Ik vind dat ze qua vorm van de ogen en zo echt op haar vader lijkt. En Sparrow vind ik meer van Nicole hebben. Grappig dat meningen daarover kunnen verschillenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:55 schreef Bamba het volgende:
Sparrow vind ik dan weer wel erg op z'n vader lijken!! Maar Harlow gaat steeds meer op Nicole lijken vind ik zelf.
Wat een leuke spontane foto, spelendquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:45 schreef Bamba het volgende:
En de mooie serie van Harlow en Sparrow
[ afbeelding ]
![]()
Haha idd! Maar dat hebben wij hier met onze zoon ook, sommigen vinden hem op mij lijken en anderen weer op zijn vaderquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat ze qua vorm van de ogen en zo echt op haar vader lijkt. En Sparrow vind ik meer van Nicole hebben. Grappig dat meningen daarover kunnen verschillen
Jaaaaa Harlowwwquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij wilt iedereen een Harlow![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Harlow helemaal niet leuk, doe mij Suri of Kingston maar.
Lieve spontane fotoquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:39 schreef kvd het volgende:
Michael J Fox en Esmé Annabelle
[ afbeelding ]
Dat linker jongetje, wat een kopie van Candace, en zij ziet er ook nog erg mooi uitquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef MissBliss het volgende:
Candace Cameron (uit Full House) heeft 3 kinderen, Natasha, 11, Lev, 9, and Maksim, 7
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 06:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat linker jongetje, wat een kopie van Candace, en zij ziet er ook nog erg mooi uitZe lijkt wel mooier geworden met de jaren!
Ze is bijna niet veranderd....quote:Op zondag 8 november 2009 06:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat linker jongetje, wat een kopie van Candace, en zij ziet er ook nog erg mooi uitZe lijkt wel mooier geworden met de jaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |