Echt niet! Leugenaar!quote:
Ik ben 22.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Echt niet! Leugenaar!
Waarom voel je je dom? Ben je 30?
Komt wel goed, schatje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yani, hij negeert me zogenaamd door te zeggen dat hij mij niet negeert.
Als jij een smiley zou gebruiken, zou je 'm voor of achter een punt zetten?quote:
Waarom zeg je dan dat je je dom voelt? Wat een boel onbegrijpelijkheden opeens. Zal wel aan het tijdstip liggen.quote:
Uhahahhahahahaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij een smiley zou gebruiken, zou je 'm voor of achter een punt zetten?Hoi .
Hoi. Hoi, .
Hoi. .
Hoi
Welkes?
Ik wist niet wie of wat Cicero was, jij wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je je dom voelt? Wat een boel onbegrijpelijkheden opeens. Zal wel aan het tijdstip liggen.
Genus doet dan ook een studie waar hij later toch niks aan heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist niet wie of wat Cicero was, jij wel.
Keuze nummer twee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij een smiley zou gebruiken, zou je 'm voor of achter een punt zetten?Hoi .
Hoi. Hoi, .
Hoi. .
Hoi
Welkes?
Heel toevallig. Door mijn geweldige studie. Negeer Zeliha. Ik word later stinkend rijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist niet wie of wat Cicero was, jij wel.
Het voelt goed.quote:
Dream on.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heel toevallig. Door mijn geweldige studie. Negeer Zeliha. Ik word later stinkend rijk.
Vooruit. Een homohuwelijk, dat kan hier gewoon, hè.quote:
Mag ik je getuige zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vooruit. Een homohuwelijk, dat kan hier gewoon, hè.
Prachtig...quote:
Ja, maar stel je twee zinnen achter elkaar voor.quote:
Zie jij het ook voor je?quote:
Jij plaatst helemaal geen smilies.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:38 schreef GenusButeo het volgende:
Ik plaats nooit een smiley tussen twee zinnen in. Dat verstoort de harmonie zo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie jij het ook voor je?
Ik wordt twaalf.
Ik doet de was.
Ik slaat zijn vrouw.
Ik doet aan taalverloedering.
Prachtig.
Jawel! Zelden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij plaatst helemaal geen smilies.
Negeer me maar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:42 schreef zarGon het volgende:
Mijn moeder roept. Ik moet slapen.
Doegies.
Was een garpje, eh. Zie het tongetje (PI).quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Negeer me maar.
Doei. Ik hoop dat je een kabuz ziet.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef BobLeSponge het volgende:
Als je een unibrauw wil moet je met WC papier tussen je wenkbrauwen wrijven. Dat werkt bij je reet ook.
Dit is de enige echte waarheid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:22 schreef zarGon het volgende:
Turken. Alleen de allesomvattende smiley kan de Turken beschrijven:.
Je gaat me niet vertellen dat ´yanni´ in het Turks ook als vulwoord wordt gebruiktquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yani, hij negeert me zogenaamd door te zeggen dat hij mij niet negeert.
Je zou eens moeten weten hoeveel Arabische woorden er in het Turks zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat ´yanni´ in het Turks ook als vulwoord wordt gebruikt? Egyptenaren kunnen er ook wat van.
Marhaba, dat is er in ieder geval al één. En Mashallah? Inshallah waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel Arabische woorden er in het Turks zitten.
Merhaba, Masallah, Selamun Aleykum (zoals wij dat dan zeggen) zijn allemaal Arabisch idd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marhaba, dat is er in ieder geval al één. En Mashallah? Inshallah waarschijnlijk ook. Essalam alaykum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |