quote:Forget Greg, Peter or Bobby. The newest Brady is Benjamin.
More than a week after celebrating the birth of their first child, Gisele Bündchen and Tom Brady have finally settled on a name for the little guy.
Het lieftallige jochiequote:Taylor Pugh (4) mag niet meer de klas in. Zijn weelderige haardos wordt te lang bevonden door de schoolleiding van de Floyd Elementary School in Mesquite, Texas. Er is wel voor een alternatief gezorgd; hij krijgt nu les in zijn dooie eentje in de bibliotheek van de school, aldus The Dallas Morning News.
De kleuterschool staat bekend als een instituut dat veel zorg besteedt aan de dress code, omdat de leerlingen worden voorbereid op een voorbeeldige baan in de zakenwereld.
Natuurlijk zijn de ouders van Taylor het hier helemaal niet mee eens en vertikken het om hem naar de kapper te sturen.
Voor een foto van Taylor, klik hier.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef rena het volgende:
Kendra Wilkinson en haar zoontje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig!
Wat een knap joch!quote:Op zondag 20 december 2009 18:19 schreef kvd het volgende:
Naveen Andrews (lost) met zoontje Naveen Joshua
[ afbeelding ]
Als ze voor +- 20 door kan is het misschien de dochter van Meneer Rossdalequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef Noek het volgende:
En kindermeisje. Waarom loopt er altijd zo'n meisje/vrouw mee? Is zo'n mens gewoon een accessoire?
Ik herinner me nog een jaar of 5 geleden dat Gwen met een brok in de keel zat, bij Jonathan Ross op de BBC, omdat hun Bulldog net was overleden... Grappig contrast tussen de honden als je het vergelijkt met wat ze nu heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Vraag me af hoe lang die hond blijft, als die niet genoeg beweging krijgt vreet hij je huis op
Ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een jaar of 5 geleden dat Gwen met een brok in de keel zat, bij Jonathan Ross op de BBC, omdat hun Bulldog net was overleden... Grappig contrast tussen de honden als je het vergelijkt met wat ze nu heeft.
Misschien laat de nanny de hond ook uit
Die vergelijking klopt niet want het gaat om die wandeling en daar zijn die ouders toch bij. De creche gaat niet mee op zaterdag als je een blokje om met de familie gaat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze voor +- 20 door kan is het misschien de dochter van Meneer Rossdale![]()
Waarom een kindermeisje? Waarom hebben mensen een au-pair in huis, waarom zijn de kinderen 5 dagen per week bij de creche? Omdat de ouders de handen vrij willen hebben
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Die vergelijking klopt niet want het gaat om die wandeling en daar zijn die ouders toch bij. De creche gaat niet mee op zaterdag als je een blokje om met de familie gaat.
Gelukkig hebben ze een toffe hond, die stealt the thunder van die nanny wel. En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |