bronquote:KORTRIJK - Het 19-jarige zogenoemde Sterrenmeisje Kimberley Vlaminck uit het Belgische Kortrijk komt niet zomaar van haar tatoeage af.
Kimberley, die in juni dit jaar 56 sterretjes op haar gezicht liet tatoeëren, heeft inmiddels één sterretje minder op haar gezicht. Op de plek van de ster staat nu een rood puntje, schrijft Het Belang van Limburg.
Rode vlekken
“Bij wijze van test is een klein sterretje weggelaserd door een bevriende tatoeëerder. Maar dat gaf niet meteen het resultaat waar we op hadden gehoopt”, aldus haar advocaat Jan Leysen tegen de Vlaamse krant. “Hoewel het om een kleine ster ging, staat er nu een dik rood puntje. Als ze op deze manier alle overige 55 sterren laat weghalen, staat haar gezicht vol rode vlekken. Een echte verbetering noem ik dat niet.”
Depressief
Het gaat niet goed met de 19-jarige Kimberley. Ze ligt ziek in bed, zou depressief zijn en kan geen werk vinden. De tiener werd eerder al opgenomen in de gesloten psychiatrische afdeling van het Sint-Maartensziekenhuis in Kortrijk.
Precies. Zeilmeisje, sterrenmeisje... Dom volk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef BasEnAad het volgende:
Is er geen centraal topic voor moderne instabiele kutkinderen trouwens?
Goed idee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat meisje heeft een voorbeeldfunctie. Die moet gewoon lekker op scholen gaan vertellen dat ze nogal achterlijk is.
rode bult ;<quote:
quote:
Tien sterren op je bakkes is inderdaad minder bizar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Perico het volgende:
Het is geen hoax, het is ontzettend treurig. Zo'n tattooeerder heeft gewoon een eigen verantwoordelijkheid. Hij had tenminste bij 10 sterretjes kunnen ophouden, of zeggen: als je over een week nog meer wil, kom maar terug. 55 ineens was bizar.
We hebben al genoeg achterlijke mensen voor de klas staan. Ik weet niet of we er dan extra idioten aan toe moeten voegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat meisje heeft een voorbeeldfunctie. Die moet gewoon lekker op scholen gaan vertellen dat ze nogal achterlijk is.
HOIquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tien sterren op je bakkes is inderdaad minder bizar.
Lijkt me een prima baan voor haar!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Mischien moet je niet al je info van gare blogs ed afhalen, dan leer je eerder het verschil tussen hoaxes en echte gebeurtenissenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik ging ook uit van een hoax.
Ja, inderdaad. Onder de titel: De opkomst en ondergang van girls en boys.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef BasEnAad het volgende:
Is er geen centraal topic voor moderne instabiele kutkinderen trouwens?
afgezien van het feit dat ik niet alle info van gare blogs afhaal, leek de gebeurtenis mij dusdanig bizar dat het heel goed mogelijk een hoax zou kunnen zijn geweest. verder heb ik me niet in deze zaak verdiept. jij wel zo te lezen. chapeau.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mischien moet je niet al je info van gare blogs ed afhalen, dan leer je eerder het verschil tussen hoaxes en echte gebeurtenissen
is een vroegrijpe tokkie, met een neukprobleem.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Meisje? Ze is 19, maar ze ziet er op die foto uit als 40
Nou, in dit geval wil ik je best gelijk geven dat de beelden van zenders als TMF weleens invloed gehad hebben kunnen hebben van de foute keuze van dit meisje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Onder de titel: De opkomst en ondergang van girls en boys.²
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar was ze 15 ofzo toen ze ze liet zetten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef Virus3000 het volgende:
Toch belachelijk dat ze zomaar zo'n tattoo kon krijgen eigenlijk....
Toch belachelijk dat ze zomaar op het idee komt zo'n tattoo te laten zettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef Virus3000 het volgende:
Toch belachelijk dat ze zomaar zo'n tattoo kon krijgen eigenlijk....
Je was lekker strak.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef nightfall het volgende:
ik heb momenteel een schrale reet, dus me'n sterretje is ook een rood puntje,.. niet mokken, gaat wel over.
18 jaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar was ze 15 ofzo toen ze ze liet zetten?
Ah, ja, bedankt... Ik vroeg het me vooral af naar aanleiding van het commentaar op de tatoeëerder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
18 jaar
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen' #2
Er komt vast nog wel een keer een kerstmeisje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef C_N het volgende:
Wat een zeurpieten, zoals zeilmeisjes, sterrenmeisjes, en overige aandachttrekkers , Het bederft mijn kerstgevoel.
sterrenmeisje ga zeilen ,zo we hebben geen last meer van jou,en niemand zie je meer.
,en zeilmeisje pleur een paar sterren op je kop .en ga thuis zitten mokken met gesloten deur. zo daar hebben we dan ook geen omkijken meer naar .
He he een rustige kerst.![]()
![]()
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een keer een kerstmeisje.
In deze tijd van het jaar zijn er vast nog wel wat mensen die haar willen inhuren als kerstversiering.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Dat rare mens kan dan maar beter een soort kermisattractie worden
Ja want op TMF komen dagelijks op hun smoel getatoeëerde droeftoeten langs? Huh?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, in dit geval wil ik je best gelijk geven dat de beelden van zenders als TMF weleens invloed gehad hebben kunnen hebben van de foute keuze van dit meisje.
Ik hoop dat ze haar lesje geleerd heeft en dat ze andere kinderen een lesje kan gaan leren.
Ze heeft die sterren toch echt op haar kop zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef patatmetfriet het volgende:
Telegraaf faalt. Dit was wel degelijk ene hoax, die nu om de een of andere reden kennelijk weer nieuw leven ingeblazen moet worden.
Recente foto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ze heeft die sterren toch echt op haar kop zitten
De Hoax was toch dat ze ongewild geplaatst waren? Achteraf bleek dat ze er wel zelf voor gekozen had.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef patatmetfriet het volgende:
Telegraaf faalt. Dit was wel degelijk ene hoax, die nu om de een of andere reden kennelijk weer nieuw leven ingeblazen moet worden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:38 schreef tho_Omas het volgende:
Als ze niet zo'n Waalse Polensnuit had zou ik die sterren nog wel op de koop toe nemen.
Überhaupt, gasten die tatoeages zetten en laten zetten, dan zijn toch meestal geen boys of girls die iets bijdragen aan de kenniseconomie?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef nightfall het volgende:
volgens mij is het ook gelul, je valt niet in slaap tijdens een tattoo, doet teveel pijn daarvoor,. en je voelt toch dat de tattooeerder steeds op een andere plek bezig is,. slap verhaal dit alles..
Dat zal in veel gevallen wel waar zijn, maar lang niet altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Überhaupt, gasten die tatoeages zetten en laten zetten, dan zijn toch meestal geen boys of girls die iets bijdragen aan de kenniseconomie?²
Helaas. Ze is nu aan het shinen in een dwangbuis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat ze veel geld kan verdienen in een frietkot onder de naam stars & shame.
oh, is het al zover? ik denk dat het zeilmeisje ook wel rijp is voor een gedegen psychiater en uitmuntende medicatie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Helaas. Ze is nu aan het shinen in een dwangbuis.
Die kunnen ze beter kunstmatig in coma houden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh, is het al zover? ik denk dat het zeilmeisje ook wel rijp is voor een gedegen psychiater en uitmuntende medicatie.
dit zijn toevallig twee meisjes op hetzelfde moment in een andere stad, waar niemand ons stoort... ehm sorry. dit zijn toevallig wel twee meisjes die psychische steun nodig hebben. zitten tegen de psychose aan, of zijn er al overheen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die kunnen ze beter kunstmatig in coma houden.
in welk tijdsbestek? ze heeft er 57 -1 (litteken) = 56. jij liever dan ik met dat labiele mormel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:18 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil wel een rondje van haar sterretje maken
Weet je zeker dat ze Club Brugge support? Kan ik helemaal nergens vinden op internet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:18 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil wel een rondje van haar sterretje maken
Nou, iig recent als in, niet twee dagen nadat het gezet is. Met zo'n dikke laag vaseline er over en zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of wil je recent als in: vandaag?
ik heb ook nog steeds mijn twijfels. maar begin me te beseffen dat ik alleen sta en dus niet zoals de meeste anderen kan geloven dat mensen zichzelf dit echt aandoen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:22 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Nou, iig recent als in, niet twee dagen nadat het gezet is. Met zo'n dikke laag vaseline er over en zo.
Die tweede foto zit inderdaad vol met vegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik geloof het niet, zeker niet als ik de foto's zie.
Hier zie je gewoon een soort geplakt sjabloon op haar gezicht zitten:
[ afbeelding ]
En hier zie ik zwarte vegen tussen de sterren:
[ afbeelding ]
Mwah. Ze schijnt toch echt te zijn onderzocht door een dermatoloog van het UZ Gent. Het lijkt me sterk dat die het verschil niet zou zien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik geloof het niet, zeker niet als ik de foto's zie.
Hier zie je gewoon een soort geplakt sjabloon op haar gezicht zitten:
[ afbeelding ]
En hier zie ik zwarte vegen tussen de sterren:
[ afbeelding ]
Wat moet ie dan doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Die tweede foto zit inderdaad vol met vegen.
Maar als het echt zou zijn zou ik als ouder die tatoeëerder eens kennis laten maken met een paar sterren. Dit hoor je als tatoeëerder gewoon niet te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |