Leuke kinderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:15 schreef kvd het volgende:
Kirstie Alley met Lillie en William
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuke kinderen.Aangenomen geloof ik? Ze kan geen kinderen krijgen volgens mij.
Wat is er met hem gebeurdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Klopt
Josh Holloway met Java
[ afbeelding ]
hij is een beetje dikker geworden. Haar zit er nog wel, maar het beebje zit ervoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurd![]()
? Babietje is schattig overigens
Vind hem zo leuker dan in Lostquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurd![]()
? Babietje is schattig overigens
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Klopt
Josh Holloway met Java
[ afbeelding ]
me tooquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vind hem zo leuker dan in Lost
Omdat hij er op die foto meer als een echte man uitziet ipv als Ken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:06 schreef conleche het volgende:
Daar snap ik niks van. hoe kan je deze ^ plofkop nu leuker vinden dan dit?
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten.![]()
Wel een heel lief kindje trouwens, om enigszins ontopic te blijven..........
Je bedoelt dat hij nu bereikbaarder is??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Omdat hij er op die foto meer als een echte man uitziet ipv als Ken.
Hmmmmmm..............ik geloof ook direct dat jullie hem echt leuker vinden zoals op de plofkopfoto, dus van het feit dat er een andere mening bestaat dan de mijne, ben ik maar al te goed doordrongen. Maar mijn vraag is wáárom.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind deze spieren ook heel lelijk hoordat heeft niks met 'bereikbaarheid' te maken (da's meer een pubergedachte denk ik)...
Iemand kán echt een andere mening hebben dan jij hoor! Écht!
Is ook zo hoor, ik chargeer ook heel erg en had het eigenlijk allang niet meer over Josh, maar was zo moeiteloos doorgedenderd naar het algemeen. Omdat ik dat een interessant vraagstuk vind, maar dat is hier volkomen off topic ook nog eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
"het vallen op imperfectie"...
Mooie gedachtengang maar je doet nu net alsof die eerste oerlelijk is en die laatste knap. Is toch nog altijd een kwestie van smaak, dat valt toch niet uit te leggen?
Jawel!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:19 schreef conleche het volgende:
Oei, ik maak hier vast geen vrienden mee.
..........met appeltaartflappe!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Goed plan!
![]()
Met een beschuitje en strakke Josh.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
..........met appeltaartflappe!!
enne....
Ach ja, als de paparazzi het doet en het is legaal.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vraag aan jullie: een vriendin van mij woont in LA en past op/begeleidt een meisje dat op school zit bij de kinderen van Johnny Depp. Op een 'bring your special friend day' of muziekavond maakt ze vervolgens ook foto's van de kinderen van Johnny Depp en zet ze vervolgens op haar Facebook tussen alle andere leuke foto's.
Ik heb daar een beetje een twijfelachtig gevoel bij.
Uh.. vraag dus: wat vinden jullie hiervan?
Ik vind hem sowieso niet aantrekkelijk (dat kan ook nogquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:06 schreef conleche het volgende:
Daar snap ik niks van. hoe kan je deze ^ plofkop nu leuker vinden dan dit?
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten.![]()
Wel een heel lief kindje trouwens, om enigszins ontopic te blijven..........
Omg, ja! Een Photoshop-Jezus met een wasbordje!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet aantrekkelijk (dat kan ook nog), maar op deze foto's is het ronduit een creep. Te blauwe ogen, te rode lippen, te reclame-ruige beharing. De geforceerde blik en licht geopende mond moeten hem begeerlijk maken, maar ze wekken bij mij de indruk dat hij net in het oceaanwater zijn blaas aan het legen is. En hij heeft een hoog Jesus Christ Superstar gehalte. I only want to say, if there is a way, take this cup away from me!
Bij deze foto zie ik spontaan een set-dresser voor me die op de achtergrond nog snel even de schaal met aardappels heeft neergezet, voor de huiselijke sfeerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef kvd het volgende:
Ontopic
Bristoll Palin met Tripp
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet aantrekkelijk (dat kan ook nog), maar op deze foto's is het ronduit een creep. Te blauwe ogen, te rode lippen, te reclame-ruige beharing. De geforceerde blik en licht geopende mond moeten hem begeerlijk maken, maar ze wekken bij mij de indruk dat hij net in het oceaanwater zijn blaas aan het legen is. En hij heeft een hoog Jesus Christ Superstar gehalte. I only want to say, if there is a way, take this cup away from me!
I loves you, Porgyquote:Op zondag 17 januari 2010 00:58 schreef conleche het volgende:
[..]
[/b]
Dat is precies mijn lievelingszin uit die hele musical.Ik zweer het je!!!
Oh nee, dat is:
I will drink your cup of poison.
Nail me to your cross and break me,
Bleed me, beat me,
Kill me.
Ik ben ook zwaar jezusfan.Tenminste niet van de real thing, maar die dude uit de musical. Terwijl ik musicals haat, behalve JCS dus en Hair en Porgy & Bess. O ik haat dus niet alle musicals.
Ja, vind ik ook debiel. Ik had juist verwacht dat Shiloh meer gekleed zou worden als een Suri ofzoquote:
Why not.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wil ik jullie nog blij maken met die foto's van kinderen van Depp en Paradis of weinig interesse?
Echt hé.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
OMG Paradis lijkt daar op Michael Jackson in Thriller![]()
Dat jochie is wel heel cute![]()
En Zahara loopt ook op hakken he
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zoon Depp-Paradis:
[ afbeelding ]
Dochter Depp-Paradis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:43 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Why not.
Hier staan ze ook... alhoewel deze foto van Vanessa Paradis ook in het onflatteuze topic mag...
[ afbeelding ]
Vind ik ook, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef kvd het volgende:
Satyana Denisof (die van Alyson Hannigan)
[ afbeelding ]
Puff diddy heeft ooit meegewerkt aan de soundtrack van Godzilla, het nummer Come with me, samen met Jimmy Page van....jawel....Led Zeppelinquote:
Ik zag Jenna Elfman vorige week op tv bij David Letterman en daar zag ze er ook zo uit, die buik hangt gewoon heel erg laag. Hij lag echt op haar schoot toen ze daar zat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:45 schreef rena het volgende:
Jenna Elfman met Story.
[ afbeelding ]
Beetje rare foto van haar lijf overigens![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een enge baby zo, in dat kostuum.
Ik vind het wel altijd schattig als ze ietsje ouder zijn (5 - 8 jaar etc.), en dan bij speciale gelegenhedenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt die Sin toch in dat zwarte jasje?
Ik vind dat altijd zo afstotelijk, ouders die hun kind in van die volwassen kleding hijsen. Het is een baby, hij kan nog 90 jaar zich als een volwassene kleden
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd schattig als ze ietsje ouder zijn (5 - 8 jaar etc.), en dan bij speciale gelegenheden
Trouwerijen oid, of als ze ' netjes' gekleed moeten bij een kerstdiner
Zo grappigmaargoed, ik zou ze ook weer niet dwingen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
OMG die brbrry tweeling, echt zum kotzen
Die foto is echt sooo cute!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Een (voor mij) onbekende tennisspeler; Lleyton Hewitt (met zoontje Cruz) maar we gooien hem er gewoon bij, gewoon omdat
quote:
Nu iets minder, maar heeft in 2001 op 1 gestaan op de ATP lijst, als jongste speler ooitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij een héle bekende tennisser?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef kvd het volgende:
Mariska Hargitay (Law and order:SVU) en August
[ afbeelding ]
er wordt gezegd dat het deze man is, maar Geri heeft het nooit bevestigdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:17 schreef Dandilion het volgende:
wie is nou de vader van bluebell madonna? (wat een achterlijke naam zeg!)
Dat ging dus over Eva Mendes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehehe. Zou ze voor tekenen denk ik.
Ahquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dat ging dus over Eva Mendes.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hewitt nu op NL3 trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |