quote:The Jolie-Pitts "R" Just Like Us
Jul 29 - 11:02AM by PopSugar 109 | 0 ||Share Email Love This Twitter Yahoo! BuzzStumble Digg
--------------------------------------------------------------------------------
Angelina Jolie brought Shiloh and Zahara to a Toys "R" Us in LA yesterday. The girls picked up goodies for the whole family, including a few Spider-Man-themed birthday items — Maddox is turning 8 on Aug. 5. Angelina was keeping an eye on the kids while Brad was away in Berlin for the premiere of Inglourious Basterds and the wild afterparty. He and Angelina take turns traveling the world, but when they reunite it's all about spending time together.

en de 2 meisjes
 en de 2 meisjes

Wat worden ze groooooot!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Marcia Crossen de 2 meisjes

Dat voetjeeeeeeeeequote:

Kinderen verliezen nog wel eens een schoentje in een speeltuin of park, die de ouders dan ook never nooit terug vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat worden ze groooooot!!
En waarom draagt het meisje wat ze draagt maar 1 schoen?

Haha ja zoiets zal het wel zijn iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinderen verliezen nog wel eens een schoentje in een speeltuin of park, die de ouders dan ook never nooit terug vinden

quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat we niet meer foto's van bekend Nederland met kids zien, hadden jullie deze al gezien van Dinand met Dean Maddy
[ afbeelding ]
Imiddels is Dean Maddy al 6 jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 Of wil je gewoon in het algemeen pics droppen?
 Of wil je gewoon in het algemeen pics droppen?   

Ze was vlak daarvoor gedoopt, over het algemeen kleden ze baby's dan belachelijk aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef Anosmie het volgende:
Rachel Griffiths (Brothers & Sisters) met dochter Clementine Grace. Hippe haarband...
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:40 schreef rena het volgende:
Gelukkig kan ik het me niet meer herinneren

Ik kan dat onderschrift ook wel lezen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De onderste foto is "maar" 4 jaar oudOf wil je gewoon in het algemeen pics droppen?

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef Takkembah het volgende:
Die Levi heeft niet echt veel van pa, wel???

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik kan dat onderschrift ook wel lezen hoor

Da's een lelijk kind.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wow, Valentina (van Salma Hayek) heeft ook ineens enorm lang haar!
[ afbeelding ]

En nee Co, da's een lief kind!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |