Best wel een geeky lachje ook hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Kings het volgende:
Niet super onflatteus, maar zo zonder make-up ziet Jessica Simpson er gewoon uit als girl next door!
[ afbeelding ]
Ronny dit, Ronny dat, Ronny zus, Ronny zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
Tatjana op de Miljonair Fair
[ afbeelding ]
Leuk bekkiequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Kings het volgende:
Niet super onflatteus, maar zo zonder make-up ziet Jessica Simpson er gewoon uit als girl next door!
[ afbeelding ]
Ik zie er niet zoveel mis aan. De jurk zit lelijk bij haar tieten, dat wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef Ericr het volgende:
Tietjana wil een Connie Breukhoven look-a-like worden? Dat haar is 20 jaar out-of-date en dat jurkje is niet berekend op haar voorgevel.
is toch een schattige fotoquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef Mylene het volgende:
Vervolg van: Celebs Onflatteus op de Kiek #80
Nicole Ritchie
[ afbeelding ]
Ze lijkt hem te vrezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 04:31 schreef Burger_Queen het volgende:
Cameron Diaz (oh ja, en Tom Cruise)
[ afbeelding ]
Verkapte tvp..
Weinig mis mee, alleen zit het bij d'r rechterborst niet helemaal okee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Met make-up ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Duss... hoe lang is ie al dood?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef kvd het volgende:
een hele slechte tvp van Steven Tyler
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ewwwww die tong.quote:
Waar zou ik hem van moeten kennen?quote:Op zondag 27 december 2009 22:55 schreef rena het volgende:
Die van Chris Pine is verre van onflatteus! Leuke vent, zelfs als hij in zijn kruis krabt.
Star Trek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waar zou ik hem van moeten kennen?
Hij zat o.a. in Star Trek en Princess Diaries 2quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waar zou ik hem van moeten kennen?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:43 schreef Patch het volgende:
Vond deze van Nance Coolen wel geinig...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh hier zitten we!
[ afbeelding ]
Dakota Lol Fanning
Dat komt waarschijnlijk omdat ze niet lacht.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef Countess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het een vreselijk irritant kind, maar het is een leuke dame geworden.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
J.Lo crotch-in-face-action! Vast zeer shmecksay ende gewaagd, maar ik vind er weinig flatteus aan![]()
[ afbeelding ]
*proestquote:Op zondag 27 december 2009 15:45 schreef Enfermera het volgende:
Nicolas Cage
[ afbeelding ]
Als Balthazar Blake in The Sorcerers Apprentice van Disney
Wat vindt Marcus Anthonius van deze befparty???quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
J.Lo crotch-in-face-action! Vast zeer shmecksay ende gewaagd, maar ik vind er weinig flatteus aan![]()
[ afbeelding ]
Oei... die heeft wel erg veel last van acne zeg! Wel zielig!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef Countess het volgende:
Pixie Lott zonder make-up of misschien wel acné door alle make-up
[ afbeelding ]
Wat is het toch met die nerdbrillen... ?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
De nerdenbril staat Prutney niet zo:
[ afbeelding ]
-ja kut sorry, was al gepost-
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wat is het toch met die nerdbrillen... ?
Ik vind het haar heel leuk staanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, Carice van Houten loopt er ook steeds voor lul mee.
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er met Christina gebeurd?![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, gelukkig maarVond haar echt lillik op die andere foto.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch ook een gaar wijf, die Jordan met d'r Oompa Loompa look.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap dat niet hè, die mensen hebben toch ook een spiegel?
Dat wel, alleen een schrijnend tekort aan hersencellen.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap dat niet hè, die mensen hebben toch ook een spiegel?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch ook een gaar wijf, die Jordan met d'r Oompa Loompa look.
Nah, dat had niet gekundquote:Op maandag 4 januari 2010 13:48 schreef Felixa het volgende:
Als ze nou 'r handen ook een beetje had gedaan, dan had het niet zo erg opgevallen.![]()
Dan had je het nog kunnen wijten aan verkeerde lichtinval of zoiets.
fijn zoquote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn oprechte verontschuldigingen dat ik dat vergeten ben.
De nerdbril staat ook niet bij iedereen lelijk, maar Britters heeft een vette bril en vet haar en een vet gezicht....quote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook een nerdbril, maar geen dertien in een dozijn Rayban. Mij staat ie geweldig.
Ik dacht dat het Jack Black wasquote:Op maandag 4 januari 2010 @ 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat het een kerel wasRosie O'Donnell dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |