quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij mij was het na een paar jaar over. Het komt ook voor onder negers. Ik kom uit Adana waar veel Afrikanen wonen (nazaten van de Ottomaanse slaven), dus het zou ook kunnen zijn dat die vlek komt door een zwarte voorouder. Het hoeft niet perse Aziatisch te zijn volgens wikipedia.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:32 schreef GenusButeo het volgende:
Je bent niet eens een Turk, Manuel. Ga weg. Hybride!
Tsja, de laatste 20 posts bepalen meestal de titel van het volgende topic. En hééél vak gaat dat over eten, omdat discussies halverwege vaak overslaan op dat onderwerp omdat een Turk weer eens nodig honger moest krijgen.quote:
Ik heb wel honger nu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, de laatste 20 posts bepalen meestal de titel van het volgende topic. En hééél vak gaat dat over eten, omdat discussies halverwege vaak overslaan op dat onderwerp omdat een Turk weer eens nodig honger moest krijgen.
waar haal jij het lef vandaan om mijn naam uit te spreken? voor straf moet je op de elektrische stoel gaan zitten. en ik ben meer Turk dan jouw.. aangezien jij niet eens weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:32 schreef GenusButeo het volgende:
Je bent niet eens een Turk, Manuel. Ga weg. Hybride!
Zoals het Turken betaamt, dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, de laatste 20 posts bepalen meestal de titel van het volgende topic. En hééél vak gaat dat over eten, omdat discussies halverwege vaak overslaan op dat onderwerp omdat een Turk weer eens nodig honger moest krijgen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:35 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
waar haal jij het lef vandaan om mijn naam uit te spreken? voor straf moet je op de elektrische stoel gaan zitten. en ik ben meer Turk dan jouw.. aangezien jij niet eens weet wie ik ben.
zijn wat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:35 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
waar haal jij het lef vandaan om mijn naam uit te spreken? voor straf moet je op de elektrische stoel gaan zitten. en ik ben meer Turk dan jouw.. aangezien jij niet eens weet wie ik ben.
nerdeeeequote:Op dinsdag 22 december 2009 02:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[köy-accent] İrmik datlısı va, yirming?! [/köy-accent]
Sorry, Manuel. Vergeef me, Manuel MeerTurk. Het spijt me, MeerTurk Manuel die Manuel heet als Turk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:35 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Hij heet echt Manuel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Heet je echt Manuel, of is dat je schuilnaam?
Half Nederlands, half Koerdisch. En MeerTurk bovendien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Halfbloed? Zal namelijk voor het eerst zijn dat ik een Turk met die naam zie.
Oh? Ik heb je wel honderd keer gevraagd wat je echte naam is en jij zei altijd dat je echt Manuel heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
lol. jij had beter moeten weten zell dat dat me echte naam niet is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Half Nederlands, half Koerdisch. En MeerTurk bovendien.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
f
İhsan Halis Vehbi Karaosmanoğlu... Toch?
Ik zou wel zo willen heten. Dat is echt een kick-ass naam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
İhsan Halis Vehbi Karaosmanoğlu... Toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:48 schreef MrChill007 het volgende:
Jullie jaloerse mensen zijn gewoon fucking jaloers dat Zeliha mijn hemso is. PUNT
Wat is dat dan? Gooit Manuel MeerTurk moeilijke woorden in de strijd?quote:
klopt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:48 schreef MrChill007 het volgende:
Jullie jaloerse mensen zijn gewoon fucking jaloers dat Zeliha mijn hemso is. PUNT
Inderdaad. Dat klopt als een zwerende vinger.quote:
juistemquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat klopt als een zwerende vinger.
En het sluit als een bus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat klopt als een zwerende vinger.
Je bent al slim genoeg, nergens voor nodig al dat gelees. Ga maar gewoon slapen. Trusten lief.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:52 schreef GenusButeo het volgende:
Manuel MeerTurk is weg. Nu verveel ik me.
Zal ik straks maar eens gaan lezen, of zo. Wat zeg je, Zel.
Juust!quote:
Tabee, welterusten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar het is al vrij laat, dus ga ik ook maar eens slapen. Houdoe...
Ja, echt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vindt je? Ik vind mijn naam echt lelijk.
Niet voordat je mijn ego nog meer gestreeld heb. En je hebt inderdaad een hele mooie naam. Het spijt me dat ik het steeds aan het verbasteren ben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent al slim genoeg, nergens voor nodig al dat gelees. Ga maar gewoon slapen. Trusten lief.
Dank je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, echt.Maar zelfs zo'n mooie naam kan me nu niet van mijn slaap afhouden. Trusten.
Als je mij maar niet weer zouligkha gaat noemen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Niet voordat je mijn ego nog meer gestreeld heb. En je hebt inderdaad een hele mooie naam. Het spijt me dat ik het steeds aan het verbasteren ben.
Rookert en Wikiwake zijn beide autochtoon..quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:57 schreef IHVK het volgende:
we hebben onze enige autochtonen weggejaagd.
Wie zijn dat dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:57 schreef IHVK het volgende:
we hebben onze enige autochtonen weggejaagd.
Dan ga ik voor Zeliha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:58 schreef zarGon het volgende:
Hm, Zeliha en Züleyha betekenen hetzelfde. Wat had je als naam gewild dan?
Kusje op je broeierige lipjes. Slaap zacht, droom zoet.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kitapsiz, dinsiz, Allahsiz kafir!
So is your mom!quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:12 schreef Bortecinem het volgende:
Wat betekent je nick eigenlijk? Klinkt vet debiel.
Oh, maar die van mij klinkt vet leuk en het heeft ook een toffe betekenis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:15 schreef zarGon het volgende:
Hm, het is Latijn. Waarom trekt het Latijn zo erg aan? Ik zie het ook in je sig staan, Borte.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:16 schreef GenusButeo het volgende:
Bij mij bestond er de noodzaak voor creativiteit, omdat alle varianten op mijn naam zowat bezet zijn.
Ha! Het niveau... stijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, die van jou dan... Die van jou is gepiept door een piep.
Vet cool en zwaar gaaf! Of zoals zij het zouden zeggen: Cicero sic avulsie quo laude.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, maar die van mij klinkt vet leuk en het heeft ook een toffe betekenis.
Grieken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:20 schreef GenusButeo het volgende:
Cicero was een Griekse redenaar die De Oratore en Pro Milone heeft geschreven. Ik voel me zo slim. Dat heb ik gehad bij Retorica. Ha!
(Volgens mij is dit totaal niet relevant. Maar goed.)
Waarom haal je oude wonden open?quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Net zoals die piep over je grootmoeder steeg.
Hoezo? Je ziet toch ook wel dat je een ermeni tohumu bent telkens als je in de spiegel kijkt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom haal je oude wonden open?
Whehehe. Ik snap hem! Snee -> wond! Haha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom haal je oude wonden open?
Chinezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:22 schreef zarGon het volgende:
Turken. Alleen de allesomvattende smiley kan de Turken beschrijven:.
Ik voel me dom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chinezen.![]()
Genus is trouwens 20 jaar.
Inderdaad:quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe. Ik snap hem! Snee -> wond! Haha.
Wat? Waar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Trouwens, ik negeer Zeliha helemaal niet. Hoe kom je daarbij?
Echt niet! Leugenaar!quote:
Ik ben 22.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Echt niet! Leugenaar!
Waarom voel je je dom? Ben je 30?
Komt wel goed, schatje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yani, hij negeert me zogenaamd door te zeggen dat hij mij niet negeert.
Als jij een smiley zou gebruiken, zou je 'm voor of achter een punt zetten?quote:
Waarom zeg je dan dat je je dom voelt? Wat een boel onbegrijpelijkheden opeens. Zal wel aan het tijdstip liggen.quote:
Uhahahhahahahaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij een smiley zou gebruiken, zou je 'm voor of achter een punt zetten?Hoi .
Hoi. Hoi, .
Hoi. .
Hoi
Welkes?
Ik wist niet wie of wat Cicero was, jij wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je je dom voelt? Wat een boel onbegrijpelijkheden opeens. Zal wel aan het tijdstip liggen.
Genus doet dan ook een studie waar hij later toch niks aan heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist niet wie of wat Cicero was, jij wel.
Keuze nummer twee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij een smiley zou gebruiken, zou je 'm voor of achter een punt zetten?Hoi .
Hoi. Hoi, .
Hoi. .
Hoi
Welkes?
Heel toevallig. Door mijn geweldige studie. Negeer Zeliha. Ik word later stinkend rijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist niet wie of wat Cicero was, jij wel.
Het voelt goed.quote:
Dream on.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heel toevallig. Door mijn geweldige studie. Negeer Zeliha. Ik word later stinkend rijk.
Vooruit. Een homohuwelijk, dat kan hier gewoon, hè.quote:
Mag ik je getuige zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vooruit. Een homohuwelijk, dat kan hier gewoon, hè.
Prachtig...quote:
Ja, maar stel je twee zinnen achter elkaar voor.quote:
Zie jij het ook voor je?quote:
Jij plaatst helemaal geen smilies.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:38 schreef GenusButeo het volgende:
Ik plaats nooit een smiley tussen twee zinnen in. Dat verstoort de harmonie zo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie jij het ook voor je?
Ik wordt twaalf.
Ik doet de was.
Ik slaat zijn vrouw.
Ik doet aan taalverloedering.
Prachtig.
Jawel! Zelden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij plaatst helemaal geen smilies.
Negeer me maar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:42 schreef zarGon het volgende:
Mijn moeder roept. Ik moet slapen.
Doegies.
Was een garpje, eh. Zie het tongetje (PI).quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Negeer me maar.
Doei. Ik hoop dat je een kabuz ziet.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef BobLeSponge het volgende:
Als je een unibrauw wil moet je met WC papier tussen je wenkbrauwen wrijven. Dat werkt bij je reet ook.
Dit is de enige echte waarheid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:22 schreef zarGon het volgende:
Turken. Alleen de allesomvattende smiley kan de Turken beschrijven:.
Je gaat me niet vertellen dat ´yanni´ in het Turks ook als vulwoord wordt gebruiktquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yani, hij negeert me zogenaamd door te zeggen dat hij mij niet negeert.
Je zou eens moeten weten hoeveel Arabische woorden er in het Turks zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat ´yanni´ in het Turks ook als vulwoord wordt gebruikt? Egyptenaren kunnen er ook wat van.
Marhaba, dat is er in ieder geval al één. En Mashallah? Inshallah waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel Arabische woorden er in het Turks zitten.
Merhaba, Masallah, Selamun Aleykum (zoals wij dat dan zeggen) zijn allemaal Arabisch idd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marhaba, dat is er in ieder geval al één. En Mashallah? Inshallah waarschijnlijk ook. Essalam alaykum?
Ja, maar dingen als algebra en alchemie (?) zijn wereldwijd verspreidquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Merhaba, Masallah, Selamun Aleykum (zoals wij dat dan zeggen) zijn allemaal Arabisch idd.
In het Nederlands zitten ook veel Arabische woorden. Bijna alles wat met een 'al' begint eigenlijk.
Dus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar dingen als algebra en alchemie (?) zijn wereldwijd verspreid.
Dus zo veel zijn het er ook weer niet, i.t.t. wat ze in het Turks allemaal 'gejat' hebben.quote:
Je kan veel van die Arabische woorden gewoon vervangen door Turkse woorden. Veel Arabieren hatende Turken doen dat altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus zo veel zijn het er ook weer niet, i.t.t. wat ze in het Turks allemaal 'gejat' hebben.
Ik wilde nog een sneeuwpop maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Rookert het volgende:
Oh hier zijn jullie![]()
Bijna Kerst en het gaat dooien
Kan wel prima nu hoor, de sneeuw is wat natter en blijft dus beter plakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wilde nog een sneeuwpop maken.
Nu opeens doen alsof je erg vindt, terwijl gisteren en de dag ervoor iedereen zat te zeikenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Rookert het volgende:
Oh hier zijn jullie![]()
Bijna Kerst en het gaat dooien
Puristenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je kan veel van die Arabische woorden gewoon vervangen door Turkse woorden. Veel Arabieren hatende Turken doen dat altijd.
Hmm, goed, misschien dat ik me er dalijk aan waag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan wel prima nu hoor, de sneeuw is wat natter en blijft dus beter plakken
Waar heb je een lijk gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, goed, misschien dat ik me er dalijk aan waag.
Maak dat de kat wijsquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik schrijf eigenlijk altijd dadelijk, dit was de eerste keer.
Waarom ga je niet gewoon dood?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs. Sowieso is 'dadelijk' echt zo'n woord voor onder de rivieren en mensen met een zachte g.
Je hoeft je niet te schamen voor je Limbolandse achtergrond. Ik ben zelf ook half Brabo en heb een moeder met een zachte gquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon dood?
HA-HA-HA.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen voor je Limbolandse achtergrond. Ik ben zelf ook half Brabo en heb een moeder met een zachte g![]()
.
Tevens ben ik nog te fris en fruitig om onder de zoden te belanden. *klopt af op tafel*. Alhoewel bijgeloof wel haram is, nu zal ik dus wel gaan branden. Bedankt hiervoor.
Gelukkig heb ik een goede GGGGGGGGGGGGGGGGGé.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HA-HA-HA.
Je moeder heeft ook een zachte Geeeeeeeeeee.
gister miste je hem nog!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon dood?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:20 schreef GenusButeo het volgende:
Cicero was een Griekse Romeins redenaar die De Oratore en Pro Milone heeft geschreven. Ik voel me zo slim. Dat heb ik gehad bij Retorica. Ha!
(Volgens mij is dit totaal niet relevant. Maar goed.)
...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef MrChill007 het volgende:
Ohja btw: Geweldig dat mensen beter weten dan mij wat ik ben.echt Geniaal man!
respect niggáh.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
OWWWMAIIIIIGAAAWWWWDDD!!!111
Raad eens wat ik hier in de Egyptische supermarkt vond toen ik bij de groente-in-pot keek!?
Pickled vegetables, oftewel: tursu![]()
![]()
.
Nog niet, ik ga me eerst maar eens douchen, scheren en dan in een net pak, bij kaarslicht mijn eerste portie eten. Met een glas whiskey ernaast. Deze snack gaat onvergetelijk worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Al geproefd? Smaakte het goed?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga me eerst maar eens douchen, scheren en dan in een net pak, bij kaarslicht mijn eerste portie eten. Met een glas whiskey ernaast. Deze snack gaat onvergetelijk worden.
Doe nou niet alsof tursu geen genot voor de smaakpapillen isquote:
Voor Oost-Europese en Midden-Oosterse mensen ja, niet voor kazen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof tursu geen genot voor de smaakpapillen is, huichelaar.
Deze boy is anders opgegroeid in de ghetto's van het Midden Oosten,, in tegenstelling tot een niet nader te noemen nederturk die haar dagen in de raarste provincie van Nederland slijt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor Oost-Europese en Midden-Oosterse mensen ja, niet voor kazen.
Zo hard..quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze boy is anders opgegroeid in de ghetto's van het Midden Oosten,, in tegenstelling tot een niet nader te noemen nederturk die haar dagen in de raarste provincie van Nederland slijt.
Nietus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij nog meer verkaasd dan ik.
Vrouwenquote:
Waarom diss je mij steeds.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen.
Turkse vrouwen![]()
.
Nederturkse vrouwen![]()
![]()
Nederturkse vrouwen meisjes die in Limburg wonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik wenst je helemaal niet dood. Ik vroeg alleen waarom je niet dood ging.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Diss op je hoofd, gék!
Jij lokt het gewoon uit met je doodsverwensingen!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wenst je helemaal niet dood. Ik vroeg alleen waarom je niet dood ging.
'Ik wens je niet door hoor, ik hoop alleen dat je keihard sterft.'quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik sluit mij aan bij wat hierboven is gepost.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nietus.![]()
Mijn moeder vindt dat de rest van NL ook. Laatst toen we in Kampen waren heeft ze de hele dag zitten zeiken over hoe stom de rest van NL wel niet is en wat voor een geluk wij hebben dat we in Limburg wonen.
Dat is eerder een wake-up call voor je smaakpapillenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof tursu geen genot voor de smaakpapillen is, huichelaar.
Hater!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Gaan we hier nu alle cliché filmpjes posten?
Pff de nieuwe zijn ook gewoon leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De eerste paar afleveringen waren het grappigst.
Ik heb twee studieboeken meegenomen, en was alvast van plan om in drie weken al mijn wiskundeopgaven voor het komende trimester te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef Ayca het volgende:
vakantie
Ik zou elke dag om 8 uur opstaan om aan mn huiswerk te gaan, maar het lukt nog niet echt
Kun je de piramides van Gizeh zien vanuit je slaapkamerraam?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb twee studieboeken meegenomen, en was alvast van plan om in drie weken al mijn wiskundeopgaven voor het komende trimester te gaan doen.
Ik heb nog anderhalve week over en ik heb het boek nog niet eens aangeraakt.
shit betrapt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef TheMagnificent het volgende:
En IHVK, hoezo ken jij criminelen?![]()
Lolly-kunstwerk Ruud de Wild geplunderd
Nee, mijn ouders wonen aan de andere kant van Cairo. Ik ken wel iemand die vanuit zijn huis ge piramides kan zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kun je de piramides van Gizeh zien vanuit je slaapkamerraam?
Je hebt gewoon met je poten van andermans spullen af te blijven!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef IHVK het volgende:
Ik zou er niet aan meegedaan hebben, maar veder ach. Lolly's.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt gewoon met je poten van andermans spullen af te blijven!We wonen hier in Nederland; ik weet niet hoe het er bij jullie cultuur aan toegaat, maar hier doen we dat niet!
Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal oprotten.
Met je editquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt gewoon met je poten van andermans spullen af te blijven!We wonen hier in Nederland; ik weet niet hoe het er bij jullie cultuur aan toegaat, maar hier doen we dat niet!
![]()
![]()
Je bent hier niet de enige ninja. Ik heb voegâh ook op karate gezeten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je edit. En dan wordt er gezegd dat ik de editkoning ben
.
Wauw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent hier niet de enige ninja. Ik heb voegâh ook op karate gezeten.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geel met twee oranje flapjes. Ik had dus bijna de oranje band, maar ben er toen mee gestopt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Tot welke band ben je gekomen?
Ik op judo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die komt na oranje, toch?quote:
En homo's.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Judo, dat was echt iets voor nerdjes
Check deze attitude danquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Judo, dat was echt iets voor nerdjes
Is Ansswa je vader?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:33 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader deed vroeger aan bodybuilding![]()
oh en ook nog teakwando ofzo
Daar ging je zen-momentjequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Egyptische tursu. Het smaakt naar zeep
.
Zoiets heet toch gewoon wishful thinking?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Ayca het volgende:
Iedereen is een beetje bi volgens mijn biologielerareszij zeker wel
Ja vooral wikwakka, hij stuurt mij steeds van die vreemde PM's.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Ayca het volgende:
Dat lok je zeker zelf uit..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja vooral wikwakka, hij stuurt mij steeds van die vreemde PM's.![]()
Daarom moet je het ook zelf makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Egyptische tursu. Het smaakt naar zeep
.
IHVK begon door mij stoute dingen te sturen, of ik ook zo'n "fiere, zachte bontkraag" had of iets dergelijksquote:
Want ik ben een expert in de Turkse/Arabische keukenquote:
Ziet ze er uit als een pot dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Ayca het volgende:
En heb je dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK begon door mij stoute dingen te sturen, of ik ook zo'n "fiere, zachte bontkraag" had of iets dergelijks.
Ja, pittig rood kapsel enzquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want ik ben een expert in de Turkse/Arabische keuken.
[..]
Ziet ze er uit als een pot dan?
Dat verklap ik alleen in vreemde PM's.quote:
Ik walg van deze trendquote:
Vertalingquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Persoon 1 & persoon 2
Persoon 1: burayi sevdin mi?
Persoon 2: Evet, Hollanda iyi, ama cok kagit geliyor.
Persoon 1: Medeniyet olan yerde kagit olur, medeniyet Turkiye'de ne gezer?
Lekker makkelijk, snel en fris.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat verklap ik alleen in vreemde PM's.
[..]
Ik walg van deze trend, echt
. Hoe kunnen mensen zichzelf zoiets aandoen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK begon door mij stoute dingen te sturen, of ik ook zo'n "fiere, zachte bontkraag" had of iets dergelijks.
1: vind je het leuk hier?quote:
Ammehoela, het zou me niks verbazen als ze voor zo'n hip kapsel 4 uur bij de kapper pijn moeten lijden. En dan moeten ze hun kapsel dagelijks nog gellen etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, snel en fris.
Ik heb zo'n meisje in m'n klas met dat model, wel gewoon haar eigen haarkleur. Echt lelijk, maar ze zegt dan altijd op zo'n irritante toon "ik laat de kapper gewoon zijn gang gaan, ik zie wel wat ze ervan maken."quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ammehoela, het zou me niks verbazen als ze voor zo'n hip kapsel 4 uur bij de kapper pijn moeten lijden. En dan moeten ze hun kapsel dagelijks nog gellen etc.. Het is gewoon absurd lelijk
.
Smoesjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meisje in m'n klas met dat model, wel gewoon haar eigen haarkleur. Echt lelijk, maar ze zegt dan altijd op zo'n irritante toon "ik laat de kapper gewoon zijn gang gaan, ik zie wel wat ze ervan maken."
Klopt, tenzij het "dood" is, vaak bij meisjes/vrouwen die te vaak de stijltang gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Smoesjes, ze dacht gewoon hip te zijn en faalde. Lang haar is eigenlijk gewoon altijd mooier bij een vrouw/meisje.
Gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt, tenzij het "dood" is, vaak bij meisjes/vrouwen die te vaak de stijltang gebruiken.
Jij moet de stijltang juist wel gebruiken, staat je leuk, stijltang + blauwe ogen.quote:
Wat vond je hier nou van?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Persoon 1 & persoon 2
Persoon 1: burayi sevdin mi?
Persoon 2: Evet, Hollanda iyi, ama cok kagit geliyor.
Persoon 1: Medeniyet olan yerde kagit olur, medeniyet Turkiye'de ne gezer?
Ik ben geen nichtquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij moet de stijltang juist wel gebruiken, staat je leuk, stijltang + blauwe ogen.![]()
Hoe kan ik nou weer een emoticon zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De emoticon ":')" zonder hem te zijn heeft geen kracht.
te zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weer een emoticon zijn?
Nietes, doeiesquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
te zien![]()
je negeert m'n vorige post over beschaving!
ik ga, doei
Dit is simpele boerentaal uit de jaren 20 van de vorige eeuw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1: vind je het leuk hier?
2: ja, Nederland is goed, maar er komt veel papier (post)
1: waar een beschaving is, is er post, wat heeft beschaving in Turkije te zoeken?
Ja en je negeerde het net wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is dus een diss richting Turkije?
Kan, maar wat vind je ervan? Het is een gesprek tussen twee Turken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit is simpele boerentaal uit de jaren 20 van de vorige eeuw?![]()
Morgen rijdt 80% van de treinen weer zeggen zeWikwakka2, als je het een beetje hebt gevolgd, er reden 2 stoptreinen per uur vandaag en gisteren. Gisteren hadden ze nog een beetje reden door de sneeuw van het weekend, maar vanochtend was er ruim 18 uur geen sneeuw meer gevallen en toch konden ze niet rijden door de hoeveelheden sneeuw
Persoon 1 & persoon 2quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef Ayca het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal, wat probeert hij nu duidelijk te maken?
Oh ok, dacht dat ik kagit misschien anders moest verwoorden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:43 schreef Ayca het volgende:
Ja ik begreep wel wat er stondalleen wat bedoeld hij ermee?
dat er geen beschaving ofzo is in Turkije?
Haha nee hoor, zo slecht is mijn Turks ook weer nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat ik kagit misschien anders moest verwoorden.
Ja.
Nah, heeft niet iets met slechte kennis van de Turkse taal te maken, kagit was in dit geval miss een beetje raar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha nee hoor, zo slecht is mijn Turks ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |