bronquote:KORTRIJK - Het 19-jarige zogenoemde Sterrenmeisje Kimberley Vlaminck uit het Belgische Kortrijk komt niet zomaar van haar tatoeage af.
Kimberley, die in juni dit jaar 56 sterretjes op haar gezicht liet tatoeëren, heeft inmiddels één sterretje minder op haar gezicht. Op de plek van de ster staat nu een rood puntje, schrijft Het Belang van Limburg.
Rode vlekken
“Bij wijze van test is een klein sterretje weggelaserd door een bevriende tatoeëerder. Maar dat gaf niet meteen het resultaat waar we op hadden gehoopt”, aldus haar advocaat Jan Leysen tegen de Vlaamse krant. “Hoewel het om een kleine ster ging, staat er nu een dik rood puntje. Als ze op deze manier alle overige 55 sterren laat weghalen, staat haar gezicht vol rode vlekken. Een echte verbetering noem ik dat niet.”
Depressief
Het gaat niet goed met de 19-jarige Kimberley. Ze ligt ziek in bed, zou depressief zijn en kan geen werk vinden. De tiener werd eerder al opgenomen in de gesloten psychiatrische afdeling van het Sint-Maartensziekenhuis in Kortrijk.
Precies. Zeilmeisje, sterrenmeisje... Dom volk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef BasEnAad het volgende:
Is er geen centraal topic voor moderne instabiele kutkinderen trouwens?
Goed idee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat meisje heeft een voorbeeldfunctie. Die moet gewoon lekker op scholen gaan vertellen dat ze nogal achterlijk is.
rode bult ;<quote:
quote:
Tien sterren op je bakkes is inderdaad minder bizar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Perico het volgende:
Het is geen hoax, het is ontzettend treurig. Zo'n tattooeerder heeft gewoon een eigen verantwoordelijkheid. Hij had tenminste bij 10 sterretjes kunnen ophouden, of zeggen: als je over een week nog meer wil, kom maar terug. 55 ineens was bizar.
We hebben al genoeg achterlijke mensen voor de klas staan. Ik weet niet of we er dan extra idioten aan toe moeten voegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat meisje heeft een voorbeeldfunctie. Die moet gewoon lekker op scholen gaan vertellen dat ze nogal achterlijk is.
HOIquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tien sterren op je bakkes is inderdaad minder bizar.
Lijkt me een prima baan voor haar!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Mischien moet je niet al je info van gare blogs ed afhalen, dan leer je eerder het verschil tussen hoaxes en echte gebeurtenissenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik ging ook uit van een hoax.
Ja, inderdaad. Onder de titel: De opkomst en ondergang van girls en boys.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef BasEnAad het volgende:
Is er geen centraal topic voor moderne instabiele kutkinderen trouwens?
afgezien van het feit dat ik niet alle info van gare blogs afhaal, leek de gebeurtenis mij dusdanig bizar dat het heel goed mogelijk een hoax zou kunnen zijn geweest. verder heb ik me niet in deze zaak verdiept. jij wel zo te lezen. chapeau.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mischien moet je niet al je info van gare blogs ed afhalen, dan leer je eerder het verschil tussen hoaxes en echte gebeurtenissen
is een vroegrijpe tokkie, met een neukprobleem.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Meisje? Ze is 19, maar ze ziet er op die foto uit als 40
Nou, in dit geval wil ik je best gelijk geven dat de beelden van zenders als TMF weleens invloed gehad hebben kunnen hebben van de foute keuze van dit meisje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Onder de titel: De opkomst en ondergang van girls en boys.²
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar was ze 15 ofzo toen ze ze liet zetten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef Virus3000 het volgende:
Toch belachelijk dat ze zomaar zo'n tattoo kon krijgen eigenlijk....
Toch belachelijk dat ze zomaar op het idee komt zo'n tattoo te laten zettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef Virus3000 het volgende:
Toch belachelijk dat ze zomaar zo'n tattoo kon krijgen eigenlijk....
Je was lekker strak.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef nightfall het volgende:
ik heb momenteel een schrale reet, dus me'n sterretje is ook een rood puntje,.. niet mokken, gaat wel over.
18 jaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar was ze 15 ofzo toen ze ze liet zetten?
Ah, ja, bedankt... Ik vroeg het me vooral af naar aanleiding van het commentaar op de tatoeëerder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
18 jaar
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen' #2
Er komt vast nog wel een keer een kerstmeisje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef C_N het volgende:
Wat een zeurpieten, zoals zeilmeisjes, sterrenmeisjes, en overige aandachttrekkers , Het bederft mijn kerstgevoel.
sterrenmeisje ga zeilen ,zo we hebben geen last meer van jou,en niemand zie je meer.
,en zeilmeisje pleur een paar sterren op je kop .en ga thuis zitten mokken met gesloten deur. zo daar hebben we dan ook geen omkijken meer naar .
He he een rustige kerst.![]()
![]()
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een keer een kerstmeisje.
In deze tijd van het jaar zijn er vast nog wel wat mensen die haar willen inhuren als kerstversiering.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Dat rare mens kan dan maar beter een soort kermisattractie worden
Ja want op TMF komen dagelijks op hun smoel getatoeëerde droeftoeten langs? Huh?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, in dit geval wil ik je best gelijk geven dat de beelden van zenders als TMF weleens invloed gehad hebben kunnen hebben van de foute keuze van dit meisje.
Ik hoop dat ze haar lesje geleerd heeft en dat ze andere kinderen een lesje kan gaan leren.
Ze heeft die sterren toch echt op haar kop zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef patatmetfriet het volgende:
Telegraaf faalt. Dit was wel degelijk ene hoax, die nu om de een of andere reden kennelijk weer nieuw leven ingeblazen moet worden.
Recente foto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ze heeft die sterren toch echt op haar kop zitten
De Hoax was toch dat ze ongewild geplaatst waren? Achteraf bleek dat ze er wel zelf voor gekozen had.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef patatmetfriet het volgende:
Telegraaf faalt. Dit was wel degelijk ene hoax, die nu om de een of andere reden kennelijk weer nieuw leven ingeblazen moet worden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:38 schreef tho_Omas het volgende:
Als ze niet zo'n Waalse Polensnuit had zou ik die sterren nog wel op de koop toe nemen.
Überhaupt, gasten die tatoeages zetten en laten zetten, dan zijn toch meestal geen boys of girls die iets bijdragen aan de kenniseconomie?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef nightfall het volgende:
volgens mij is het ook gelul, je valt niet in slaap tijdens een tattoo, doet teveel pijn daarvoor,. en je voelt toch dat de tattooeerder steeds op een andere plek bezig is,. slap verhaal dit alles..
Dat zal in veel gevallen wel waar zijn, maar lang niet altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Überhaupt, gasten die tatoeages zetten en laten zetten, dan zijn toch meestal geen boys of girls die iets bijdragen aan de kenniseconomie?²
Helaas. Ze is nu aan het shinen in een dwangbuis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat ze veel geld kan verdienen in een frietkot onder de naam stars & shame.
oh, is het al zover? ik denk dat het zeilmeisje ook wel rijp is voor een gedegen psychiater en uitmuntende medicatie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Helaas. Ze is nu aan het shinen in een dwangbuis.
Die kunnen ze beter kunstmatig in coma houden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh, is het al zover? ik denk dat het zeilmeisje ook wel rijp is voor een gedegen psychiater en uitmuntende medicatie.
dit zijn toevallig twee meisjes op hetzelfde moment in een andere stad, waar niemand ons stoort... ehm sorry. dit zijn toevallig wel twee meisjes die psychische steun nodig hebben. zitten tegen de psychose aan, of zijn er al overheen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die kunnen ze beter kunstmatig in coma houden.
in welk tijdsbestek? ze heeft er 57 -1 (litteken) = 56. jij liever dan ik met dat labiele mormel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:18 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil wel een rondje van haar sterretje maken
Weet je zeker dat ze Club Brugge support? Kan ik helemaal nergens vinden op internet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:18 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil wel een rondje van haar sterretje maken
Nou, iig recent als in, niet twee dagen nadat het gezet is. Met zo'n dikke laag vaseline er over en zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of wil je recent als in: vandaag?
ik heb ook nog steeds mijn twijfels. maar begin me te beseffen dat ik alleen sta en dus niet zoals de meeste anderen kan geloven dat mensen zichzelf dit echt aandoen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:22 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Nou, iig recent als in, niet twee dagen nadat het gezet is. Met zo'n dikke laag vaseline er over en zo.
Die tweede foto zit inderdaad vol met vegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik geloof het niet, zeker niet als ik de foto's zie.
Hier zie je gewoon een soort geplakt sjabloon op haar gezicht zitten:
[ afbeelding ]
En hier zie ik zwarte vegen tussen de sterren:
[ afbeelding ]
Mwah. Ze schijnt toch echt te zijn onderzocht door een dermatoloog van het UZ Gent. Het lijkt me sterk dat die het verschil niet zou zien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet ie dan doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Die tweede foto zit inderdaad vol met vegen.
Maar als het echt zou zijn zou ik als ouder die tatoeëerder eens kennis laten maken met een paar sterren. Dit hoor je als tatoeëerder gewoon niet te doen.
Als iemand iets vraagt en daar geld voor geeft? Waarom dan vragen of ze het echt wel willen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Karina het volgende:
Echt geen hoaxdat is wel heel erg treurig dat er zulke domme mensen zijn, niet alleen dat meisje maar ook die tattooeerder is nogal dom, je snapt toch wel dat iemand dit niet echt wil?
Je bedoelt MNM. Maar dat is geen 'klein' radiostation, maar een landelijke publieke zender (de opvolger van Radio Donna). En het is ook nog eens niet waar. Zowel de VRT als Kimberley zelf hebben ontkend dat het om een stunt zou gaan of dat MNM er iets mee van doen zou hebben. Bovendien zou de publieke omroep zich nimmer lenen voor een dergelijke stunt, ook al gaat het niet goed met de luistercijfers sinds de naamsverandering (en de bijbehorende verandering van het format). Het bericht dateert overigens al van 18 juni en verscheen destijds ook op FOK. Je bent er dus een beetje laat mee en kloppen doet het ook al niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:23 schreef Adames het volgende:
Dacht dat het een hoax was. Een stunt voor een klein belgisch radiostation die een ster als logo had.
ja, want een 19jarig meisje heeft natuurlijk geen verantwoordelijkheid!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Perico het volgende:
Het is geen hoax, het is ontzettend treurig. Zo'n tattooeerder heeft gewoon een eigen verantwoordelijkheid. Hij had tenminste bij 10 sterretjes kunnen ophouden, of zeggen: als je over een week nog meer wil, kom maar terug. 55 ineens was bizar.
Boven de 18, oud en wijs genoeg.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ja, want een 19jarig meisje heeft natuurlijk geen verantwoordelijkheid!
uit al die foto's is de exifdata compleet weggeslooptquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boven de 18, oud en wijs genoeg.
Nee, het was geen hoax. Het verhaal van het meisje klopte gewoon niet. Ze zei dat ze maar om 3 sterren had gevraagd, en dat het dus de schuld van de tatoeeerder was (omdat haar vader zo boos reageerde). Maar later bleek dat ze toch echt zelf erom had gevraagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef patatmetfriet het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg makkelijk om dat naderhand te gaan roepen hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Perico het volgende:
Kat von Dquote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef matthijst het volgende:
Kat von D wannabe trolletje.
[ afbeelding ]
Beetje makeup doet wonderen, maar daar zal die Belg ook wel te dom voor zijn...
[ afbeelding ]
Als ze slim is accepteert ze het gewoon en gaat ze haar in de schoot geworpen faam uitbuiten. Haar hele lichaam vol met tattoos hoeft niet eens. Ieder imago is eigenlijk wel goed. "Sterrenmeisje" is zo al een bergip geworden. Ze kan er de hele wereld mee over. Vooral in de VS en Azië is er flink te boeren.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:08 schreef Knipoogje het volgende:
Ze kan er maar beter het beste van maken en als sterrenmeisje door het leven gaan. Als ze slim is gaat ze een voorliefde voor tatouages opvatten en haar hele lichaam voltatoueren en een bijbehorende levensstijl/vriendengroep uitzoeken. Dan vallen 50 sterren op je bakkes niet zo op.
Men zou gewoon geen tatoeages moeten zetten op het gezicht en op de handen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Perico het volgende:
Kennelijk kan ze daar niet mee omgaan en moet de Belgische belastingbetaler de rest van haar leven haar uitkering betalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ja, want een 19jarig meisje heeft natuurlijk geen verantwoordelijkheid!
Heeft ze toch haar zin, in NL laten zich tienduizenden daarvoor zwanger schoppen en kunnen dan ook niet werken als alleenstaande moeder..quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kennelijk kan ze daar niet mee omgaan en moet de Belgische belastingbetaler de rest van haar leven haar uitkering betalen.
http://www.rtl.nl/compone(...)rstspecial_s4_a1.xmlquote:Britse werklozen kunnen op kosten van de staat hun tatoeages laten verwijderen. Dit moet hun kansen op werk vergroten, omdat werkgevers een sollicitant soms afwijzen als deze een zichtbare tatoeage heeft.
print stuur artikel door
De lichaamsschilderingen worden geassocieerd met pijn of agressie, zegt de psycholoog Martin Skinner in de Britse krant The Independent. En veel mensen vinden dat volgens hem onprettig om te zien.
De regering heeft daarom omgerekend zo'n zes miljoen gulden uitgetrokken voor een project waarbij werklozen boven de 25 jaar geld krijgen om van hun tatoeages af te komen. De tatoeëerders zelf, degenen die de tekeningen aanbrengen, geven volgens de krant toe dat maar liefst driekwart van de mensen later spijt krijgt van een tatoeage.
De afgelopen paar jaar hebben veel jeugdidolen tatoeages laten aanbrengen. Zo heeft Melanie Chisholm van de Spice Girls tatoeages op haar buik en arm. De acteur Johnny Depp heeft een tijd geleden op zijn arm 'Winona forever' laten zetten, voor zijn vriendin Winona Ryder. Het paar is inmiddels uit elkaar.
Ze is meerderjarig ...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niets doen in gezichten van jonge meisjes.
Vind ik geen excuus om mensen dan maar niet tegen zichzelf in bescherming te nemen.quote:
Als ie het goed kan, waarom dan niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Stali het volgende:
Even terzijde maar wat een gedrocht is die man.
Iemand die zichzelf zo verminkt heeft laat je toch niet aan je lichaam prutsen?
Daar heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Vind ik geen excuus om mensen dan maar niet tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Bij plastische chirurgie wordt wel nagegaan of iemand geestelijk in orde is, waarom zou je dit van een tatoeëerder niet mogen verwachten? Meen zelfs jaren geleden gehoord te hebben dat er in Nederland niet of nauwelijks tatoeëerders te vinden zijn die in het gelaat tatoeëren. Weet niet of dit nog zo is maar hier sta ik wel achter.
Dat ik er allemaal niets van moet hebben is inderdaad een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:43 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Als ie het goed kan, waarom dan niet?
Eens. Een beetje raar dat iemand haar gezicht laat inkten door iemand die zijn gezicht zo extreem heeft verminkt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Stali het volgende:
Even terzijde maar wat een gedrocht is die man.
Iemand die zichzelf zo verminkt heeft laat je toch niet aan je lichaam prutsen?
Het is een hoax dat het een hoax was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef BasEnAad het volgende:
Het was toch een haox?
Ja, maar als jij into dit soort dingen bent dan heb je respect voor die man, kijk je tegen hem op en worship je hem misschien zelfs wel. Kijk, ik begrijp het ook niet dat je zoiets laat doen maar dat is de vraag ook niet - we weten allemaal wel dat het extreem debiel is en dat ze niet goed bij dr hoofd was op het moment van zetten. Overigens mag die hele pauper zooi verboden wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Een beetje raar dat iemand haar gezicht laat inkten door iemand die zijn gezicht zo extreem heeft verminkt.
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Ik geloof ook niet dat mensen met 'n tatoeage allemaal opkijken tegen deze griezel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:22 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, maar als jij into dit soort dingen bent dan heb je respect voor die man, kijk je tegen hem op en worship je hem misschien zelfs wel. Kijk, ik begrijp het ook niet dat je zoiets laat doen maar dat is de vraag ook niet - we weten allemaal wel dat het extreem debiel is en dat ze niet goed bij dr hoofd was op het moment van zetten. Overigens mag die hele pauper zooi verboden worden
Ja verbieden, dat is de oplossing voor alles.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het ook verboden worden.
Ze heeft uit vrije wil haar gezicht verminkt, kan nu geen baan meer vinden en de belastingbetaler draait op voor de uitkering die ze de rest van haar leven zal trekken. Dat vind ik niet rechtvaardig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja verbieden, dat is de oplossing voor alles.
Ze is achttien dus ze mag zelf weten wat ze met haar gezicht wil doen. Maar men zou bijvoorbeeld wel een verplichtte bedenktijd kunnen invoeren. Houdt men zich er niet aan mag men nooit meer het beroep uitoeffenen.
Al is het maar om zo'n gek die geen moeite heeft het gezicht van een meisje te verminken wat af te remmen.
Nee, want dat moet allemaal van jouw centen betaald worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze heeft uit vrije wil haar gezicht verminkt, kan nu geen baan meer vinden en de belastingbetaler draait op voor de uitkering die ze de rest van haar leven zal trekken. Dat vind ik niet rechtvaardig.
Je begrijpt wel wat ik bedoel. Is het eerlijk dat de belastingbetaler op moet draaien voor mensen die geen werk kunnen vinden doordat ze zichzelf hebben laten verminken? Ik vind dat niet eerlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, want dat moet allemaal van jouw centen betaald worden.
Halcon, met alle respect maar ik vind je nu wel zo'n ontzettende huillebalk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel. Is het eerlijk dat de belastingbetaler op moet draaien voor mensen die geen werk kunnen vinden doordat ze zichzelf hebben laten verminken? Ik vind dat niet eerlijk.
En jij bent een volwassen kerel. Het gaat hier om een meisje van net achtien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef Pietverdriet het volgende:
EIGEN VERANTWOORDING zeg ik
, toonbeeld van deze tijd,
Er zijn wel meer mensen die zich dusdanig hebben laten verminken dat ze niet of heel moeilijk aan werk geraken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Halcon, met alle respect maar ik vind je nu wel zo'n ontzettende huillebalk.
Het gaat hier om een incident.
Het is net zo oneerlijk om het te willen verbieden zoals je hierboven stelt. Beetje dubbel moraal Halcon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel. Is het eerlijk dat de belastingbetaler op moet draaien voor mensen die geen werk kunnen vinden doordat ze zichzelf hebben laten verminken? Ik vind dat niet eerlijk.
Wat is er oneerlijk aan dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is net zo oneerlijk om het te willen verbieden zoals je hierboven stelt. Beetje dubbel moraal Halcon.
Omdat het jou geen reet aangaat wat iemand met zijn/haar eigen lichaam doet. Uiteraard moeten de gevolgen niet voor rekening van een ander komen.quote:
Het gaat me wel aan, want de rekening wordt gepresenteerd aan de belastingbetaler.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat het jou geen reet aangaat wat iemand met zijn/haar eigen lichaam doet. Uiteraard moeten de gevolgen niet voor rekening van een ander komen.
volledig onintressant, het blijft haar verantwoording, of ze nu slim genoeg is dat te realiseren of nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat me wel aan, want de rekening wordt gepresenteerd aan de belastingbetaler.
Daarnaast kun je je afvragen of ze in staat was om de gevolgen van haar actie in te kunnen schatten. Ik zet daar mijn vraagtekens bij.
Hoezo gaat het jou aan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat me wel aan, want de rekening wordt gepresenteerd aan de belastingbetaler.
Daarnaast kun je je afvragen of ze in staat was om de gevolgen van haar actie in te kunnen schatten. Ik zet daar mijn vraagtekens bij.
Het is wel relevant, want haar actie kost de belastingbetaler gewoon geld: psychische zorg, uitkering, etc. We hebben meer aan 'n Kimberly die gewoon aan het werk is en niet woonachtig is op de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis dan aan 'n Kimberly die de rest van haar leven de ene na de andere psychiater verslijt en tot haar dood een uitkering trekt omdat ze in een vlaag van verstandsverbijstering het nodig vond om haar gezicht te laten verminken door het laten inkten van wat sterretjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
volledig onintressant, het blijft haar verantwoording, of ze nu slim genoeg is dat te realiseren of niet
Gelukkig niet, maar de belastingbetaler draait wel op voor haar medische zorg en haar uitkering en het feit dat ze geen werk kan vinden en psychische hulp nodig heeft is rechtstreeks te relateren aan die sterretjes op haar gezicht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoezo gaat het jou aan?
Ben jij financieel verantwoordelijk voor dat meisje?
Dus het komt er toch op neer dat het weer gehuil is omdat jij net als iedereen en zo dus ook de vader van het meisje belasting betaalt. En die vader heeft wrs. heel wat jaren meer gewerkt en afgedragen dan jij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar de belastingbetaler draait wel op voor haar medische zorg en haar uitkering en het feit dat ze geen werk kan vinden en psychische hulp nodig heeft is rechtstreeks te relateren aan die sterretjes op haar gezicht.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus het komt er toch op neer dat het weer gehuil is omdat jij net als iedereen en zo dus ook de vader van het meisje belasting betaalt. En die vader heeft wrs. heel wat jaren meer gewerkt en afgedragen dan jij.
Die man heeft genoeg afgedragen dat hij nog tien sterrendochters een poosje kan onderhouden hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar vader heeft heel wat minder afgedragen dan alle andere belastingbetalers bij elkaar, dus deze vlieger gaat totaal niet op.
Die man betaalt belasting voor diverse zaken en niet alleen voor zijn sterrendochter. Het is niet voor niets dat men in UK en NZ zichtbare tatoeages bij werklozen laat weghalen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Die man heeft genoeg afgedragen dat hij nog tien sterrendochters een poosje kan onderhouden hoor.
Maar jij grijpt liever alles aan om verontwaardigd te kunnen mopperen. Ook goed.
Ben blij dat ik niet zo zuur ben als jij..
Dus eigenlijk vind je dat we precies genoeg belasting betalen voor het eigen profijt? En gaat er dus niet teveel naar de (tijdelijk) wat zwakkeren?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die man betaalt belasting voor diverse zaken en niet alleen voor zijn sterrendochter. Het is niet voor niets dat men in UK en NZ zichtbare tatoeages bij werklozen laat weghalen.
Nee, dat was niet meer vol te houden. Naar het schijnt voel je het wel als er een tatoeage wordt aangebracht op je gezicht, dus een raar verhaal dat ze in slaap is gevallen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Zag het te laat..
Dacht dat ze al die tijd nog vrolijk verder gelogen had.
http://chimsky.nl/?p=707quote:Tatoeëerder Rouslan Toumaniantz (38) vindt dat Kimberley Vlaminck, het 18-jarige meisje bij wie hij 56 kleine sterretjes op haar linker gezichtshelft tatoeëerde terwijl ze er om drie had gevraagd, “niet moet zeiken.”
“Drie sterretjes, zesenvijftig sterretjes, what’s the bloody difference“, vraagt de internationaal georiënteerde Kortrijker retorisch. De 18-jarige Kimberley eist duizenden euro’s, waarnaar ze, als het aan Rouslan ligt, kan fluiten: “Ja, ze zei inderdaad dat ze drie sterretjes wilde. Maar dat ze in slaap is gevallen, loopt ze uit haar duim te zuigen. Na de derde ster heb ik het haar netjes gevraagd: zal ik er nog eentje bij doen? Ze zei dan wel nee, maar leer mij de vrouwtjes kennen: nee is ja. En zo ben ik het blijven doen. Na elk sterretje netjes vragen. Pas na de 56e ster zei Kimberley dat ze er nog eentje bij wilde en toen ben ik dus gestopt.”
Als hij eerlijk is, dan begrijpt Rouslan de ophef niet: “Kijk naar mij. Ik wilde een klein spinnetje laten tatoeëren aan de rechterkant boven mijn lip. Dit (Toemaniantz wijst naar zijn gezicht, red.) is wat ik toen kreeg. En toen ik m’n oor ging piercen om er een klein knopje in te kunnen doen, liep ik het pand uit met gaten in m’n oren waar de inhoud van een volle sjoelbak in past. Dito voor mijn neus. Toen ik vervolgens een ringetje door m’n lip wilde, kwam ik naar buiten met een complete ijzerwinkel in m’n kanis. Maar hoorde je mij daarover zeiken? Nee, meneer. Ik accepteerde dat en ging verder met het leven. Ik raad Kimberley aan hetzelfde te doen. Bovendien, het staat haar goed.”
Dit meisje heeft zichzelf laten verminken. Er zijn genoeg redenen te bedenken waardoor iemand buiten zijn/haar schuld moeilijk aan een baan geraakt, maar deze dame is daar zelf volledig debet aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat we precies genoeg belasting betalen voor het eigen profijt? En gaat er dus niet teveel naar de (tijdelijk) wat zwakkeren?
sick fuckquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Halcon het volgende:
Ik kwam overigens nog dit artikel tegen:
[..]
http://chimsky.nl/?p=707
Ze bestaan dus echtquote:“Drie sterretjes, zesenvijftig sterretjes, what’s the bloody difference“, vraagt de internationaal georiënteerde Kortrijker retorisch. De 18-jarige Kimberley eist duizenden euro’s, waarnaar ze, als het aan Rouslan ligt, kan fluiten: “Ja, ze zei inderdaad dat ze drie sterretjes wilde. Maar dat ze in slaap is gevallen, loopt ze uit haar duim te zuigen. Na de derde ster heb ik het haar netjes gevraagd: zal ik er nog eentje bij doen? Ze zei dan wel nee, maar leer mij de vrouwtjes kennen: nee is ja. En zo ben ik het blijven doen. Na elk sterretje netjes vragen. Pas na de 56e ster zei Kimberley dat ze er nog eentje bij wilde en toen ben ik dus gestopt.”
Ik had medelijden met haar jonge stupiditeit maar even for real; In slaap vallen terwijl er een naald constant gaten hakt in je gezicht?quote:
Achterlijke gast natuurlijk. Maar vraag me dan wel af waarom ze niet gewoon weggegaan is of lag ze vastgebonden toen hij aan het inkten was op d'r gezicht?quote:
Ze viel in slaap. Weettochquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Achterlijke gast natuurlijk. Maar vraag me dan wel af waarom ze niet gewoon weggegaan is of lag ze vastgebonden toen hij aan het inkten was op d'r gezicht?
Waarom? Alles is gewoon te verbergen. Zelfs als ze in je smoel zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Zichtbare tatoo's zouden een reden moeten zijn uitkeringen te stoppen of niet te geven.
Dat laatste is sowieso verstandig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom? Alles is gewoon te verbergen. Zelfs als ze in je smoel zitten.
En wat definieer je als een zichtbare tattoo? Een tattoo die je niet kan zien is ook zo iets.Laat hem dan gewoon niet zetten.
Dit idee?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Halcon het volgende:
Dat laatste is sowieso verstandig.
Geen uitkering ben ik voorstander van. Werklozen krijgen allerlei cursussen om aan een baan te raken en stap 1 is er representatief uitzien en dat zie je niet met wat inktvlekken op je smoelwerk.
Maar waarom, alle tattoo's zijn te verbergen. Zelfs voor die in je smoel zijn er cremes vergrijgbaar. Dus waarom zou dat per definitie je recht op een ww of iets anders moeten laten vallen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso verstandig.
Geen uitkering ben ik voorstander van. Werklozen krijgen allerlei cursussen om aan een baan te raken en stap 1 is er representatief uitzien en dat zie je niet met wat inktvlekken op je smoelwerk.
De hele dag met die cremes rondlopen....quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Maar waarom, alle tattoo's zijn te verbergen. Zelfs voor die in je smoel zijn er cremes vergrijgbaar. Dus waarom zou dat per definitie je recht op een ww of iets anders moeten laten vallen?
Dat is niet het punt van het vraagstuk, het punt is dat ze te verbergen zijn. Ik zou het ook niet doen, terwijl ik best wel van een plaatje ben. Maar dat is irrelevant.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
De hele dag met die cremes rondlopen....
Het lijkt me ook niet realistisch. Creme loopt echt wel uit als ze de hele dag boven de bakplaat bij de McDonalds hangt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is niet het punt van het vraagstuk, het punt is dat ze te verbergen zijn. Ik zou het ook niet doen, terwijl ik best wel van een plaatje ben. Maar dat is irrelevant.
Ja want met je harses boven de bakplaat bij de mac hangen is de enige baan op de wereld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet realistisch. Creme loopt echt wel uit als ze de hele dag boven de bakplaat bij de McDonalds hangt.
Als ik Kimberley zo hoor praten geloof ik niet dat ze 'n studie Econometrie heeft gevolgd...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja want met je harses boven de bakplaat bij de mac hangen is de enige baan op de wereld.
Dat is waar, maargoed dat spreek nogsteeds geen boekdelen over de carriere kansen van iemand met "zichbare tattoo's", hoe dat ook precies gedefinieerd moet worden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ik Kimberley zo hoor praten geloof ik niet dat ze 'n studie Econometrie heeft gevolgd...
Een tattoo op het gelaat, in de nek of op je handen bedek je niet met een overhemdje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is waar, maargoed dat spreek nogsteeds geen boekdelen over de carriere kansen van iemand met "zichbare tattoo's", hoe dat ook precies gedefinieerd moet worden.
Helemaal als je het kan bedekken met een overhemdje.
Cremepje wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een tattoo op het gelaat, in de nek of op je handen bedek je niet met een overhemdje.
Moslim worden lijkt me de juiste oplossingquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Halcon het volgende:
Een tattoo op het gelaat, in de nek of op je handen bedek je niet met een overhemdje.
Dat cremepje is ook geen werkbare oplossing voor de langere termijn. Het lijkt me geen bekrompen gelul, maar gewoon heel redelijk om die mensen geen uitkering te doen. Werklozen hebben allerlei verplichtingen om aan een baan te geraken en dat is allemaal zinloos als iemand zich dusdanig verminkt dat een baan vinden zo goed als onmogelijk is geworden. De belastingbetaler hoeft niet op te draaien voor dit soort fratsen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Cremepje wel.
Maargoed zo kunnen we 100 jaar doorgaan.
Dat hele bekrompen gelul om tattoo's ben ik sowieso een slechte discussie partner in omdat ik vooral vind dat je niet zo moeilijk moet doen.
Om haar inktvlekken te bedekken moet ze al een aan boerka. Ook niet echt handig bij het solliciteren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moslim worden lijkt me de juiste oplossing
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
Ze is wel zuinig op haar kleren dan
Twee jaar geleden:
[..]
Arm kind? Ik geloof toch echt dat ze met haar volle verstand haar hele muil heeft laten volplempen met inkt. Dat ze daar nu achteraf door in een depressie van raakt omdat ze geen werk kan vinden had ze vantevoren ook wel kunnen verzinnen. Ze kan trouwens altijd nog samen in een freakshow gaan optreden samen met de vrouw met baard en vrouw met drie tieten, dus helemaal kansloos is ze niet.quote:
Je kan ze gewoon ook een eenvoudige kantoorjob laten doen hoor. We zouden eens moeten leren om wat minder dramatisch te doen over iemands uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Arm kind? Ik geloof toch echt dat ze met haar volle verstand haar hele muil heeft laten volplempen met inkt. Dat ze daar nu achteraf door in een depressie van raakt omdat ze geen werk kan vinden had ze vantevoren ook wel kunnen verzinnen. Ze kan trouwens altijd nog samen in een freakshow gaan optreden samen met de vrouw met baard en vrouw met drie tieten, dus helemaal kansloos is ze niet.
Ik vraag me af in hoeverre ze op dat moment bij haar volle verstand was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Arm kind? Ik geloof toch echt dat ze met haar volle verstand haar hele muil heeft laten volplempen met inkt.
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:08 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon ook een eenvoudige kantoorjob laten doen hoor. We zouden eens moeten leren om wat minder dramatisch te doen over iemands uiterlijk.
Een kantoorbaan vereist toch wel een beetje een representatief uiterlijk, als je er zo bij loopt zullen de werkgevers niet voor je in de rij staan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:08 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon ook een eenvoudige kantoorjob laten doen hoor. We zouden eens moeten leren om wat minder dramatisch te doen over iemands uiterlijk.
In theorie niet, maar toch denk ik dat je bij voorbaat al kansloos bent als je op een sollicitatiegesprek moet komen, ongeacht of er meerdere gegadigden zijn. Het is vaak de eerste indruk die doorslaggevend is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:52 schreef Specularium het volgende:
Zolang het geen pr is en je alleen achter een pc hoeft te zitten is er toch niet veel aan de hand?
'De hele wereld is gek behalve ik' heeft haar ver gebracht immers.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:08 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Plastische chirurgie is dan ook wel ff een andere hap dan een simpele tatoeage.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Vind ik geen excuus om mensen dan maar niet tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Bij plastische chirurgie wordt wel nagegaan of iemand geestelijk in orde is, waarom zou je dit van een tatoeëerder niet mogen verwachten? Meen zelfs jaren geleden gehoord te hebben dat er in Nederland niet of nauwelijks tatoeëerders te vinden zijn die in het gelaat tatoeëren. Weet niet of dit nog zo is maar hier sta ik wel achter.
Mijn vermoeden is dan ook wel een beetje dat ze wat manisch-depressief of zo is. Er zal wel een reden zijn waarom ze op dit moment psychiatrische behandeling krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:14 schreef G4RUD4 het volgende:
bv productielijn in een fabriek.. Lijkt me sterk dat iemand daar niet wordt aangenomen omdat ie wat sterren op zn kop heeftdat geen werk kunnen krijgen lijkt me echt ZO EEN ONZIN!!!
Van een vadsige uitgerangeerde pornoster had ik ook niets anders verwacht Ron.quote:
Ik hoop echt serieus dat ze oude foto's hebben gebruikt daar bij dailymail.co.uk...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Mylene het volgende:
Nu 3 jaar later.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Still starstruck: Young Belgian's misery three years after she had 56 tattoos on her face
Want?quote:Op maandag 16 april 2012 08:24 schreef deedeetee het volgende:
Waarom zou ze niet gewoon achter de kassa kunnen staan of ergens op kantoor kunnen zitten ? Zo vreselijk is het nu ook weer niet. Persoonlijk zie ik liever dit als dan een dame met afgedekt hoofd achter een kassa hoor.
In het begin was 't ff schrikken maar na 3 jaar begint het prima te wennen......
Volgens mij mag je op een kermis geen "freakcabinet" meer hebben, dan heb je binnen de kortste keren de hele zieligheidsindustrie aan de poort aan het kamperenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Dat rare mens kan dan maar beter een soort kermisattractie worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |