Omdat ze aan het dansen is, bewegen die benen ook mee en daarom lijkt het erger denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dat niet bewerkt, die foto? Een vrouw van 50+ heeft misschien zo'n achterwerk, maar zo'n jonge meid toch niet.
Ze heeft wel een dun hoofdje!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kleur van de foto, andere foto's er is niks aan de hand![]()
[ afbeelding ]
Die dunne armen zie je hier helemaal niet, die eerste foto is gewoon superwit aan licht.
GMTA. hahahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Zie ik toch waar die dochter haar snor vandaan heeft..
Ik vind deze foto enigzins meevallen. Ja, die wangimplantaten zijn echt lelijk en ook die vieze haarkleur, maakt haar oud en bleek, zeker op haar leeftijd. Ik heb slechtere foto's gezien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:32 schreef Kings het volgende:
1 close up van Madonna!
[ afbeelding ]
En hier een leuke foto van deze dame met haar toyboy (NSFW)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:32 schreef Kings het volgende:
1 close up van Madonna!
[ afbeelding ]
En hier een leuke foto van deze dame met haar toyboy (NSFW)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef rena het volgende:
Britney
[ afbeelding ]
Haar ordinaire kant komt weer naar boven.
Moet toegeven, geen charmante foto, maar het feit dat ze daar net gesport heeft, maakt het een beetje goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef rena het volgende:
Britney
[ afbeelding ]
Haar ordinaire kant komt weer naar boven.
Omfg.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef JaneDoe het volgende:
donatella versace![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Copycat het volgende:
Leuk detail, die man met zwembandjes.
Ik denk toch het eerste, of misschien is het Van Velzen wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je van een stevig kleutertje, of is het echt een man?
Zijn deze recent?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef JaneDoe het volgende:
donatella versace![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn deze recent?Eerder was er toch ookal iets met zon vrouw opt strand, waarvan iedereen ook dacht dat t Donnatella was, maar bleek het niet te zijn.
Ja dat zijn deze zelfde foto's, dit is Donatella dan ook niet..quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn deze recent?Eerder was er toch ookal iets met zon vrouw opt strand, waarvan iedereen ook dacht dat t Donnatella was, maar bleek het niet te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |