Tenzij je joods bent, dan zeg je tegen een kind:"pssst, lollie kopen?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kan je wel leuk kinderlokkertje mee spelen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Tenzij je joods bent, dan zeg je tegen een kind:"pssst, lollie kopen?"
Maakt niet uit, ik ben gestopt met roken en moet wat in mijn bek hebben!quote:
Roken is lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben gestopt met roken en moet wat in mijn bek hebben!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Daar. Moet. Een. Pie-mel in, daar moet een piemel in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
quote:
Oja... Ruud de Wildquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Idd ...Wat een creatief meesterbrein zit daar wel niet achter
ik weet niet, maar m'n pa zei (toen hij me ophaalde uit de jailcel): I'm proud of you, boy...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Wat moet je moeder daar wel niet van denken?
quote:onder het slapend oog van de bewaker? ik wil niet veel zeggen maar als een bewaker slaapt tijdens zijn dienst staat daar op staande voet ontslag voor, ik zou zeggen neem een echt bewakingsbedrijf in handen eentje met honden.
raymond, Ridderkerk 22 december 2009 om 13:19
quote:Slapend rijk worden is maar voor weinigen onder ons weggelegd.
Lisa, Rotterdam 22 december 2009 om 13:05
quote:
Je had echt het gezicht moeten zien van die baliemedewerkers toen ik daar met je ouders binnekwam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef SterkeAtleet het volgende:
[..]
ik weet niet, maar m'n pa zei (toen hij me ophaalde uit de jailcel): I'm proud of you, boy...
heel m'n failie is hard
2000 alvast uitpakken en terugzettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Eik zou je dr 2000 moeten likken op dat plein ipv meenemen...
Dat gaat flink knokken worden, daar op het schouwburgpleinquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:48 schreef IHVK het volgende:
De komende dagen moet het kunstwerk onaangetast blijven, vanaf Kerstavond mogen toeschouwers de lollies opeten.
Ik denk dat er wel copycats actief gaan zijn.
Stiekem een paar lollies vervangen door poep, incl papiertje en stokje. Heerlijk om dan te filmenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:48 schreef IHVK het volgende:
De komende dagen moet het kunstwerk onaangetast blijven, vanaf Kerstavond mogen toeschouwers de lollies opeten.
Ik denk dat er wel copycats actief gaan zijn.
Allemaal hoofddoeken met aldi-tassen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat flink knokken worden, daar op het schouwburgplein.
Ik ken TS en het mag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS, mag ik je foto';s gebruiken? Voor een nieuwsbericht op de FP?
of course!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS, mag ik je foto';s gebruiken? Voor een nieuwsbericht op de FP?
OKEquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |