Als iemand iets vraagt en daar geld voor geeft? Waarom dan vragen of ze het echt wel willen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Karina het volgende:
Echt geen hoaxdat is wel heel erg treurig dat er zulke domme mensen zijn, niet alleen dat meisje maar ook die tattooeerder is nogal dom, je snapt toch wel dat iemand dit niet echt wil?
Je bedoelt MNM. Maar dat is geen 'klein' radiostation, maar een landelijke publieke zender (de opvolger van Radio Donna). En het is ook nog eens niet waar. Zowel de VRT als Kimberley zelf hebben ontkend dat het om een stunt zou gaan of dat MNM er iets mee van doen zou hebben. Bovendien zou de publieke omroep zich nimmer lenen voor een dergelijke stunt, ook al gaat het niet goed met de luistercijfers sinds de naamsverandering (en de bijbehorende verandering van het format). Het bericht dateert overigens al van 18 juni en verscheen destijds ook op FOK. Je bent er dus een beetje laat mee en kloppen doet het ook al niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:23 schreef Adames het volgende:
Dacht dat het een hoax was. Een stunt voor een klein belgisch radiostation die een ster als logo had.
ja, want een 19jarig meisje heeft natuurlijk geen verantwoordelijkheid!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Perico het volgende:
Het is geen hoax, het is ontzettend treurig. Zo'n tattooeerder heeft gewoon een eigen verantwoordelijkheid. Hij had tenminste bij 10 sterretjes kunnen ophouden, of zeggen: als je over een week nog meer wil, kom maar terug. 55 ineens was bizar.
Boven de 18, oud en wijs genoeg.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ja, want een 19jarig meisje heeft natuurlijk geen verantwoordelijkheid!
uit al die foto's is de exifdata compleet weggeslooptquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik geloof het niet, zeker niet als ik de foto's zie.
Hier zie je gewoon een soort geplakt sjabloon op haar gezicht zitten:
[ afbeelding ]
En hier zie ik zwarte vegen tussen de sterren:
[ afbeelding ]
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boven de 18, oud en wijs genoeg.
Nee, het was geen hoax. Het verhaal van het meisje klopte gewoon niet. Ze zei dat ze maar om 3 sterren had gevraagd, en dat het dus de schuld van de tatoeeerder was (omdat haar vader zo boos reageerde). Maar later bleek dat ze toch echt zelf erom had gevraagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef patatmetfriet het volgende:
Telegraaf faalt. Dit was wel degelijk ene hoax, die nu om de een of andere reden kennelijk weer nieuw leven ingeblazen moet worden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik geloof het niet, zeker niet als ik de foto's zie.
Hier zie je gewoon een soort geplakt sjabloon op haar gezicht zitten:
[ afbeelding ]
En hier zie ik zwarte vegen tussen de sterren:
[ afbeelding ]
Erg makkelijk om dat naderhand te gaan roepen hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Perico het volgende:
Het is geen hoax, het is ontzettend treurig. Zo'n tattooeerder heeft gewoon een eigen verantwoordelijkheid. Hij had tenminste bij 10 sterretjes kunnen ophouden, of zeggen: als je over een week nog meer wil, kom maar terug. 55 ineens was bizar.
Kat von Dquote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef matthijst het volgende:
Kat von D wannabe trolletje.
[ afbeelding ]
Beetje makeup doet wonderen, maar daar zal die Belg ook wel te dom voor zijn...
[ afbeelding ]
Als ze slim is accepteert ze het gewoon en gaat ze haar in de schoot geworpen faam uitbuiten. Haar hele lichaam vol met tattoos hoeft niet eens. Ieder imago is eigenlijk wel goed. "Sterrenmeisje" is zo al een bergip geworden. Ze kan er de hele wereld mee over. Vooral in de VS en Aziė is er flink te boeren.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:08 schreef Knipoogje het volgende:
Ze kan er maar beter het beste van maken en als sterrenmeisje door het leven gaan. Als ze slim is gaat ze een voorliefde voor tatouages opvatten en haar hele lichaam voltatoueren en een bijbehorende levensstijl/vriendengroep uitzoeken. Dan vallen 50 sterren op je bakkes niet zo op.
Men zou gewoon geen tatoeages moeten zetten op het gezicht en op de handen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Perico het volgende:
Kennelijk kan ze daar niet mee omgaan en moet de Belgische belastingbetaler de rest van haar leven haar uitkering betalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ja, want een 19jarig meisje heeft natuurlijk geen verantwoordelijkheid!
Heeft ze toch haar zin, in NL laten zich tienduizenden daarvoor zwanger schoppen en kunnen dan ook niet werken als alleenstaande moeder..quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kennelijk kan ze daar niet mee omgaan en moet de Belgische belastingbetaler de rest van haar leven haar uitkering betalen.
http://www.rtl.nl/compone(...)rstspecial_s4_a1.xmlquote:Britse werklozen kunnen op kosten van de staat hun tatoeages laten verwijderen. Dit moet hun kansen op werk vergroten, omdat werkgevers een sollicitant soms afwijzen als deze een zichtbare tatoeage heeft.
print stuur artikel door
De lichaamsschilderingen worden geassocieerd met pijn of agressie, zegt de psycholoog Martin Skinner in de Britse krant The Independent. En veel mensen vinden dat volgens hem onprettig om te zien.
De regering heeft daarom omgerekend zo'n zes miljoen gulden uitgetrokken voor een project waarbij werklozen boven de 25 jaar geld krijgen om van hun tatoeages af te komen. De tatoeėerders zelf, degenen die de tekeningen aanbrengen, geven volgens de krant toe dat maar liefst driekwart van de mensen later spijt krijgt van een tatoeage.
De afgelopen paar jaar hebben veel jeugdidolen tatoeages laten aanbrengen. Zo heeft Melanie Chisholm van de Spice Girls tatoeages op haar buik en arm. De acteur Johnny Depp heeft een tijd geleden op zijn arm 'Winona forever' laten zetten, voor zijn vriendin Winona Ryder. Het paar is inmiddels uit elkaar.
Ze is meerderjarig ...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niets doen in gezichten van jonge meisjes.
Vind ik geen excuus om mensen dan maar niet tegen zichzelf in bescherming te nemen.quote:
Als ie het goed kan, waarom dan niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Stali het volgende:
Even terzijde maar wat een gedrocht is die man.
Iemand die zichzelf zo verminkt heeft laat je toch niet aan je lichaam prutsen?
Daar heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Vind ik geen excuus om mensen dan maar niet tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Bij plastische chirurgie wordt wel nagegaan of iemand geestelijk in orde is, waarom zou je dit van een tatoeėerder niet mogen verwachten? Meen zelfs jaren geleden gehoord te hebben dat er in Nederland niet of nauwelijks tatoeėerders te vinden zijn die in het gelaat tatoeėren. Weet niet of dit nog zo is maar hier sta ik wel achter.
Dat ik er allemaal niets van moet hebben is inderdaad een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:43 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Als ie het goed kan, waarom dan niet?
Eens. Een beetje raar dat iemand haar gezicht laat inkten door iemand die zijn gezicht zo extreem heeft verminkt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Stali het volgende:
Even terzijde maar wat een gedrocht is die man.
Iemand die zichzelf zo verminkt heeft laat je toch niet aan je lichaam prutsen?
Het is een hoax dat het een hoax was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef BasEnAad het volgende:
Het was toch een haox?
Ja, maar als jij into dit soort dingen bent dan heb je respect voor die man, kijk je tegen hem op en worship je hem misschien zelfs wel. Kijk, ik begrijp het ook niet dat je zoiets laat doen maar dat is de vraag ook niet - we weten allemaal wel dat het extreem debiel is en dat ze niet goed bij dr hoofd was op het moment van zetten. Overigens mag die hele pauper zooi verboden wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Een beetje raar dat iemand haar gezicht laat inkten door iemand die zijn gezicht zo extreem heeft verminkt.
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Ik geloof ook niet dat mensen met 'n tatoeage allemaal opkijken tegen deze griezel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:22 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, maar als jij into dit soort dingen bent dan heb je respect voor die man, kijk je tegen hem op en worship je hem misschien zelfs wel. Kijk, ik begrijp het ook niet dat je zoiets laat doen maar dat is de vraag ook niet - we weten allemaal wel dat het extreem debiel is en dat ze niet goed bij dr hoofd was op het moment van zetten. Overigens mag die hele pauper zooi verboden worden
Ja verbieden, dat is de oplossing voor alles.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het ook verboden worden.
Ze heeft uit vrije wil haar gezicht verminkt, kan nu geen baan meer vinden en de belastingbetaler draait op voor de uitkering die ze de rest van haar leven zal trekken. Dat vind ik niet rechtvaardig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja verbieden, dat is de oplossing voor alles.
Ze is achttien dus ze mag zelf weten wat ze met haar gezicht wil doen. Maar men zou bijvoorbeeld wel een verplichtte bedenktijd kunnen invoeren. Houdt men zich er niet aan mag men nooit meer het beroep uitoeffenen.
Al is het maar om zo'n gek die geen moeite heeft het gezicht van een meisje te verminken wat af te remmen.
Nee, want dat moet allemaal van jouw centen betaald worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze heeft uit vrije wil haar gezicht verminkt, kan nu geen baan meer vinden en de belastingbetaler draait op voor de uitkering die ze de rest van haar leven zal trekken. Dat vind ik niet rechtvaardig.
Je begrijpt wel wat ik bedoel. Is het eerlijk dat de belastingbetaler op moet draaien voor mensen die geen werk kunnen vinden doordat ze zichzelf hebben laten verminken? Ik vind dat niet eerlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, want dat moet allemaal van jouw centen betaald worden.
Halcon, met alle respect maar ik vind je nu wel zo'n ontzettende huillebalk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel. Is het eerlijk dat de belastingbetaler op moet draaien voor mensen die geen werk kunnen vinden doordat ze zichzelf hebben laten verminken? Ik vind dat niet eerlijk.
En jij bent een volwassen kerel. Het gaat hier om een meisje van net achtien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef Pietverdriet het volgende:
EIGEN VERANTWOORDING zeg ik
, toonbeeld van deze tijd,
Er zijn wel meer mensen die zich dusdanig hebben laten verminken dat ze niet of heel moeilijk aan werk geraken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Halcon, met alle respect maar ik vind je nu wel zo'n ontzettende huillebalk.
Het gaat hier om een incident.
Het is net zo oneerlijk om het te willen verbieden zoals je hierboven stelt. Beetje dubbel moraal Halcon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel. Is het eerlijk dat de belastingbetaler op moet draaien voor mensen die geen werk kunnen vinden doordat ze zichzelf hebben laten verminken? Ik vind dat niet eerlijk.
Wat is er oneerlijk aan dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is net zo oneerlijk om het te willen verbieden zoals je hierboven stelt. Beetje dubbel moraal Halcon.
Omdat het jou geen reet aangaat wat iemand met zijn/haar eigen lichaam doet. Uiteraard moeten de gevolgen niet voor rekening van een ander komen.quote:
Het gaat me wel aan, want de rekening wordt gepresenteerd aan de belastingbetaler.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat het jou geen reet aangaat wat iemand met zijn/haar eigen lichaam doet. Uiteraard moeten de gevolgen niet voor rekening van een ander komen.
volledig onintressant, het blijft haar verantwoording, of ze nu slim genoeg is dat te realiseren of nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat me wel aan, want de rekening wordt gepresenteerd aan de belastingbetaler.
Daarnaast kun je je afvragen of ze in staat was om de gevolgen van haar actie in te kunnen schatten. Ik zet daar mijn vraagtekens bij.
Hoezo gaat het jou aan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat me wel aan, want de rekening wordt gepresenteerd aan de belastingbetaler.
Daarnaast kun je je afvragen of ze in staat was om de gevolgen van haar actie in te kunnen schatten. Ik zet daar mijn vraagtekens bij.
Het is wel relevant, want haar actie kost de belastingbetaler gewoon geld: psychische zorg, uitkering, etc. We hebben meer aan 'n Kimberly die gewoon aan het werk is en niet woonachtig is op de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis dan aan 'n Kimberly die de rest van haar leven de ene na de andere psychiater verslijt en tot haar dood een uitkering trekt omdat ze in een vlaag van verstandsverbijstering het nodig vond om haar gezicht te laten verminken door het laten inkten van wat sterretjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
volledig onintressant, het blijft haar verantwoording, of ze nu slim genoeg is dat te realiseren of niet
Gelukkig niet, maar de belastingbetaler draait wel op voor haar medische zorg en haar uitkering en het feit dat ze geen werk kan vinden en psychische hulp nodig heeft is rechtstreeks te relateren aan die sterretjes op haar gezicht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoezo gaat het jou aan?
Ben jij financieel verantwoordelijk voor dat meisje?
Dus het komt er toch op neer dat het weer gehuil is omdat jij net als iedereen en zo dus ook de vader van het meisje belasting betaalt. En die vader heeft wrs. heel wat jaren meer gewerkt en afgedragen dan jij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar de belastingbetaler draait wel op voor haar medische zorg en haar uitkering en het feit dat ze geen werk kan vinden en psychische hulp nodig heeft is rechtstreeks te relateren aan die sterretjes op haar gezicht.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus het komt er toch op neer dat het weer gehuil is omdat jij net als iedereen en zo dus ook de vader van het meisje belasting betaalt. En die vader heeft wrs. heel wat jaren meer gewerkt en afgedragen dan jij.
Die man heeft genoeg afgedragen dat hij nog tien sterrendochters een poosje kan onderhouden hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar vader heeft heel wat minder afgedragen dan alle andere belastingbetalers bij elkaar, dus deze vlieger gaat totaal niet op.
Die man betaalt belasting voor diverse zaken en niet alleen voor zijn sterrendochter. Het is niet voor niets dat men in UK en NZ zichtbare tatoeages bij werklozen laat weghalen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Die man heeft genoeg afgedragen dat hij nog tien sterrendochters een poosje kan onderhouden hoor.
Maar jij grijpt liever alles aan om verontwaardigd te kunnen mopperen. Ook goed.
Ben blij dat ik niet zo zuur ben als jij..
Dus eigenlijk vind je dat we precies genoeg belasting betalen voor het eigen profijt? En gaat er dus niet teveel naar de (tijdelijk) wat zwakkeren?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die man betaalt belasting voor diverse zaken en niet alleen voor zijn sterrendochter. Het is niet voor niets dat men in UK en NZ zichtbare tatoeages bij werklozen laat weghalen.
Nee, dat was niet meer vol te houden. Naar het schijnt voel je het wel als er een tatoeage wordt aangebracht op je gezicht, dus een raar verhaal dat ze in slaap is gevallen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Zag het te laat..
Dacht dat ze al die tijd nog vrolijk verder gelogen had.
http://chimsky.nl/?p=707quote:Tatoeėerder Rouslan Toumaniantz (38) vindt dat Kimberley Vlaminck, het 18-jarige meisje bij wie hij 56 kleine sterretjes op haar linker gezichtshelft tatoeėerde terwijl ze er om drie had gevraagd, “niet moet zeiken.”
“Drie sterretjes, zesenvijftig sterretjes, what’s the bloody difference“, vraagt de internationaal georiėnteerde Kortrijker retorisch. De 18-jarige Kimberley eist duizenden euro’s, waarnaar ze, als het aan Rouslan ligt, kan fluiten: “Ja, ze zei inderdaad dat ze drie sterretjes wilde. Maar dat ze in slaap is gevallen, loopt ze uit haar duim te zuigen. Na de derde ster heb ik het haar netjes gevraagd: zal ik er nog eentje bij doen? Ze zei dan wel nee, maar leer mij de vrouwtjes kennen: nee is ja. En zo ben ik het blijven doen. Na elk sterretje netjes vragen. Pas na de 56e ster zei Kimberley dat ze er nog eentje bij wilde en toen ben ik dus gestopt.”
Als hij eerlijk is, dan begrijpt Rouslan de ophef niet: “Kijk naar mij. Ik wilde een klein spinnetje laten tatoeėren aan de rechterkant boven mijn lip. Dit (Toemaniantz wijst naar zijn gezicht, red.) is wat ik toen kreeg. En toen ik m’n oor ging piercen om er een klein knopje in te kunnen doen, liep ik het pand uit met gaten in m’n oren waar de inhoud van een volle sjoelbak in past. Dito voor mijn neus. Toen ik vervolgens een ringetje door m’n lip wilde, kwam ik naar buiten met een complete ijzerwinkel in m’n kanis. Maar hoorde je mij daarover zeiken? Nee, meneer. Ik accepteerde dat en ging verder met het leven. Ik raad Kimberley aan hetzelfde te doen. Bovendien, het staat haar goed.”
Dit meisje heeft zichzelf laten verminken. Er zijn genoeg redenen te bedenken waardoor iemand buiten zijn/haar schuld moeilijk aan een baan geraakt, maar deze dame is daar zelf volledig debet aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat we precies genoeg belasting betalen voor het eigen profijt? En gaat er dus niet teveel naar de (tijdelijk) wat zwakkeren?
sick fuckquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Halcon het volgende:
Ik kwam overigens nog dit artikel tegen:
[..]
http://chimsky.nl/?p=707
Ze bestaan dus echtquote:“Drie sterretjes, zesenvijftig sterretjes, what’s the bloody difference“, vraagt de internationaal georiėnteerde Kortrijker retorisch. De 18-jarige Kimberley eist duizenden euro’s, waarnaar ze, als het aan Rouslan ligt, kan fluiten: “Ja, ze zei inderdaad dat ze drie sterretjes wilde. Maar dat ze in slaap is gevallen, loopt ze uit haar duim te zuigen. Na de derde ster heb ik het haar netjes gevraagd: zal ik er nog eentje bij doen? Ze zei dan wel nee, maar leer mij de vrouwtjes kennen: nee is ja. En zo ben ik het blijven doen. Na elk sterretje netjes vragen. Pas na de 56e ster zei Kimberley dat ze er nog eentje bij wilde en toen ben ik dus gestopt.”
Ik had medelijden met haar jonge stupiditeit maar even for real; In slaap vallen terwijl er een naald constant gaten hakt in je gezicht?quote:
Achterlijke gast natuurlijk. Maar vraag me dan wel af waarom ze niet gewoon weggegaan is of lag ze vastgebonden toen hij aan het inkten was op d'r gezicht?quote:
Ze viel in slaap. Weettochquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Achterlijke gast natuurlijk. Maar vraag me dan wel af waarom ze niet gewoon weggegaan is of lag ze vastgebonden toen hij aan het inkten was op d'r gezicht?
Waarom? Alles is gewoon te verbergen. Zelfs als ze in je smoel zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Zichtbare tatoo's zouden een reden moeten zijn uitkeringen te stoppen of niet te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |