Stay tuned!quote:En we gaan weer vrolijk verder met bekende Neder- en buitenlanders, met hun kroost gekiekt .
Sommigen cute, sommigen minder cute en sommigen zo uncute dat ze vanzelf weer schattig worden.
Een paar laatste aanwinsten uit #17
Tweede is Sophie Dahl met haar hubby (met de nadruk op bby) Jamie Cullum(pke)quote:
Nu je het zegt. Maar wie is de rest dan? En hoeveel kinderen heeft ze dan?quote:
Odd couple.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tweede is Sophie Dahl met haar hubby (met de nadruk op bby) Jamie Cullum(pke)
Ik zeg nergens dat het hetzelfde is, ik noem gewoon voorbeelden op van ouders die hulp willen bij/met de kinderen. En of je nou je kind naar de creche brengt of thuis extra hulp wilt in au-pair vorm, gewoon extra hulp daar doelde ik opquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Die vergelijking klopt niet want het gaat om die wandeling en daar zijn die ouders toch bij. De creche gaat niet mee op zaterdag als je een blokje om met de familie gaat.
Ik denk bij de hond aan een Alaska Malamute of Akita, maar dat is het ook niet...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IkGwen en hoop van harte dat ze zo is met dieren, maar 't is toch een Husky of iig zoiets? Die hebben echt veel aandacht, consequente aanpak en wandelingen van een paar uur nodig. Anders bye bye mooie bank.
Ik google nu om te kijken wat voor hond het is, maar in 2006 had ze nog een puli sheep dog, ik zie niets over deze hond
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Met de laatste kiddo's, honden en accessoires uit:
Tis niet mijn rasgroep, ik dacht gewoon husky, ik zie die verschillen nooit zo, tis ieg geen akita hoor!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk bij de hond aan een Alaska Malamute of Akita, maar dat is het ook niet...
Oh-oh weet het misschien wel
Akita geloof ik ook niet, maar ik durf er wel wat om te wedden dat het karakter met de Husky overeenkomt iigquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet mijn rasgroep, ik dacht gewoon husky, ik zie die verschillen nooit zo, tis ieg geen akita hoor!
Qua karakter komen die honden allemaal erg overeen![]()
En ik ben zelf ook aupair geweest, ik ging ook altijd en overal met die mensen mee, das wel normaal in die kringen
Waar is het kind dan? Of was dit een grapje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tweede is Sophie Dahl met haar hubby (met de nadruk op bby) Jamie Cullum(pke)
Een grapje!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:43 schreef Michellee het volgende:
[..]
Waar is het kind dan? Of was dit een grapje?
Leuk jochie! Ik vind haar altijd wel leuk in According to Jimquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef kvd het volgende:
Is die Nanny van Gwen en Gavin niet gewoon Gavins moeder? Vind ze wel wat op elkaar lijken...
On topic
Courtney Thorne Smith met Jake
[ afbeelding ]
quote:
Dat is Katies zoon uit een vorige relatie. Zo moeder, zo dochter.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht het jij zegt het, ik dacht alleen dat die ene zoon van hun niet helemaal ok was...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Als je heel goed kijkt zie je hem naast dat excuus voor een jas.
Wie loopt dr nou in hemelsnaam zo rond met dr baby onder de arm en een handtas in die hand.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef Butterfly91 het volgende:
SJP, James en één van de tweeling
[ afbeelding ]
Kate Beckingsale en Lily
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef kvd het volgende:
Max Armstrong, zoon van Lance
[ afbeelding ]
Zo'n draagtuigje voor kleine kinderen (ik heb geen betere manier om te beschrijven) lijkt mij ook veel handiger.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie loopt dr nou in hemelsnaam zo rond met dr baby onder de arm en een handtas in die hand.
Wat is dr toch mis met een buggy of draagtas???
Doen ze dat omdat de kids dan niet zichtbaar genoeg zijn voor de paparazzi of zo?
Ik zat al te zoeken naar enige constructie van een halve draagzak of iets, maar kon hem al niet vindenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie loopt dr nou in hemelsnaam zo rond met dr baby onder de arm en een handtas in die hand.
Wat is dr toch mis met een buggy of draagtas???
Doen ze dat omdat de kids dan niet zichtbaar genoeg zijn voor de paparazzi of zo?
Dat is in het begin altijd met een luiertasquote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Seven. het volgende:
Dat kind past zowat in die tas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |