Echt niet! Leugenaar!quote:
Ik ben 22.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Echt niet! Leugenaar!
Waarom voel je je dom? Ben je 30?
Komt wel goed, schatje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yani, hij negeert me zogenaamd door te zeggen dat hij mij niet negeert.
Als jij een smiley zou gebruiken, zou je 'm voor of achter een punt zetten?quote:
Waarom zeg je dan dat je je dom voelt? Wat een boel onbegrijpelijkheden opeens. Zal wel aan het tijdstip liggen.quote:
Uhahahhahahahaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij een smiley zou gebruiken, zou je 'm voor of achter een punt zetten?Hoi .
Hoi. Hoi, .
Hoi. .
Hoi
Welkes?
Ik wist niet wie of wat Cicero was, jij wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je je dom voelt? Wat een boel onbegrijpelijkheden opeens. Zal wel aan het tijdstip liggen.
Genus doet dan ook een studie waar hij later toch niks aan heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist niet wie of wat Cicero was, jij wel.
Keuze nummer twee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij een smiley zou gebruiken, zou je 'm voor of achter een punt zetten?Hoi .
Hoi. Hoi, .
Hoi. .
Hoi
Welkes?
Heel toevallig. Door mijn geweldige studie. Negeer Zeliha. Ik word later stinkend rijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist niet wie of wat Cicero was, jij wel.
Het voelt goed.quote:
Dream on.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heel toevallig. Door mijn geweldige studie. Negeer Zeliha. Ik word later stinkend rijk.
Vooruit. Een homohuwelijk, dat kan hier gewoon, hè.quote:
Mag ik je getuige zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vooruit. Een homohuwelijk, dat kan hier gewoon, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |