Ik hoop het.quote:
quote:Rachel’s protruding rib cage was apparent on the red carpet back in December 2008.
Alsof je daar iets aan kan doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef sherezade het volgende:
ja ieder zijn eigen mening ik zou mijn benen never nooit willen inruilen voor die van haar....![]()
ik hou niet zo van het model ''molenpaard''
Dat zegt ze toch ook niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof je daar iets aan kan doen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof je daar iets aan kan doen.
Je hebt helemaal gelijk! Ik zou Beyonce een brief schrijven, hoe durft ze ons zicht te verpesten met korte rokjes en hotpants!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee idd maar ze moet gewoon accepteren dat korte rokjes niet voor haar zijn weg gelegd dus ze kan wel haar kleding erop aanpassen vind ik,,, no hotpants for her
http://www.usmagazine.com(...)ght-80-pounds-197031quote:Op zondag 10 januari 2010 00:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
En die Rachel Zoë is gewoon ziek. Letterlijk.
quote:"Truthfully, I've never seen myself as being too thin," she has said. "Sometimes I'll look at photos and be like, 'Oh, that's not a good look.' But generally speaking, I'm not too thin."
Te erg!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef rena het volgende:
Dennis Rodman
[ afbeelding ]Ben benieuwd wanneer hij zich laat ombouwen
36 kilo geloof ik geen snars van.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
http://www.usmagazine.com(...)ght-80-pounds-197031
Geschat gewicht: 36 kilo.....![]()
[..]
Ook dat is subjectiefquote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef 11_Dreams het volgende:
Beyoncé blijft hoe dan ook een prachtvrouw en een veel beter voorbeeld dan dat superdunne dat gangbaar is in de wereld van popmuziek en hollywood.
Kan best hoor, als ze bijvoorbeeld 1 meter 60 of kleiner is... anorexiapatiënten (en helaas denk ik dat zij er één is, want dit is echt ziekelijk dun) halen vaak een gewicht tot zelfs in de 30...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
36 kilo geloof ik geen snars van.
Volgens mij is dat dan ook het eindstadium voor je hart het begeeft..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Kan best hoor, als ze bijvoorbeeld 1 meter 60 of kleiner is... anorexiapatiënten (en helaas denk ik dat zij er één is, want dit is echt ziekelijk dun) halen vaak een gewicht tot zelfs in de 30...
Klik en je zult versteld staanquote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan ook het eindstadium voor je hart het begeeft..
Ik weet dat t kan, maar ik geloof t gewoon niet. Ze weegt vast en zeker weinig, maar volgens mij echt meer dan 36 kilo. Mijn oma is zeker niet groot (1.62m ofzo) en die is pas vel met botjes en die weegt nog niet eens 30 kilo. Maargoed, aan de andere kant, wat doet het er ook toe, we zullen het pas weten als ze publiekelijk op een weegschaal gaat staanquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Kan best hoor, als ze bijvoorbeeld 1 meter 60 of kleiner is... anorexiapatiënten (en helaas denk ik dat zij er één is, want dit is echt ziekelijk dun) halen vaak een gewicht tot zelfs in de 30...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |