mag halen? Of is elke hit met google legitiem?
ja, maar een tip: als je naar de celebrity/gossipsites gaat dan zul je meer vinden dan als je at random gaat googlen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zijn er trouwens nog regels waar je de foto's wel en niet vandaan mag halen? Of is elke hit met google legitiem?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ok, ik zal eens speurenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
ja, maar een tip: als je naar de celebrity/gossipsites gaat dan zul je meer vinden dan als je at random gaat googlen...
tips:
Perez Hilton
X17 (kun je niet linken maar met printscreen en dan tinypic)
Oh No They Didn't
PopSugar
En zo zijn er nog vééééél meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |