Tenzij je joods bent, dan zeg je tegen een kind:"pssst, lollie kopen?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kan je wel leuk kinderlokkertje mee spelen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Tenzij je joods bent, dan zeg je tegen een kind:"pssst, lollie kopen?"
Maakt niet uit, ik ben gestopt met roken en moet wat in mijn bek hebben!quote:
Roken is lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben gestopt met roken en moet wat in mijn bek hebben!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Daar. Moet. Een. Pie-mel in, daar moet een piemel in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
quote:
Oja... Ruud de Wildquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Idd ...Wat een creatief meesterbrein zit daar wel niet achter
ik weet niet, maar m'n pa zei (toen hij me ophaalde uit de jailcel): I'm proud of you, boy...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Wat moet je moeder daar wel niet van denken?
quote:onder het slapend oog van de bewaker? ik wil niet veel zeggen maar als een bewaker slaapt tijdens zijn dienst staat daar op staande voet ontslag voor, ik zou zeggen neem een echt bewakingsbedrijf in handen eentje met honden.
raymond, Ridderkerk 22 december 2009 om 13:19
quote:Slapend rijk worden is maar voor weinigen onder ons weggelegd.
Lisa, Rotterdam 22 december 2009 om 13:05
quote:
Je had echt het gezicht moeten zien van die baliemedewerkers toen ik daar met je ouders binnekwam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef SterkeAtleet het volgende:
[..]
ik weet niet, maar m'n pa zei (toen hij me ophaalde uit de jailcel): I'm proud of you, boy...
heel m'n failie is hard
2000 alvast uitpakken en terugzettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Eik zou je dr 2000 moeten likken op dat plein ipv meenemen...
Dat gaat flink knokken worden, daar op het schouwburgpleinquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:48 schreef IHVK het volgende:
De komende dagen moet het kunstwerk onaangetast blijven, vanaf Kerstavond mogen toeschouwers de lollies opeten.
Ik denk dat er wel copycats actief gaan zijn.
Stiekem een paar lollies vervangen door poep, incl papiertje en stokje. Heerlijk om dan te filmenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:48 schreef IHVK het volgende:
De komende dagen moet het kunstwerk onaangetast blijven, vanaf Kerstavond mogen toeschouwers de lollies opeten.
Ik denk dat er wel copycats actief gaan zijn.
Allemaal hoofddoeken met aldi-tassen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat flink knokken worden, daar op het schouwburgplein.
Ik ken TS en het mag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS, mag ik je foto';s gebruiken? Voor een nieuwsbericht op de FP?
of course!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS, mag ik je foto';s gebruiken? Voor een nieuwsbericht op de FP?
OKEquote:
De pindakaasvloer van Wim T Schippers was ook leuker en eerder....quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb een hekel aan onzinnige kunstprojecten.
Nope vriend. Omdat ik die laatste zak heb teruggebracht hebben we alleen een boete. Anders was het diefstal, nu staat er op m'n proces-verbaal "baldadigheid plegen op de openbare weg", wat dat dan ook mag zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:54 schreef eNaSnI het volgende:
Gelukkig wel een strafblad rijker door deze fantastische actie!
Speciaal een account gemaakt om hierover te berichten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Praan het volgende:
[..]
Nope vriend. Omdat ik die laatste zak heb teruggebracht hebben we alleen een boete. Anders was het diefstal, nu staat er op m'n proces-verbaal "baldadigheid plegen op de openbare weg", wat dat dan ook mag zijn.
Hmm, dat is jammer. Het OM is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Praan het volgende:
[..]
Nope vriend. Omdat ik die laatste zak heb teruggebracht hebben we alleen een boete. Anders was het diefstal, nu staat er op m'n proces-verbaal "baldadigheid plegen op de openbare weg", wat dat dan ook mag zijn.
Hij had ze inderdaad op de lolly precies nageteld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef splendor het volgende:
"In de loop van dinsdag wist de politie te melden dat het drie personen heeft aangehouden voor de diefstal. Ook werd één zak met 880 lollies teruggevonden. Eén lolliedief wist uit handen van de politie te blijven. De politie weet wie de man is en heeft telefonisch contact met hem gehad."
Precies 880? Heeft oom agent ze nageteld?
Goeie actie trouwens..
oom agent heeft ze inderdaad nageteld; en net toen hij klaar was, kwam er een jongen met een NOG grotere zak aan. politiewerk... tis niet voor iedereen weggelegdquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef splendor het volgende:
"In de loop van dinsdag wist de politie te melden dat het drie personen heeft aangehouden voor de diefstal. Ook werd één zak met 880 lollies teruggevonden. Eén lolliedief wist uit handen van de politie te blijven. De politie weet wie de man is en heeft telefonisch contact met hem gehad."
Precies 880? Heeft oom agent ze nageteld?
Goeie actie trouwens..
Heb je nog wel lollies dan? of heb je alles ingeleverd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Praan het volgende:
[..]
we hadden er 500 op een geheime plek gestashed, maar niet verder vertellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je nog wel lollies dan? of heb je alles ingeleverd?
Wanneer komt het FP bericht, k ben benieuwd wat je gaat schrijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wolla nog aan toe zeg, die IHVK moet wel een bontkraagje zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Hij had ze inderdaad op de lolly precies nageteld.Je moet toch wat doen 's nachts op het bureau.. Arrestant 3 meldt zich hier trouwens..
LOLLLquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wolla nog aan toe zeg, die IHVK moet wel een bontkraagje zijn![]()
.
Sowieso dit baldadigheid noemenquote:
Het leven gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:
Ik word gepest door mijn vrienden én mijn fok vrienden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven gaat niet over rozen.
Maar wel over lolly'squote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven gaat niet over rozen.
dit was uiteindelijk de buit...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgens twitter:quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso dit baldadigheid noemen. Alsof de daders een stel 12-jarigen zijn.
welke twitter? waar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:46 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Volgens twitter:
PRStunt
GeWild!Jochie van12 jr steelt van eetbaar kunstwerk Ruud de Wild.Van8 kroop hij onder 't dekzeil om lolly's te jatten!De bewaking greep in.. 5:02 AM Dec 21st from web
pittigkapselveenquote:FIPO!! TVP!! IBTL!!
sjaak, Pittigkapselveen 22 december 2009 om 18:09
Ik pest je nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:
Ik word gepest door mijn vrienden én mijn fok vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |