abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76063831
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Hoezo gaat het jou aan?
Ben jij financieel verantwoordelijk voor dat meisje?
Gelukkig niet, maar de belastingbetaler draait wel op voor haar medische zorg en haar uitkering en het feit dat ze geen werk kan vinden en psychische hulp nodig heeft is rechtstreeks te relateren aan die sterretjes op haar gezicht.
pi_76063985
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gelukkig niet, maar de belastingbetaler draait wel op voor haar medische zorg en haar uitkering en het feit dat ze geen werk kan vinden en psychische hulp nodig heeft is rechtstreeks te relateren aan die sterretjes op haar gezicht.
Dus het komt er toch op neer dat het weer gehuil is omdat jij net als iedereen en zo dus ook de vader van het meisje belasting betaalt. En die vader heeft wrs. heel wat jaren meer gewerkt en afgedragen dan jij.
pi_76064046
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef Stali het volgende:

[..]

Dus het komt er toch op neer dat het weer gehuil is omdat jij net als iedereen en zo dus ook de vader van het meisje belasting betaalt. En die vader heeft wrs. heel wat jaren meer gewerkt en afgedragen dan jij.

Haar vader heeft heel wat minder afgedragen dan alle andere belastingbetalers bij elkaar, dus deze vlieger gaat totaal niet op.
pi_76064456
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Haar vader heeft heel wat minder afgedragen dan alle andere belastingbetalers bij elkaar, dus deze vlieger gaat totaal niet op.
Die man heeft genoeg afgedragen dat hij nog tien sterrendochters een poosje kan onderhouden hoor.
Maar jij grijpt liever alles aan om verontwaardigd te kunnen mopperen. Ook goed.
Ben blij dat ik niet zo zuur ben als jij. .
pi_76064784
Oud nieuws.
Wist niet dat ze het toegegeven had.
pi_76064875
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Even filmpje zoeken nog...
pi_76064903
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Die man heeft genoeg afgedragen dat hij nog tien sterrendochters een poosje kan onderhouden hoor.
Maar jij grijpt liever alles aan om verontwaardigd te kunnen mopperen. Ook goed.
Ben blij dat ik niet zo zuur ben als jij. .
Die man betaalt belasting voor diverse zaken en niet alleen voor zijn sterrendochter. Het is niet voor niets dat men in UK en NZ zichtbare tatoeages bij werklozen laat weghalen.
pi_76064904
quote:
Zag het te laat. .
Dacht dat ze al die tijd nog vrolijk verder gelogen had.
pi_76065021
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die man betaalt belasting voor diverse zaken en niet alleen voor zijn sterrendochter. Het is niet voor niets dat men in UK en NZ zichtbare tatoeages bij werklozen laat weghalen.
Dus eigenlijk vind je dat we precies genoeg belasting betalen voor het eigen profijt? En gaat er dus niet teveel naar de (tijdelijk) wat zwakkeren?
pi_76065057
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:55 schreef Stali het volgende:

[..]

Zag het te laat. .
Dacht dat ze al die tijd nog vrolijk verder gelogen had.
Nee, dat was niet meer vol te houden. Naar het schijnt voel je het wel als er een tatoeage wordt aangebracht op je gezicht, dus een raar verhaal dat ze in slaap is gevallen.

Ik kwam overigens nog dit artikel tegen:
quote:
Tatoeëerder Rouslan Toumaniantz (38) vindt dat Kimberley Vlaminck, het 18-jarige meisje bij wie hij 56 kleine sterretjes op haar linker gezichtshelft tatoeëerde terwijl ze er om drie had gevraagd, “niet moet zeiken.”

“Drie sterretjes, zesenvijftig sterretjes, what’s the bloody difference“, vraagt de internationaal georiënteerde Kortrijker retorisch. De 18-jarige Kimberley eist duizenden euro’s, waarnaar ze, als het aan Rouslan ligt, kan fluiten: “Ja, ze zei inderdaad dat ze drie sterretjes wilde. Maar dat ze in slaap is gevallen, loopt ze uit haar duim te zuigen. Na de derde ster heb ik het haar netjes gevraagd: zal ik er nog eentje bij doen? Ze zei dan wel nee, maar leer mij de vrouwtjes kennen: nee is ja. En zo ben ik het blijven doen. Na elk sterretje netjes vragen. Pas na de 56e ster zei Kimberley dat ze er nog eentje bij wilde en toen ben ik dus gestopt.”

Als hij eerlijk is, dan begrijpt Rouslan de ophef niet: “Kijk naar mij. Ik wilde een klein spinnetje laten tatoeëren aan de rechterkant boven mijn lip. Dit (Toemaniantz wijst naar zijn gezicht, red.) is wat ik toen kreeg. En toen ik m’n oor ging piercen om er een klein knopje in te kunnen doen, liep ik het pand uit met gaten in m’n oren waar de inhoud van een volle sjoelbak in past. Dito voor mijn neus. Toen ik vervolgens een ringetje door m’n lip wilde, kwam ik naar buiten met een complete ijzerwinkel in m’n kanis. Maar hoorde je mij daarover zeiken? Nee, meneer. Ik accepteerde dat en ging verder met het leven. Ik raad Kimberley aan hetzelfde te doen. Bovendien, het staat haar goed.”
http://chimsky.nl/?p=707
pi_76065088
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Stali het volgende:

[..]

Dus eigenlijk vind je dat we precies genoeg belasting betalen voor het eigen profijt? En gaat er dus niet teveel naar de (tijdelijk) wat zwakkeren?
Dit meisje heeft zichzelf laten verminken. Er zijn genoeg redenen te bedenken waardoor iemand buiten zijn/haar schuld moeilijk aan een baan geraakt, maar deze dame is daar zelf volledig debet aan.
pi_76069488
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Halcon het volgende:

Ik kwam overigens nog dit artikel tegen:
[..]

http://chimsky.nl/?p=707
sick fuck
als ik 1 knopje wil, wil ik 1 knopje, niet een hele kerstboom.
ik zoue cht nooit naar hem toegaan, engerd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 mei 2010 @ 22:52:00 #138
862 Arcee
Look closer
pi_81652249
Sterrenmeisje zit straks op Nederland 1 in het programma van Knevel en Van den Brink.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_81655098
ja dat klopt......afwachten:P
-webicon is verwijderd omdat het problemen veroorzaakt in oudere layouts -
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 mei 2010 @ 23:48:24 #140
862 Arcee
Look closer
pi_81656205

Wat een accent, trouwens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_81656584
quote:
“Drie sterretjes, zesenvijftig sterretjes, what’s the bloody difference“, vraagt de internationaal georiënteerde Kortrijker retorisch. De 18-jarige Kimberley eist duizenden euro’s, waarnaar ze, als het aan Rouslan ligt, kan fluiten: “Ja, ze zei inderdaad dat ze drie sterretjes wilde. Maar dat ze in slaap is gevallen, loopt ze uit haar duim te zuigen. Na de derde ster heb ik het haar netjes gevraagd: zal ik er nog eentje bij doen? Ze zei dan wel nee, maar leer mij de vrouwtjes kennen: nee is ja. En zo ben ik het blijven doen. Na elk sterretje netjes vragen. Pas na de 56e ster zei Kimberley dat ze er nog eentje bij wilde en toen ben ik dus gestopt.”
Ze bestaan dus echt
pi_81657467
quote:
Ik had medelijden met haar jonge stupiditeit maar even for real; In slaap vallen terwijl er een naald constant gaten hakt in je gezicht?

Dat de man dat allemaal heeft getekend op haar gezicht is trouwens ook niet goed, maar de verantwoordelijkheid ligt toch echt bij haarzelf (er vanuitgaand dat ze 18 was toen ze de tato liet zetten). Om dan hem de schuld te geven.. gatverdamme.
Conscience do cost.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:00:07 #143
78918 SeLang
Black swans matter
pi_81663352
Die taal
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:26:12 #144
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_81664114
Bijna onverstaanbaar, wellicht heeft de man haar gewoon niet goed verstaan toen ze de sterretjes * bestelde * ???
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:36:31 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81664455
Zichtbare tatoo's zouden een reden moeten zijn uitkeringen te stoppen of niet te geven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_81686151
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef dromelijn het volgende:

[..]

Ze bestaan dus echt
Achterlijke gast natuurlijk. Maar vraag me dan wel af waarom ze niet gewoon weggegaan is of lag ze vastgebonden toen hij aan het inkten was op d'r gezicht?
pi_81686593
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Achterlijke gast natuurlijk. Maar vraag me dan wel af waarom ze niet gewoon weggegaan is of lag ze vastgebonden toen hij aan het inkten was op d'r gezicht?
Ze viel in slaap. Weettoch
Conscience do cost.
pi_81687025
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef dromelijn het volgende:

[..]

Ze bestaan dus echt
Ik geloof geen hol van die bron.
pi_81687059
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Ze viel in slaap. Weettoch
Dat lijkt me sowieso een leugen van d'r.
pi_81687063
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Zichtbare tatoo's zouden een reden moeten zijn uitkeringen te stoppen of niet te geven.
Waarom? Alles is gewoon te verbergen. Zelfs als ze in je smoel zitten.
En wat definieer je als een zichtbare tattoo? Een tattoo die je niet kan zien is ook zo iets. Laat hem dan gewoon niet zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')