quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij mij was het na een paar jaar over. Het komt ook voor onder negers. Ik kom uit Adana waar veel Afrikanen wonen (nazaten van de Ottomaanse slaven), dus het zou ook kunnen zijn dat die vlek komt door een zwarte voorouder. Het hoeft niet perse Aziatisch te zijn volgens wikipedia.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:32 schreef GenusButeo het volgende:
Je bent niet eens een Turk, Manuel. Ga weg. Hybride!
Tsja, de laatste 20 posts bepalen meestal de titel van het volgende topic. En hééél vak gaat dat over eten, omdat discussies halverwege vaak overslaan op dat onderwerp omdat een Turk weer eens nodig honger moest krijgen.quote:
Ik heb wel honger nu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, de laatste 20 posts bepalen meestal de titel van het volgende topic. En hééél vak gaat dat over eten, omdat discussies halverwege vaak overslaan op dat onderwerp omdat een Turk weer eens nodig honger moest krijgen.
waar haal jij het lef vandaan om mijn naam uit te spreken? voor straf moet je op de elektrische stoel gaan zitten. en ik ben meer Turk dan jouw.. aangezien jij niet eens weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:32 schreef GenusButeo het volgende:
Je bent niet eens een Turk, Manuel. Ga weg. Hybride!
Zoals het Turken betaamt, dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, de laatste 20 posts bepalen meestal de titel van het volgende topic. En hééél vak gaat dat over eten, omdat discussies halverwege vaak overslaan op dat onderwerp omdat een Turk weer eens nodig honger moest krijgen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:35 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
waar haal jij het lef vandaan om mijn naam uit te spreken? voor straf moet je op de elektrische stoel gaan zitten. en ik ben meer Turk dan jouw.. aangezien jij niet eens weet wie ik ben.
zijn wat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:35 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
waar haal jij het lef vandaan om mijn naam uit te spreken? voor straf moet je op de elektrische stoel gaan zitten. en ik ben meer Turk dan jouw.. aangezien jij niet eens weet wie ik ben.
nerdeeeequote:Op dinsdag 22 december 2009 02:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[köy-accent] İrmik datlısı va, yirming?! [/köy-accent]
Sorry, Manuel. Vergeef me, Manuel MeerTurk. Het spijt me, MeerTurk Manuel die Manuel heet als Turk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:35 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Hij heet echt Manuel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Heet je echt Manuel, of is dat je schuilnaam?
Half Nederlands, half Koerdisch. En MeerTurk bovendien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Halfbloed? Zal namelijk voor het eerst zijn dat ik een Turk met die naam zie.
Oh? Ik heb je wel honderd keer gevraagd wat je echte naam is en jij zei altijd dat je echt Manuel heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
lol. jij had beter moeten weten zell dat dat me echte naam niet is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Half Nederlands, half Koerdisch. En MeerTurk bovendien.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
f
İhsan Halis Vehbi Karaosmanoğlu... Toch?
Ik zou wel zo willen heten. Dat is echt een kick-ass naam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
İhsan Halis Vehbi Karaosmanoğlu... Toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:48 schreef MrChill007 het volgende:
Jullie jaloerse mensen zijn gewoon fucking jaloers dat Zeliha mijn hemso is. PUNT
Wat is dat dan? Gooit Manuel MeerTurk moeilijke woorden in de strijd?quote:
klopt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:48 schreef MrChill007 het volgende:
Jullie jaloerse mensen zijn gewoon fucking jaloers dat Zeliha mijn hemso is. PUNT
Inderdaad. Dat klopt als een zwerende vinger.quote:
juistemquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat klopt als een zwerende vinger.
En het sluit als een bus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat klopt als een zwerende vinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |