Je bent al slim genoeg, nergens voor nodig al dat gelees. Ga maar gewoon slapen. Trusten lief.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:52 schreef GenusButeo het volgende:
Manuel MeerTurk is weg. Nu verveel ik me.
Zal ik straks maar eens gaan lezen, of zo. Wat zeg je, Zel.
Juust!quote:
Tabee, welterusten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar het is al vrij laat, dus ga ik ook maar eens slapen. Houdoe...
Ja, echt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vindt je? Ik vind mijn naam echt lelijk.
Niet voordat je mijn ego nog meer gestreeld heb. En je hebt inderdaad een hele mooie naam. Het spijt me dat ik het steeds aan het verbasteren ben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent al slim genoeg, nergens voor nodig al dat gelees. Ga maar gewoon slapen. Trusten lief.
Dank je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, echt.Maar zelfs zo'n mooie naam kan me nu niet van mijn slaap afhouden. Trusten.
Als je mij maar niet weer zouligkha gaat noemen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Niet voordat je mijn ego nog meer gestreeld heb. En je hebt inderdaad een hele mooie naam. Het spijt me dat ik het steeds aan het verbasteren ben.
Rookert en Wikiwake zijn beide autochtoon..quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:57 schreef IHVK het volgende:
we hebben onze enige autochtonen weggejaagd.
Wie zijn dat dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:57 schreef IHVK het volgende:
we hebben onze enige autochtonen weggejaagd.
Dan ga ik voor Zeliha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:58 schreef zarGon het volgende:
Hm, Zeliha en Züleyha betekenen hetzelfde. Wat had je als naam gewild dan?
Kusje op je broeierige lipjes. Slaap zacht, droom zoet.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kitapsiz, dinsiz, Allahsiz kafir!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |