quote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, gelukkig maarVond haar echt lillik op die andere foto.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch ook een gaar wijf, die Jordan met d'r Oompa Loompa look.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap dat niet hè, die mensen hebben toch ook een spiegel?
Dat wel, alleen een schrijnend tekort aan hersencellen.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap dat niet hè, die mensen hebben toch ook een spiegel?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch ook een gaar wijf, die Jordan met d'r Oompa Loompa look.
Nah, dat had niet gekundquote:Op maandag 4 januari 2010 13:48 schreef Felixa het volgende:
Als ze nou 'r handen ook een beetje had gedaan, dan had het niet zo erg opgevallen.![]()
Dan had je het nog kunnen wijten aan verkeerde lichtinval of zoiets.
fijn zoquote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn oprechte verontschuldigingen dat ik dat vergeten ben.
De nerdbril staat ook niet bij iedereen lelijk, maar Britters heeft een vette bril en vet haar en een vet gezicht....quote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook een nerdbril, maar geen dertien in een dozijn Rayban. Mij staat ie geweldig.
Ik dacht dat het Jack Black wasquote:Op maandag 4 januari 2010 @ 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat het een kerel wasRosie O'Donnell dus.
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Jordan plamuurt nog oranje.
Ik weet inderdaad niet of ik moet lachen of huilen nu ik deze foto zie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
wel zielig trouwens, zoals Perez Hilton zou zeggen: I'll probably go to hell for posting this...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet of ik moet lachen of huilen nu ik deze foto zie.
LOLhan.quote:
Drunk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zet hem hier maar neer, ik heb hier momenteel geen geluid dus ik ben wel benieuwd..
Stoned of tipsy?
Op zich best grappig, niet echt gênant ofzo, gewoon iets te veel champagne.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zet hem hier maar neer, ik heb hier momenteel geen geluid dus ik ben wel benieuwd..
Stoned of tipsy?
Dit is de eerste keer dat ik haar leuk vind, misschien moet ze aan de drank gaan, is ze tenminste te pruimen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Stoned of tipsy?
Ik moest lachen. Heel even vond ik haar cool.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Stoned of tipsy?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |