quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
Zo. Die is weer back on the horse, zo te zien.
Wat kurt Cobain daar ooit in gezien heeft, ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef ripley1 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe tattoos van Courtney Love. Gaat lekker met 'r zo te zien, uit ouderlijke macht ontheven en zo
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
Wtf!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef rena het volgende:
Dennis Rodman
[ afbeelding ]Ben benieuwd wanneer hij zich laat ombouwen
Als ik dat hoofd zie denk ik eerder: the horse is back.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
Same here.quote:
Wat denk je zelf??? Cobain kon niet helder denken die zat helemaal onder de drugs.......quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat kurt Cobain daar ooit in gezien heeft, ik weet het niet.
Ik ben bang van niet:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef kvd het volgende:
gevalletje op het verkeerde moment geknipt...Josh Holloway
[ afbeelding ]
Dat ie een buikje had wist ik al. Het ging me meer om zijn ogen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet:
[ afbeelding ]
Waar is hij nog meer bekend van? Ik ken hem en die serie nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Jon Hamm (Mad Men), wat doe je. Zonder baard ziet hij er een stuk fijner uit.
[ afbeelding ]
Hij had hele kleine rolletjes in What About Brian, Gilmore Girls en Charmed. Hij was ook de wetenschapper uit The Day The Earth Stood Still, maar niet echt rollen waarvan je zegt 'oja dat is hij'. Mad Men is toch wel zijn doorbraak geweest denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef rena het volgende:
[..]
Waar is hij nog meer bekend van? Ik ken hem en die serie niet
dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 17 januari 2010 08:55 schreef scrub_nurse het volgende:
whhaaa! de foto laadde tergend langzaam en alleen de linkerkant! vandaar mijn reactie,tot ik zag dat dat ben stiller is
Neeh dat kan toch niet... dat is vast het t-shirt dat verkeerd valtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet:
[ afbeelding ]
Shame on you.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef rena het volgende:
[..]
Waar is hij nog meer bekend van? Ik ken hem en die serie niet
Thanx for the researchquote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken Gilmore Girls niet zo goed, dus ik ben even op zoek gegaan:
"Attending a society auction with Michel (Yanic Truesdale), Lorelai is mildly attracted to Peyton Sanders (Jon Hamm), scion of a wealthy family. Emily (Kelly Bishop) encourages Lorelai to cultivate a relationship with Sanders -- even after Lorelai has come to the conclusion that the man is a crashing bore. Meanwhile, Rory (Alexis Bledel) agrees to take care of the lawn belonging to her weird neighbor Dwight (Jason Kravits), but is unable to shut off the sprinkler system -- a minor inconvenience that leads to major complications when Jess (Milo Ventimiglia) shows up to help Rory out." (Bron)
[ afbeelding ]
Shame on me voor een serie die ik hier nog nooit op tv heb gezien? Of ik heb de hele rage niet gevolgd, dat kan ook.quote:
what happened with her!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef Qebbel het volgende:
Ligt het aan mij, of is Nicole kidman veranderd in een spook?![]()
[ afbeelding ]
Mad Men is een gelauwerde serie (denk aan Emmy Awards en Golden Globes). In Nederland is de serie door de VARA uitgezonden. Mocht je alleen naar de commerciëlen kijken: een uitzending van Oprah was er onlangs nog aan gewijd.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef rena het volgende:
[..]
Shame on me voor een serie die ik hier nog nooit op tv heb gezien? Of ik heb de hele rage niet gevolgd, dat kan ook.
"Zonde" is meer iets dat je zou zeggen over iemand die er voorheen wel goed uitzag.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Zonde, zonde.
Amy toch.
[ afbeelding ]
Wellicht, maar zonde dat ze het nu nóg erger maakt dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Zonde" is meer iets dat je zou zeggen over iemand die er voorheen wel goed uitzag.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Brrr, Nicole, als je door je wimpers kijkt zie je een vrouw van 65+.
Meryl en Sandra zijn wel érg blij voor elkaar bij de Golden Globes (beiden wonnen ze een prijs).
[ afbeelding ]
Onverwacht ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Brrr, Nicole, als je door je wimpers kijkt zie je een vrouw van 65+.
Meryl en Sandra zijn wel érg blij voor elkaar bij de Golden Globes (beiden wonnen ze een prijs).
[ afbeelding ]
Eindelijk weer wat kleur op de wangen!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Zonde, zonde.
Amy toch.
[ afbeelding ]
Jezus dat mens houdt ook gewoon niet óp met botox en ingrepen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Zonde" is meer iets dat je zou zeggen over iemand die er voorheen wel goed uitzag.
Dat klopt niet hoor, als je een buikje hebt dan hangt ie echt niet daar zo laagquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet:
[ afbeelding ]
Ik vind deze foto wel tof.quote:
Misschien zit het Zwarte Rook Monster onder zijn shirt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor, als je een buikje hebt dan hangt ie echt niet daar zo laag
hier een ander met vrouw lijkend op trailer trash
[ afbeelding ]
Wat is Tom Cruise gekrompen zegquote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Behalve die belachelijke kleur ziet ze er stukken beter uit dan een jaar geledenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |