Dat laatste is sowieso verstandig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom? Alles is gewoon te verbergen. Zelfs als ze in je smoel zitten.
En wat definieer je als een zichtbare tattoo? Een tattoo die je niet kan zien is ook zo iets.Laat hem dan gewoon niet zetten.
Dit idee?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Halcon het volgende:
Dat laatste is sowieso verstandig.
Geen uitkering ben ik voorstander van. Werklozen krijgen allerlei cursussen om aan een baan te raken en stap 1 is er representatief uitzien en dat zie je niet met wat inktvlekken op je smoelwerk.
Maar waarom, alle tattoo's zijn te verbergen. Zelfs voor die in je smoel zijn er cremes vergrijgbaar. Dus waarom zou dat per definitie je recht op een ww of iets anders moeten laten vallen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso verstandig.
Geen uitkering ben ik voorstander van. Werklozen krijgen allerlei cursussen om aan een baan te raken en stap 1 is er representatief uitzien en dat zie je niet met wat inktvlekken op je smoelwerk.
De hele dag met die cremes rondlopen....quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Maar waarom, alle tattoo's zijn te verbergen. Zelfs voor die in je smoel zijn er cremes vergrijgbaar. Dus waarom zou dat per definitie je recht op een ww of iets anders moeten laten vallen?
Dat is niet het punt van het vraagstuk, het punt is dat ze te verbergen zijn. Ik zou het ook niet doen, terwijl ik best wel van een plaatje ben. Maar dat is irrelevant.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
De hele dag met die cremes rondlopen....
Het lijkt me ook niet realistisch. Creme loopt echt wel uit als ze de hele dag boven de bakplaat bij de McDonalds hangt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is niet het punt van het vraagstuk, het punt is dat ze te verbergen zijn. Ik zou het ook niet doen, terwijl ik best wel van een plaatje ben. Maar dat is irrelevant.
Ja want met je harses boven de bakplaat bij de mac hangen is de enige baan op de wereld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet realistisch. Creme loopt echt wel uit als ze de hele dag boven de bakplaat bij de McDonalds hangt.
Als ik Kimberley zo hoor praten geloof ik niet dat ze 'n studie Econometrie heeft gevolgd...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja want met je harses boven de bakplaat bij de mac hangen is de enige baan op de wereld.
Dat is waar, maargoed dat spreek nogsteeds geen boekdelen over de carriere kansen van iemand met "zichbare tattoo's", hoe dat ook precies gedefinieerd moet worden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ik Kimberley zo hoor praten geloof ik niet dat ze 'n studie Econometrie heeft gevolgd...
Een tattoo op het gelaat, in de nek of op je handen bedek je niet met een overhemdje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is waar, maargoed dat spreek nogsteeds geen boekdelen over de carriere kansen van iemand met "zichbare tattoo's", hoe dat ook precies gedefinieerd moet worden.
Helemaal als je het kan bedekken met een overhemdje.
Cremepje wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een tattoo op het gelaat, in de nek of op je handen bedek je niet met een overhemdje.
Moslim worden lijkt me de juiste oplossingquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Halcon het volgende:
Een tattoo op het gelaat, in de nek of op je handen bedek je niet met een overhemdje.
Dat cremepje is ook geen werkbare oplossing voor de langere termijn. Het lijkt me geen bekrompen gelul, maar gewoon heel redelijk om die mensen geen uitkering te doen. Werklozen hebben allerlei verplichtingen om aan een baan te geraken en dat is allemaal zinloos als iemand zich dusdanig verminkt dat een baan vinden zo goed als onmogelijk is geworden. De belastingbetaler hoeft niet op te draaien voor dit soort fratsen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Cremepje wel.
Maargoed zo kunnen we 100 jaar doorgaan.
Dat hele bekrompen gelul om tattoo's ben ik sowieso een slechte discussie partner in omdat ik vooral vind dat je niet zo moeilijk moet doen.
Om haar inktvlekken te bedekken moet ze al een aan boerka. Ook niet echt handig bij het solliciteren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moslim worden lijkt me de juiste oplossing
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
Ze is wel zuinig op haar kleren dan
Twee jaar geleden:
[..]
Arm kind? Ik geloof toch echt dat ze met haar volle verstand haar hele muil heeft laten volplempen met inkt. Dat ze daar nu achteraf door in een depressie van raakt omdat ze geen werk kan vinden had ze vantevoren ook wel kunnen verzinnen. Ze kan trouwens altijd nog samen in een freakshow gaan optreden samen met de vrouw met baard en vrouw met drie tieten, dus helemaal kansloos is ze niet.quote:
Je kan ze gewoon ook een eenvoudige kantoorjob laten doen hoor. We zouden eens moeten leren om wat minder dramatisch te doen over iemands uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Arm kind? Ik geloof toch echt dat ze met haar volle verstand haar hele muil heeft laten volplempen met inkt. Dat ze daar nu achteraf door in een depressie van raakt omdat ze geen werk kan vinden had ze vantevoren ook wel kunnen verzinnen. Ze kan trouwens altijd nog samen in een freakshow gaan optreden samen met de vrouw met baard en vrouw met drie tieten, dus helemaal kansloos is ze niet.
Ik vraag me af in hoeverre ze op dat moment bij haar volle verstand was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Arm kind? Ik geloof toch echt dat ze met haar volle verstand haar hele muil heeft laten volplempen met inkt.
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:08 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon ook een eenvoudige kantoorjob laten doen hoor. We zouden eens moeten leren om wat minder dramatisch te doen over iemands uiterlijk.
Een kantoorbaan vereist toch wel een beetje een representatief uiterlijk, als je er zo bij loopt zullen de werkgevers niet voor je in de rij staan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:08 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon ook een eenvoudige kantoorjob laten doen hoor. We zouden eens moeten leren om wat minder dramatisch te doen over iemands uiterlijk.
In theorie niet, maar toch denk ik dat je bij voorbaat al kansloos bent als je op een sollicitatiegesprek moet komen, ongeacht of er meerdere gegadigden zijn. Het is vaak de eerste indruk die doorslaggevend is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:52 schreef Specularium het volgende:
Zolang het geen pr is en je alleen achter een pc hoeft te zitten is er toch niet veel aan de hand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |