1: vind je het leuk hier?quote:
Ammehoela, het zou me niks verbazen als ze voor zo'n hip kapsel 4 uur bij de kapper pijn moeten lijden. En dan moeten ze hun kapsel dagelijks nog gellen etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, snel en fris.
Ik heb zo'n meisje in m'n klas met dat model, wel gewoon haar eigen haarkleur. Echt lelijk, maar ze zegt dan altijd op zo'n irritante toon "ik laat de kapper gewoon zijn gang gaan, ik zie wel wat ze ervan maken."quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ammehoela, het zou me niks verbazen als ze voor zo'n hip kapsel 4 uur bij de kapper pijn moeten lijden. En dan moeten ze hun kapsel dagelijks nog gellen etc.. Het is gewoon absurd lelijk
.
Smoesjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meisje in m'n klas met dat model, wel gewoon haar eigen haarkleur. Echt lelijk, maar ze zegt dan altijd op zo'n irritante toon "ik laat de kapper gewoon zijn gang gaan, ik zie wel wat ze ervan maken."
Klopt, tenzij het "dood" is, vaak bij meisjes/vrouwen die te vaak de stijltang gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Smoesjes, ze dacht gewoon hip te zijn en faalde. Lang haar is eigenlijk gewoon altijd mooier bij een vrouw/meisje.
Gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt, tenzij het "dood" is, vaak bij meisjes/vrouwen die te vaak de stijltang gebruiken.
Jij moet de stijltang juist wel gebruiken, staat je leuk, stijltang + blauwe ogen.quote:
Wat vond je hier nou van?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Persoon 1 & persoon 2
Persoon 1: burayi sevdin mi?
Persoon 2: Evet, Hollanda iyi, ama cok kagit geliyor.
Persoon 1: Medeniyet olan yerde kagit olur, medeniyet Turkiye'de ne gezer?
Ik ben geen nichtquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij moet de stijltang juist wel gebruiken, staat je leuk, stijltang + blauwe ogen.![]()
Hoe kan ik nou weer een emoticon zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De emoticon ":')" zonder hem te zijn heeft geen kracht.
te zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weer een emoticon zijn?
Nietes, doeiesquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
te zien![]()
je negeert m'n vorige post over beschaving!
ik ga, doei
Dit is simpele boerentaal uit de jaren 20 van de vorige eeuw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1: vind je het leuk hier?
2: ja, Nederland is goed, maar er komt veel papier (post)
1: waar een beschaving is, is er post, wat heeft beschaving in Turkije te zoeken?
Ja en je negeerde het net wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is dus een diss richting Turkije?
Kan, maar wat vind je ervan? Het is een gesprek tussen twee Turken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit is simpele boerentaal uit de jaren 20 van de vorige eeuw?![]()
Morgen rijdt 80% van de treinen weer zeggen zeWikwakka2, als je het een beetje hebt gevolgd, er reden 2 stoptreinen per uur vandaag en gisteren. Gisteren hadden ze nog een beetje reden door de sneeuw van het weekend, maar vanochtend was er ruim 18 uur geen sneeuw meer gevallen en toch konden ze niet rijden door de hoeveelheden sneeuw
Persoon 1 & persoon 2quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef Ayca het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal, wat probeert hij nu duidelijk te maken?
Oh ok, dacht dat ik kagit misschien anders moest verwoorden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:43 schreef Ayca het volgende:
Ja ik begreep wel wat er stondalleen wat bedoeld hij ermee?
dat er geen beschaving ofzo is in Turkije?
Haha nee hoor, zo slecht is mijn Turks ook weer nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat ik kagit misschien anders moest verwoorden.
Ja.
Nah, heeft niet iets met slechte kennis van de Turkse taal te maken, kagit was in dit geval miss een beetje raar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha nee hoor, zo slecht is mijn Turks ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |