Stay tuned!quote:En we gaan weer vrolijk verder met bekende Neder- en buitenlanders, met hun kroost gekiekt .
Sommigen cute, sommigen minder cute en sommigen zo uncute dat ze vanzelf weer schattig worden.
Een paar laatste aanwinsten uit #17
Tweede is Sophie Dahl met haar hubby (met de nadruk op bby) Jamie Cullum(pke)quote:
Nu je het zegt. Maar wie is de rest dan? En hoeveel kinderen heeft ze dan?quote:
Odd couple.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tweede is Sophie Dahl met haar hubby (met de nadruk op bby) Jamie Cullum(pke)
Ik zeg nergens dat het hetzelfde is, ik noem gewoon voorbeelden op van ouders die hulp willen bij/met de kinderen. En of je nou je kind naar de creche brengt of thuis extra hulp wilt in au-pair vorm, gewoon extra hulp daar doelde ik opquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Die vergelijking klopt niet want het gaat om die wandeling en daar zijn die ouders toch bij. De creche gaat niet mee op zaterdag als je een blokje om met de familie gaat.
Ik denk bij de hond aan een Alaska Malamute of Akita, maar dat is het ook niet...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IkGwen en hoop van harte dat ze zo is met dieren, maar 't is toch een Husky of iig zoiets? Die hebben echt veel aandacht, consequente aanpak en wandelingen van een paar uur nodig. Anders bye bye mooie bank.
Ik google nu om te kijken wat voor hond het is, maar in 2006 had ze nog een puli sheep dog, ik zie niets over deze hond
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Met de laatste kiddo's, honden en accessoires uit:
Tis niet mijn rasgroep, ik dacht gewoon husky, ik zie die verschillen nooit zo, tis ieg geen akita hoor!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk bij de hond aan een Alaska Malamute of Akita, maar dat is het ook niet...
Oh-oh weet het misschien wel
Akita geloof ik ook niet, maar ik durf er wel wat om te wedden dat het karakter met de Husky overeenkomt iigquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet mijn rasgroep, ik dacht gewoon husky, ik zie die verschillen nooit zo, tis ieg geen akita hoor!
Qua karakter komen die honden allemaal erg overeen![]()
En ik ben zelf ook aupair geweest, ik ging ook altijd en overal met die mensen mee, das wel normaal in die kringen
Waar is het kind dan? Of was dit een grapje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tweede is Sophie Dahl met haar hubby (met de nadruk op bby) Jamie Cullum(pke)
Een grapje!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:43 schreef Michellee het volgende:
[..]
Waar is het kind dan? Of was dit een grapje?
Leuk jochie! Ik vind haar altijd wel leuk in According to Jimquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef kvd het volgende:
Is die Nanny van Gwen en Gavin niet gewoon Gavins moeder? Vind ze wel wat op elkaar lijken...
On topic
Courtney Thorne Smith met Jake
[ afbeelding ]
quote:
Dat is Katies zoon uit een vorige relatie. Zo moeder, zo dochter.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht het jij zegt het, ik dacht alleen dat die ene zoon van hun niet helemaal ok was...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Als je heel goed kijkt zie je hem naast dat excuus voor een jas.
Wie loopt dr nou in hemelsnaam zo rond met dr baby onder de arm en een handtas in die hand.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef Butterfly91 het volgende:
SJP, James en één van de tweeling
[ afbeelding ]
Kate Beckingsale en Lily
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef kvd het volgende:
Max Armstrong, zoon van Lance
[ afbeelding ]
Zo'n draagtuigje voor kleine kinderen (ik heb geen betere manier om te beschrijven) lijkt mij ook veel handiger.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie loopt dr nou in hemelsnaam zo rond met dr baby onder de arm en een handtas in die hand.
Wat is dr toch mis met een buggy of draagtas???
Doen ze dat omdat de kids dan niet zichtbaar genoeg zijn voor de paparazzi of zo?
Ik zat al te zoeken naar enige constructie van een halve draagzak of iets, maar kon hem al niet vindenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie loopt dr nou in hemelsnaam zo rond met dr baby onder de arm en een handtas in die hand.
Wat is dr toch mis met een buggy of draagtas???
Doen ze dat omdat de kids dan niet zichtbaar genoeg zijn voor de paparazzi of zo?
Dat is in het begin altijd met een luiertasquote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Seven. het volgende:
Dat kind past zowat in die tas!
Leuke kidsquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:06 schreef rena het volgende:
Peter Facinelli (Twilight) en Jennie Garth met hun kinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:11 schreef Dandilion het volgende:
het dochtertje van katie price en peter andre is niet gehandicapt,
ze is gewoon geen mooi kindje, droogt vast wel (hopelijk voor het grietje) op met de jaren.
Neeeheeee, dat is lekker kerstig en degelijk en moederlijkquote:Op zondag 27 december 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
En de betovergrootmoeder van Marc Anthony heeft de trui van J-Lo gebreid.
Net of ze een Marc Antony pop in haar handen heeftquote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef Butterfly91 het volgende:
Nog eentje van J.Lo en Max
[ afbeelding ]
Sprekend idd, wel zielig voor de tweelingquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Net of ze een Marc Antony pop in haar handen heeft
Nee, vind het ook wel meevallen en die kindjes ookquote:Op zondag 27 december 2009 15:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ach, zo lelijk is Marc Anthony toch ook weer niet?
quote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef Enfermera het volgende:
Suri's kledingstijl nader toegelicht:
[ afbeelding ]
Nahla:
[ afbeelding ]
Het is dat je zegt dat er 2 jongens tussen zitten, want ik dacht dat het 3 meisjes warenquote:Op zondag 27 december 2009 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, vind het ook wel meevallen en die kindjes ookEn JLo heeft ook dat donkere Latino-Spaans achtige qua uiterlijk, dus wat scheelt het nou eigenlijk, donker haar, donkere ogen hebben dus beide ouders
Dat jochie van Christina Aguilera vind ik velen malen lelijker als ik dan toch moet vergelijkenDat jochie heeft op elke foto ook de mond open
![]()
Vind die kinderen van Borsato pas niks, ik kan echt niet tegen dat vreselijk lange haar bij jongens, het is dat ik weet dat er 2 jongens en 1 meisje bij zitten
en meteen zie ik een foto van Max met zijn mondje dicht....hij kan het dus welquote:Op zondag 27 december 2009 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, vind het ook wel meevallen en die kindjes ookEn JLo heeft ook dat donkere Latino-Spaans achtige qua uiterlijk, dus wat scheelt het nou eigenlijk, donker haar, donkere ogen hebben dus beide ouders
Dat jochie van Christina Aguilera vind ik velen malen lelijker als ik dan toch moet vergelijkenDat jochie heeft op elke foto ook de mond open
![]()
Vind die kinderen van Borsato pas niks, ik kan echt niet tegen dat vreselijk lange haar bij jongens, het is dat ik weet dat er 2 jongens en 1 meisje bij zitten
Oh die laatste blije fotoquote:Op maandag 28 december 2009 10:34 schreef rena het volgende:
Seraphina Affleck
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 10:32 schreef rena het volgende:
Princess Tiamii en Junior.
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier best schattig, het ligt er gewoon aan wat voor gezicht ze trekt volgens mij![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 20:54 schreef Butterfly91 het volgende:
[ afbeelding ]
Met kaplaarsjes dit keer![]()
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op maandag 28 december 2009 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat een flink ventje al zeg die Sparrow!!
En moeder in een coltruiquote:
Het geluk straalt er van afquote:
quote:
quote:Kourtney To Be A Single Mom?!
Filed under: Love Line > Kourtney Kardashian
It seems Kourtney Kardashian has two baby boys - little Mason AND his sorry excuse-for-a-daddy, Scott Disick!
According to a friend close to Kourtney, she was doing chores and moving boxes just weeks shy of popping out her kiddie, while Scott sat on his ass and watched her.
Such the gentleman!
“It was shocking,” said the source. “Here was Kourtney almost nine months pregnant doing all this and he didn’t offer to help her.”
And Khloe's had enough, too! She called him "disgusting" and claimed that he was brainwashing Kourtney on a recent episode of
Keeping Up With the Kardashians.
Even the quiet Bruce Jenner told Ryan Seacrest that the family was “working on Scott” and he was “a work in progress.”
Yikes!
Considering they've already broken off their engagement due to infidelity on Scott's part in February, we say just let him go!
Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://perezhilton.com/page/4/#ixzz0b6JAOXBd
Celebrity Juice, Not from Concentrate
Bedoel je alleen die boer met kiespijn vader of ook de moeder?quote:
quote:Kourtney Kardashian wil tweede telg
Uitgegeven: 29 december 2009 18:33
Laatst gewijzigd: 29 december 2009 18:33
AMSTERDAM - Kourtney Kardashian is twee weken geleden bevallen van haar eerste zoon en denkt nu al aan een tweede kind.
Momenteel ben ik totaal geobsedeerd door mijn zoontje Mason maar ik wil er zeker een tweede bij", vertelt de Amerikaanse realityster tegen het Amerikaanse tijdschrift Life & Style.
"Tussen mij en mijn zus Kim zitten achttien maanden. We zijn echt samen opgegroeid", licht Kardashian toe. "Dat zou ook leuk zijn voor Mason."
Makkelijk
De zwangerschap van Kourtney verliep soepel. "Het was verbazingwekkend makkelijk en ik vond het een geweldige ervaring."
De realityster vindt het 'fantastisch' om moeder te zijn. Eerder dacht Kourney hier anders over. Ze liet vlak nadat ze het nieuws over haar zwangerschap wereldkundig maakte, weten dat ze een abortus overwoog.
Aanvankelijk wilde de ster niet zeggen wie de vader was, maar later biechtte ze op dat haar ex-vriendje Disick, die nu weer haar partner is, haar zwanger heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
Ik dig die hele huidige Mamma Nicole wel.
Vertel!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Tot je haar in de oude tokkie-Nicole-style ziet schrijven op Twitter
quote:
Ja idd, ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, Nicole is überdiggable op Twitter man!! Ik moet altijd om haar lachen!
Leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef rena het volgende:
Valentinavan Salma Hayek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:15 schreef Starlie het volgende:
Wat een kutkop heeft die Kingston ook...
Dan nog vind ik dat hij een vreselijke kutkop heeft... echt een aso hoofd... ik vind het gewoon geen leuk kind, maar dat was wel duidelijk geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien gromt hij naar de camera's, wat zullen ze toch die paparazzi zat worden elke dag
Cute? Ik vind het een lelijk dingquote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:42 schreef Butterfly91 het volgende:
Brad (scheer dat vieze baardje eens af) en Shiloh
[ afbeelding ]
Denise Richards en dochters
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
Cuteness Alert!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel een Barbie, haar hoofd ziet er op die foto's zo plastic uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest lachen tijdens het scrollen van foto 1 van Kendra naar foto 2.
D'r hoofd is precies hetzelfde
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:26 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een Barbie, haar hoofd ziet er op die foto's zo plastic uit.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die krijgt later vast een grote piemel dan!
Alsof je als celeb constant met een big smile moet rondlopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef kvd het volgende:
De vrolijkheid straalt er vanaf, Jude Law en kinderen
[ afbeelding ]
Onze vrolijke Sunday Rose, wat een lange grote teen
[ afbeelding ]
Dat heb ik niet gezegd, het viel me alleen op dat niemand op die foto er erg vrolijk uitziet.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof je als celeb constant met een big smile moet rondlopen.
Toevalstreffer?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, het viel me alleen op dat niemand op die foto er erg vrolijk uitziet.
waarschijnlijk wel, alhoewel die dame rechts ook echt een lichaamshouding heeft waar je niet vrolijk van wordt. Ik denk dat ik een stuk blijer eruit zou zien als ik op een zonovergoten eiland arriveer voor een strand en zee vakantie. Of zullen ze Sienna Miller allemaal missen?quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:06 schreef kvd het volgende:
een leuke foto van Sunday Rose
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag ook Shiloh jaquote:Op zondag 3 januari 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht op m'n mobiel in het klein dat het Shiloh was, vreemd dat ze op andere foto's altijd van die geknepen ogen heeft, ik had haar nooit zelf herkend zonder naamWat een leuk meisje!
En zijwaarts herken je Nicole er wel in
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht op m'n mobiel in het klein dat het Shiloh was, vreemd dat ze op andere foto's altijd van die geknepen ogen heeft, ik had haar nooit zelf herkend zonder naamWat een leuk meisje!
En zijwaarts herken je Nicole er wel in
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Er is een update bij de foto's, het is sunday Rose niet, maar een nichtje die Sybella heet....daar ben ik even goed ingetrapt...
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
So much voor de cuteness van Sunday roast, ik wist zeker dat t dr niet was
Dat èn prachtig lange wimpers. (Princess Tiamii dus)quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het is het neusje wat het kindje een beetje apart maakt, maar ze heeft in ieder geval echt prachtig haar
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:23 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zo idd, ik vind haar er sowieso erg mager uitzien.
Volgens mij is Shiloh nog geen vijf en daarbij hebben ze in Amerika ook homescholing.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:12 schreef Dandilion het volgende:
moeten die kinderen van brad en angelina niet gewoon naar school?
en waar is hun baby (inmiddels al peuter?) tweeling gebleven???
Wonen ze überhaupt wel in Amerika, ik vind die foto's vaak erg Europees uit zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:35 schreef June. het volgende:
[..]
Volgens mij is Shiloh nog geen vijf en daarbij hebben ze in Amerika ook homescholing.
Ze hebben toch een kasteel/landgoed in Frankrijk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wonen ze überhaupt wel in Amerika, ik vind die foto's vaak erg Europees uit zien
quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Of het is gewoon buiten schooltijd.
Ze wonen in Zuid-Frankrijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wonen ze überhaupt wel in Amerika, ik vind die foto's vaak erg Europees uit zien
quote:The Jolie-Pitts "R" Just Like Us
Jul 29 - 11:02AM by PopSugar 109 | 0 ||Share Email Love This Twitter Yahoo! BuzzStumble Digg
--------------------------------------------------------------------------------
Angelina Jolie brought Shiloh and Zahara to a Toys "R" Us in LA yesterday. The girls picked up goodies for the whole family, including a few Spider-Man-themed birthday items — Maddox is turning 8 on Aug. 5. Angelina was keeping an eye on the kids while Brad was away in Berlin for the premiere of Inglourious Basterds and the wild afterparty. He and Angelina take turns traveling the world, but when they reunite it's all about spending time together.
Wat worden ze groooooot!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Marcia Crossen de 2 meisjes
Dat voetjeeeeeeeeequote:
Kinderen verliezen nog wel eens een schoentje in een speeltuin of park, die de ouders dan ook never nooit terug vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat worden ze groooooot!!
En waarom draagt het meisje wat ze draagt maar 1 schoen?![]()
![]()
Haha ja zoiets zal het wel zijn iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinderen verliezen nog wel eens een schoentje in een speeltuin of park, die de ouders dan ook never nooit terug vinden
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat we niet meer foto's van bekend Nederland met kids zien, hadden jullie deze al gezien van Dinand met Dean Maddy![]()
[ afbeelding ]
Imiddels is Dean Maddy al 6 jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was vlak daarvoor gedoopt, over het algemeen kleden ze baby's dan belachelijk aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef Anosmie het volgende:
Rachel Griffiths (Brothers & Sisters) met dochter Clementine Grace. Hippe haarband...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:40 schreef rena het volgende:
Gelukkig kan ik het me niet meer herinneren![]()
Ik kan dat onderschrift ook wel lezen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De onderste foto is "maar" 4 jaar oudOf wil je gewoon in het algemeen pics droppen?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef Takkembah het volgende:
Die Levi heeft niet echt veel van pa, wel???
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik kan dat onderschrift ook wel lezen hoor![]()
Da's een lelijk kind.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wow, Valentina (van Salma Hayek) heeft ook ineens enorm lang haar!
[ afbeelding ]
En nee Co, da's een lief kind!quote:
Ach, wat een lieve foto!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:36 schreef rena het volgende:
Levi McConnaughey met zijn oma's
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:41 schreef rena het volgende:
Haar kinderen hebben dikkere benen dan zij![]()
Dat kind heeft echt zo'n Duits hoofd, niet normaal.quote:
Plofferig krijg je cadeau tijdens en (net) na de zwangerschap, dus ik denk dat je dat gewoon ziet?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kendra heeft echt een raar hoofd gekregen. Okee, ze is wat zwaarder geworden en dat misstaat niet, maar er is iets... plofferigs aan haar gezicht
Hmmm ja misschien wel, alleen had niet het idee dat het me bij anderen zo opviel als nu bij haar ...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Plofferig krijg je cadeau tijdens en (net) na de zwangerschap, dus ik denk dat je dat gewoon ziet?
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm ja misschien wel, alleen had niet het idee dat het me bij anderen zo opviel als nu bij haar ...
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Danny Moder (hubby van Julia Roberts) en zoon Henry:
[ afbeelding ]
Ik vraag het me nu al 100 jaar af maar waar zou ik dat mokkel van moeten kennen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Kourtney Kardashian en Mason
[ afbeelding ]
Ze hebben zo'n realityshow op E!. Hun vader was ook (een van de?) de advocaat van OJ Simpson.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vraag het me nu al 100 jaar af maar waar zou ik dat mokkel van moeten kennen?
Oh die linker! Wat een leukerd, die lach, dat tongetje en dat haarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef kvd het volgende:
Rebecca Romijn met Dolly en Charlie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef kvd het volgende:
Rebecca Romijn met Dolly en Charlie
[ afbeelding ]
Leuke kinderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:15 schreef kvd het volgende:
Kirstie Alley met Lillie en William
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuke kinderen.Aangenomen geloof ik? Ze kan geen kinderen krijgen volgens mij.
Wat is er met hem gebeurdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Klopt
Josh Holloway met Java
[ afbeelding ]
hij is een beetje dikker geworden. Haar zit er nog wel, maar het beebje zit ervoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurd![]()
? Babietje is schattig overigens
Vind hem zo leuker dan in Lostquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurd![]()
? Babietje is schattig overigens
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Klopt
Josh Holloway met Java
[ afbeelding ]
me tooquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vind hem zo leuker dan in Lost
Omdat hij er op die foto meer als een echte man uitziet ipv als Ken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:06 schreef conleche het volgende:
Daar snap ik niks van. hoe kan je deze ^ plofkop nu leuker vinden dan dit?
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten.![]()
Wel een heel lief kindje trouwens, om enigszins ontopic te blijven..........
Je bedoelt dat hij nu bereikbaarder is??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Omdat hij er op die foto meer als een echte man uitziet ipv als Ken.
Hmmmmmm..............ik geloof ook direct dat jullie hem echt leuker vinden zoals op de plofkopfoto, dus van het feit dat er een andere mening bestaat dan de mijne, ben ik maar al te goed doordrongen. Maar mijn vraag is wáárom.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind deze spieren ook heel lelijk hoordat heeft niks met 'bereikbaarheid' te maken (da's meer een pubergedachte denk ik)...
Iemand kán echt een andere mening hebben dan jij hoor! Écht!
Is ook zo hoor, ik chargeer ook heel erg en had het eigenlijk allang niet meer over Josh, maar was zo moeiteloos doorgedenderd naar het algemeen. Omdat ik dat een interessant vraagstuk vind, maar dat is hier volkomen off topic ook nog eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
"het vallen op imperfectie"...
Mooie gedachtengang maar je doet nu net alsof die eerste oerlelijk is en die laatste knap. Is toch nog altijd een kwestie van smaak, dat valt toch niet uit te leggen?
Jawel!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:19 schreef conleche het volgende:
Oei, ik maak hier vast geen vrienden mee.
..........met appeltaartflappe!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Goed plan!
![]()
Met een beschuitje en strakke Josh.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
..........met appeltaartflappe!!
enne....
Ach ja, als de paparazzi het doet en het is legaal.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vraag aan jullie: een vriendin van mij woont in LA en past op/begeleidt een meisje dat op school zit bij de kinderen van Johnny Depp. Op een 'bring your special friend day' of muziekavond maakt ze vervolgens ook foto's van de kinderen van Johnny Depp en zet ze vervolgens op haar Facebook tussen alle andere leuke foto's.
Ik heb daar een beetje een twijfelachtig gevoel bij.
Uh.. vraag dus: wat vinden jullie hiervan?
Ik vind hem sowieso niet aantrekkelijk (dat kan ook nogquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:06 schreef conleche het volgende:
Daar snap ik niks van. hoe kan je deze ^ plofkop nu leuker vinden dan dit?
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten.![]()
Wel een heel lief kindje trouwens, om enigszins ontopic te blijven..........
Omg, ja! Een Photoshop-Jezus met een wasbordje!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet aantrekkelijk (dat kan ook nog), maar op deze foto's is het ronduit een creep. Te blauwe ogen, te rode lippen, te reclame-ruige beharing. De geforceerde blik en licht geopende mond moeten hem begeerlijk maken, maar ze wekken bij mij de indruk dat hij net in het oceaanwater zijn blaas aan het legen is. En hij heeft een hoog Jesus Christ Superstar gehalte. I only want to say, if there is a way, take this cup away from me!
Bij deze foto zie ik spontaan een set-dresser voor me die op de achtergrond nog snel even de schaal met aardappels heeft neergezet, voor de huiselijke sfeerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef kvd het volgende:
Ontopic
Bristoll Palin met Tripp
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet aantrekkelijk (dat kan ook nog), maar op deze foto's is het ronduit een creep. Te blauwe ogen, te rode lippen, te reclame-ruige beharing. De geforceerde blik en licht geopende mond moeten hem begeerlijk maken, maar ze wekken bij mij de indruk dat hij net in het oceaanwater zijn blaas aan het legen is. En hij heeft een hoog Jesus Christ Superstar gehalte. I only want to say, if there is a way, take this cup away from me!
I loves you, Porgyquote:Op zondag 17 januari 2010 00:58 schreef conleche het volgende:
[..]
[/b]
Dat is precies mijn lievelingszin uit die hele musical.Ik zweer het je!!!
Oh nee, dat is:
I will drink your cup of poison.
Nail me to your cross and break me,
Bleed me, beat me,
Kill me.
Ik ben ook zwaar jezusfan.Tenminste niet van de real thing, maar die dude uit de musical. Terwijl ik musicals haat, behalve JCS dus en Hair en Porgy & Bess. O ik haat dus niet alle musicals.
Ja, vind ik ook debiel. Ik had juist verwacht dat Shiloh meer gekleed zou worden als een Suri ofzoquote:
Why not.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wil ik jullie nog blij maken met die foto's van kinderen van Depp en Paradis of weinig interesse?
Echt hé.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
OMG Paradis lijkt daar op Michael Jackson in Thriller![]()
Dat jochie is wel heel cute![]()
En Zahara loopt ook op hakken he
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zoon Depp-Paradis:
[ afbeelding ]
Dochter Depp-Paradis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:43 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Why not.
Hier staan ze ook... alhoewel deze foto van Vanessa Paradis ook in het onflatteuze topic mag...
[ afbeelding ]
Vind ik ook, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef kvd het volgende:
Satyana Denisof (die van Alyson Hannigan)
[ afbeelding ]
Puff diddy heeft ooit meegewerkt aan de soundtrack van Godzilla, het nummer Come with me, samen met Jimmy Page van....jawel....Led Zeppelinquote:
Ik zag Jenna Elfman vorige week op tv bij David Letterman en daar zag ze er ook zo uit, die buik hangt gewoon heel erg laag. Hij lag echt op haar schoot toen ze daar zat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:45 schreef rena het volgende:
Jenna Elfman met Story.
[ afbeelding ]
Beetje rare foto van haar lijf overigens![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een enge baby zo, in dat kostuum.
Ik vind het wel altijd schattig als ze ietsje ouder zijn (5 - 8 jaar etc.), en dan bij speciale gelegenhedenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt die Sin toch in dat zwarte jasje?
Ik vind dat altijd zo afstotelijk, ouders die hun kind in van die volwassen kleding hijsen. Het is een baby, hij kan nog 90 jaar zich als een volwassene kleden
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd schattig als ze ietsje ouder zijn (5 - 8 jaar etc.), en dan bij speciale gelegenheden
Trouwerijen oid, of als ze ' netjes' gekleed moeten bij een kerstdiner
Zo grappigmaargoed, ik zou ze ook weer niet dwingen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
OMG die brbrry tweeling, echt zum kotzen
Die foto is echt sooo cute!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Een (voor mij) onbekende tennisspeler; Lleyton Hewitt (met zoontje Cruz) maar we gooien hem er gewoon bij, gewoon omdat
quote:
Nu iets minder, maar heeft in 2001 op 1 gestaan op de ATP lijst, als jongste speler ooitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij een héle bekende tennisser?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef kvd het volgende:
Mariska Hargitay (Law and order:SVU) en August
[ afbeelding ]
er wordt gezegd dat het deze man is, maar Geri heeft het nooit bevestigdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:17 schreef Dandilion het volgende:
wie is nou de vader van bluebell madonna? (wat een achterlijke naam zeg!)
Dat ging dus over Eva Mendes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehehe. Zou ze voor tekenen denk ik.
Ahquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dat ging dus over Eva Mendes.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hewitt nu op NL3 trouwens.
..maar je bent wel lief..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |