quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Jordan plamuurt nog oranje.
Ik weet inderdaad niet of ik moet lachen of huilen nu ik deze foto zie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
wel zielig trouwens, zoals Perez Hilton zou zeggen: I'll probably go to hell for posting this...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet of ik moet lachen of huilen nu ik deze foto zie.
LOLhan.quote:
Drunk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zet hem hier maar neer, ik heb hier momenteel geen geluid dus ik ben wel benieuwd..
Stoned of tipsy?
Op zich best grappig, niet echt gênant ofzo, gewoon iets te veel champagne.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zet hem hier maar neer, ik heb hier momenteel geen geluid dus ik ben wel benieuwd..
Stoned of tipsy?
Dit is de eerste keer dat ik haar leuk vind, misschien moet ze aan de drank gaan, is ze tenminste te pruimen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Stoned of tipsy?
Ik moest lachen. Heel even vond ik haar cool.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef Radegast het volgende:
Stoned of tipsy?
quote:
ik zie vooral afgetrainde benen. Beyonce heeft volgens mij van nature niet de bouw van maatje 36. (net als JLO en haar bubs) Ze dankt haar lichaam vooral aan intensieve training en dat is aan deze foto goed af te zien. Ik vind haar top!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Not so ladylike, Beyonce(check de area tussen de benen voor zichtbaar gekwabte)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Not so ladylike, Beyonce(check de area tussen de benen voor zichtbaar gekwabte)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |