Is Ansswa je vader?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:33 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader deed vroeger aan bodybuilding![]()
oh en ook nog teakwando ofzo
Daar ging je zen-momentjequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Egyptische tursu. Het smaakt naar zeep
.
Zoiets heet toch gewoon wishful thinking?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Ayca het volgende:
Iedereen is een beetje bi volgens mijn biologielerareszij zeker wel
Ja vooral wikwakka, hij stuurt mij steeds van die vreemde PM's.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Ayca het volgende:
Dat lok je zeker zelf uit..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja vooral wikwakka, hij stuurt mij steeds van die vreemde PM's.![]()
Daarom moet je het ook zelf makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Egyptische tursu. Het smaakt naar zeep
.
IHVK begon door mij stoute dingen te sturen, of ik ook zo'n "fiere, zachte bontkraag" had of iets dergelijksquote:
Want ik ben een expert in de Turkse/Arabische keukenquote:
Ziet ze er uit als een pot dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Ayca het volgende:
En heb je dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK begon door mij stoute dingen te sturen, of ik ook zo'n "fiere, zachte bontkraag" had of iets dergelijks.
Ja, pittig rood kapsel enzquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want ik ben een expert in de Turkse/Arabische keuken.
[..]
Ziet ze er uit als een pot dan?
Dat verklap ik alleen in vreemde PM's.quote:
Ik walg van deze trendquote:
Vertalingquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Persoon 1 & persoon 2
Persoon 1: burayi sevdin mi?
Persoon 2: Evet, Hollanda iyi, ama cok kagit geliyor.
Persoon 1: Medeniyet olan yerde kagit olur, medeniyet Turkiye'de ne gezer?
Lekker makkelijk, snel en fris.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat verklap ik alleen in vreemde PM's.
[..]
Ik walg van deze trend, echt
. Hoe kunnen mensen zichzelf zoiets aandoen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK begon door mij stoute dingen te sturen, of ik ook zo'n "fiere, zachte bontkraag" had of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |