Ja, maar stel je twee zinnen achter elkaar voor.quote:
Zie jij het ook voor je?quote:
Jij plaatst helemaal geen smilies.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:38 schreef GenusButeo het volgende:
Ik plaats nooit een smiley tussen twee zinnen in. Dat verstoort de harmonie zo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie jij het ook voor je?
Ik wordt twaalf.
Ik doet de was.
Ik slaat zijn vrouw.
Ik doet aan taalverloedering.
Prachtig.
Jawel! Zelden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij plaatst helemaal geen smilies.
Negeer me maar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:42 schreef zarGon het volgende:
Mijn moeder roept. Ik moet slapen.
Doegies.
Was een garpje, eh. Zie het tongetje (PI).quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Negeer me maar.
Doei. Ik hoop dat je een kabuz ziet.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef BobLeSponge het volgende:
Als je een unibrauw wil moet je met WC papier tussen je wenkbrauwen wrijven. Dat werkt bij je reet ook.
Dit is de enige echte waarheid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:22 schreef zarGon het volgende:
Turken. Alleen de allesomvattende smiley kan de Turken beschrijven:.
Je gaat me niet vertellen dat ´yanni´ in het Turks ook als vulwoord wordt gebruiktquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yani, hij negeert me zogenaamd door te zeggen dat hij mij niet negeert.
Je zou eens moeten weten hoeveel Arabische woorden er in het Turks zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat ´yanni´ in het Turks ook als vulwoord wordt gebruikt? Egyptenaren kunnen er ook wat van.
Marhaba, dat is er in ieder geval al één. En Mashallah? Inshallah waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel Arabische woorden er in het Turks zitten.
Merhaba, Masallah, Selamun Aleykum (zoals wij dat dan zeggen) zijn allemaal Arabisch idd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marhaba, dat is er in ieder geval al één. En Mashallah? Inshallah waarschijnlijk ook. Essalam alaykum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |