Ja, maar dingen als algebra en alchemie (?) zijn wereldwijd verspreidquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Merhaba, Masallah, Selamun Aleykum (zoals wij dat dan zeggen) zijn allemaal Arabisch idd.
In het Nederlands zitten ook veel Arabische woorden. Bijna alles wat met een 'al' begint eigenlijk.
Dus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar dingen als algebra en alchemie (?) zijn wereldwijd verspreid.
Dus zo veel zijn het er ook weer niet, i.t.t. wat ze in het Turks allemaal 'gejat' hebben.quote:
Je kan veel van die Arabische woorden gewoon vervangen door Turkse woorden. Veel Arabieren hatende Turken doen dat altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus zo veel zijn het er ook weer niet, i.t.t. wat ze in het Turks allemaal 'gejat' hebben.
Ik wilde nog een sneeuwpop maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Rookert het volgende:
Oh hier zijn jullie![]()
Bijna Kerst en het gaat dooien
Kan wel prima nu hoor, de sneeuw is wat natter en blijft dus beter plakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wilde nog een sneeuwpop maken.
Nu opeens doen alsof je erg vindt, terwijl gisteren en de dag ervoor iedereen zat te zeikenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Rookert het volgende:
Oh hier zijn jullie![]()
Bijna Kerst en het gaat dooien
Puristenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je kan veel van die Arabische woorden gewoon vervangen door Turkse woorden. Veel Arabieren hatende Turken doen dat altijd.
Hmm, goed, misschien dat ik me er dalijk aan waag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan wel prima nu hoor, de sneeuw is wat natter en blijft dus beter plakken
Waar heb je een lijk gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, goed, misschien dat ik me er dalijk aan waag.
Maak dat de kat wijsquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik schrijf eigenlijk altijd dadelijk, dit was de eerste keer.
Waarom ga je niet gewoon dood?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs. Sowieso is 'dadelijk' echt zo'n woord voor onder de rivieren en mensen met een zachte g.
Je hoeft je niet te schamen voor je Limbolandse achtergrond. Ik ben zelf ook half Brabo en heb een moeder met een zachte gquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon dood?
HA-HA-HA.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen voor je Limbolandse achtergrond. Ik ben zelf ook half Brabo en heb een moeder met een zachte g![]()
.
Tevens ben ik nog te fris en fruitig om onder de zoden te belanden. *klopt af op tafel*. Alhoewel bijgeloof wel haram is, nu zal ik dus wel gaan branden. Bedankt hiervoor.
Gelukkig heb ik een goede GGGGGGGGGGGGGGGGGé.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HA-HA-HA.
Je moeder heeft ook een zachte Geeeeeeeeeee.
gister miste je hem nog!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon dood?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:20 schreef GenusButeo het volgende:
Cicero was een Griekse Romeins redenaar die De Oratore en Pro Milone heeft geschreven. Ik voel me zo slim. Dat heb ik gehad bij Retorica. Ha!
(Volgens mij is dit totaal niet relevant. Maar goed.)
...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef MrChill007 het volgende:
Ohja btw: Geweldig dat mensen beter weten dan mij wat ik ben.echt Geniaal man!
respect niggáh.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
OWWWMAIIIIIGAAAWWWWDDD!!!111
Raad eens wat ik hier in de Egyptische supermarkt vond toen ik bij de groente-in-pot keek!?
Pickled vegetables, oftewel: tursu![]()
![]()
.
Nog niet, ik ga me eerst maar eens douchen, scheren en dan in een net pak, bij kaarslicht mijn eerste portie eten. Met een glas whiskey ernaast. Deze snack gaat onvergetelijk worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Al geproefd? Smaakte het goed?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga me eerst maar eens douchen, scheren en dan in een net pak, bij kaarslicht mijn eerste portie eten. Met een glas whiskey ernaast. Deze snack gaat onvergetelijk worden.
Doe nou niet alsof tursu geen genot voor de smaakpapillen isquote:
Voor Oost-Europese en Midden-Oosterse mensen ja, niet voor kazen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof tursu geen genot voor de smaakpapillen is, huichelaar.
Deze boy is anders opgegroeid in de ghetto's van het Midden Oosten,, in tegenstelling tot een niet nader te noemen nederturk die haar dagen in de raarste provincie van Nederland slijt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor Oost-Europese en Midden-Oosterse mensen ja, niet voor kazen.
Zo hard..quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze boy is anders opgegroeid in de ghetto's van het Midden Oosten,, in tegenstelling tot een niet nader te noemen nederturk die haar dagen in de raarste provincie van Nederland slijt.
Nietus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij nog meer verkaasd dan ik.
Vrouwenquote:
Waarom diss je mij steeds.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen.
Turkse vrouwen![]()
.
Nederturkse vrouwen![]()
![]()
Nederturkse vrouwen meisjes die in Limburg wonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()