quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef kvd het volgende:
Satyana Denisof (die van Alyson Hannigan)
[ afbeelding ]
Puff diddy heeft ooit meegewerkt aan de soundtrack van Godzilla, het nummer Come with me, samen met Jimmy Page van....jawel....Led Zeppelinquote:
Ik zag Jenna Elfman vorige week op tv bij David Letterman en daar zag ze er ook zo uit, die buik hangt gewoon heel erg laag. Hij lag echt op haar schoot toen ze daar zat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:45 schreef rena het volgende:
Jenna Elfman met Story.
[ afbeelding ]
Beetje rare foto van haar lijf overigens![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een enge baby zo, in dat kostuum.
Ik vind het wel altijd schattig als ze ietsje ouder zijn (5 - 8 jaar etc.), en dan bij speciale gelegenhedenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt die Sin toch in dat zwarte jasje?
Ik vind dat altijd zo afstotelijk, ouders die hun kind in van die volwassen kleding hijsen. Het is een baby, hij kan nog 90 jaar zich als een volwassene kleden
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd schattig als ze ietsje ouder zijn (5 - 8 jaar etc.), en dan bij speciale gelegenheden
Trouwerijen oid, of als ze ' netjes' gekleed moeten bij een kerstdiner
Zo grappigmaargoed, ik zou ze ook weer niet dwingen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
OMG die brbrry tweeling, echt zum kotzen
Die foto is echt sooo cute!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Een (voor mij) onbekende tennisspeler; Lleyton Hewitt (met zoontje Cruz) maar we gooien hem er gewoon bij, gewoon omdat
quote:
Nu iets minder, maar heeft in 2001 op 1 gestaan op de ATP lijst, als jongste speler ooitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij een héle bekende tennisser?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef kvd het volgende:
Mariska Hargitay (Law and order:SVU) en August
[ afbeelding ]
er wordt gezegd dat het deze man is, maar Geri heeft het nooit bevestigdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:17 schreef Dandilion het volgende:
wie is nou de vader van bluebell madonna? (wat een achterlijke naam zeg!)
Dat ging dus over Eva Mendes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehehe. Zou ze voor tekenen denk ik.
Ahquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dat ging dus over Eva Mendes.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hewitt nu op NL3 trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |