Ik vind dat ze qua vorm van de ogen en zo echt op haar vader lijkt. En Sparrow vind ik meer van Nicole hebben. Grappig dat meningen daarover kunnen verschillenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:55 schreef Bamba het volgende:
Sparrow vind ik dan weer wel erg op z'n vader lijken!! Maar Harlow gaat steeds meer op Nicole lijken vind ik zelf.
Wat een leuke spontane foto, spelendquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:45 schreef Bamba het volgende:
En de mooie serie van Harlow en Sparrow
[ afbeelding ]
![]()
Haha idd! Maar dat hebben wij hier met onze zoon ook, sommigen vinden hem op mij lijken en anderen weer op zijn vaderquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat ze qua vorm van de ogen en zo echt op haar vader lijkt. En Sparrow vind ik meer van Nicole hebben. Grappig dat meningen daarover kunnen verschillen
Jaaaaa Harlowwwquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij wilt iedereen een Harlow![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Harlow helemaal niet leuk, doe mij Suri of Kingston maar.
Lieve spontane fotoquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:39 schreef kvd het volgende:
Michael J Fox en Esmé Annabelle
[ afbeelding ]
Dat linker jongetje, wat een kopie van Candace, en zij ziet er ook nog erg mooi uitquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef MissBliss het volgende:
Candace Cameron (uit Full House) heeft 3 kinderen, Natasha, 11, Lev, 9, and Maksim, 7
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 06:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat linker jongetje, wat een kopie van Candace, en zij ziet er ook nog erg mooi uitZe lijkt wel mooier geworden met de jaren!
Ze is bijna niet veranderd....quote:Op zondag 8 november 2009 06:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat linker jongetje, wat een kopie van Candace, en zij ziet er ook nog erg mooi uitZe lijkt wel mooier geworden met de jaren!
Wat een dotje dat meisjequote:Op zondag 8 november 2009 08:41 schreef Etoile het volgende:
[..]
En in dat kader: Jodie Sweetin (Stephanie uit Full House) met Zoie Herpin (wat een naam).
Leuk om te zien dat het weer goed met haar gaat, ze was een tijd verslaafd aan meth.
[ afbeelding ]
Lief zo bij papa lekker op schootquote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef rena het volgende:
Cam Gigandet (The O.C., Twilight) en zijn dochtertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Lekkere vent!quote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef rena het volgende:
Cam Gigandet (The O.C., Twilight) en zijn dochtertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Idd!quote:
Om over dr kleding nog maar te zwijgenquote:Op zondag 8 november 2009 17:53 schreef CarOnline het volgende:
Wat een lelijk kapsel heeft dat kind van MelB
quote:Op zondag 8 november 2009 20:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gwen Stefani en Zuma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien net zo'n eigen willetje over het uiterlijk als Suri of de tomboy van Angelina en Brad?quote:Op zondag 8 november 2009 17:53 schreef CarOnline het volgende:
Wat een lelijk kapsel heeft dat kind van MelB
Je weet natuurlijk nooit wat er zich achter die zonnebril verschuilt...quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gwen die er leuk uit, eindelijk niet die zware Poolse make-up meer
Ja maar om je kind er dan zó bij af te laten steken om zelf goed uit de verf te komenquote:Op maandag 9 november 2009 01:42 schreef Taurus het volgende:
Mel B zelf ziet er trouwens goed uit, die heeft flink zitten sporten of iets dergelijks. Goed lichaam.
Die zag er een jaar geleden toch ook al zo geweldig fit uit?quote:Op maandag 9 november 2009 01:42 schreef Taurus het volgende:
Mel B zelf ziet er trouwens goed uit, die heeft flink zitten sporten of iets dergelijks. Goed lichaam.
Gwen zonder rode lipstickquote:Op zondag 8 november 2009 20:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gwen Stefani en Zuma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zou het zoontje van Nicole vernoemd zijn naar Jack the Pirate ?
quote:Joel Madden and Nicole Richie have shed some light on the inspiration behind their new son Sparrow James Midnight's unusual name.
"We have different tastes in names," the House of Harlow designer tells People magazine. "Sparrow was one we both liked. I liked the way it sounded with Harlow."
Joel adds, “It reminded me of the Johnny Cash song A Boy Named Sue. My worry raising a son in Hollywood is, what will he have to struggle for? I wanted to give him a name that he’s going to have to stand up for. I love it, I think it’s a beautiful name.”
The Good Charlotte rocker heaps praise upon his girlfriend Nicole, who he says is a wonderful mom to both Sparrow and big sister Harlow, 21 months.
“While I’m working, it all piles on Nicole. She takes care of the kids, and it never gets to her. She doesn’t feel like she’s giving up anything – she is wholeheartedly their mom.”
Nou, volgens wij willen kinderen wel meer, maar als ouder moet je toch grenzen stellen? Serieus, hoe kun je je kind nu daarin laten lopenquote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien net zo'n eigen willetje over het uiterlijk als Suri of de tomboy van Angelina en Brad?
En toch heb ik de stille hoop dat het later een prachtige meid gaat worden!quote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef kvd het volgende:
JAAAAAAAA.....Sadie Sandler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze lijkt echt op Bette Middler, twordt ieg geen saai onopvallend grijs muisje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
En toch heb ik de stille hoop dat het later een prachtige meid gaat worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |