quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
mini-stereo er neer zetten met jazz/klassiek erop
fuck hee, 't topic is net 8 minuten openquote:
4, als je tellen kanquote:
misschien ff in de op kijken, op het moment van schrijven staan daar maar 3 namen dikgedrukt...quote:
met z'n 4en zou je buiten nog een tafeltje kunnen dekkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
misschien ff in de op kijken, op het moment van schrijven staan daar maar 3 namen dikgedrukt...
maar goed ga je toch met zn 4en
ja dus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
denk je echt dat je er meer gaat krijgen voor een flashmop?
mag ik je er aan herinneren dat t over 1,5 week al 2010 is
Als het goed doet, een strijkkwartet in gala kostuumquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
mini-stereo er neer zetten met jazz/klassiek erop
kijk dat klinkt al leuker...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
je kunt ook een gedekt tafeltje op een aanhanger zetten en dan door de mcdrive
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
nee 2003quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja dus?
flashmobs zijn zo 2009?
LOL!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef DeuceFour het volgende:
Opzich wel retarded... maar ach..ook wel lachen.
[..]
LOL!Alleen is dat meer iets voor in de zomer.
En allemaal een cheeseburger zonder kaas bestellen!!1
Zo iets als dit?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:56 schreef AryaMehr het volgende:
Je kan ook iemand verkleden als ober die de McDonalds medewerkers telkens pusht om op te schieten met het eten, aangezien de klanten anders boos worden.
Als je dat al raar vindt. Ik heb een keer meegemaakt dat een mevrouw in de rij een bigmac bestelde zonder hamburger, die vrouw achter de kassa keek een beetje vreemd, waarop die consument zegt; Jaa, ik vind die groentes altijd zo lekker!quote:
Zulks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef timbob het volgende:
als het in utrecht ergens is, doe ik mee.
Dat is inderdaad wel zo. Ik denk niet dat ze daar blij mee zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef Darkestrah het volgende:
Misschien slimmer om zo'n elektrisch waxinelichtje mee te nemen? Ik denk niet dat ze zitten te wachten op kaarsjes in de Mac.
Leuk idee wel.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Als je dat al raar vindt. Ik heb een keer meegemaakt dat een mevrouw in de rij een bigmac bestelde zonder hamburger, die vrouw achter de kassa keek een beetje vreemd, waarop die consument zegt; Jaa, ik vind die groentes altijd zo lekker!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:19 schreef TimKuik het volgende:
Hmmzz, ik ben denk ik ook wel in voor Utrecht. Ligt er natuurlijk wel aan welke dag.
Ik werk zelf bij de Mc, wij zouden het best kunnen waarderenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:52 schreef sjeppert het volgende:
Why?
dat ga ik je niet uitleggen
en vooral de uitwerking op het personeel en de overige mensen van dit 'grappige idee'
filmen en hier posten he![]()
Wat is even? Het zou wel vet zijn als alles goed gefilmd werdquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik kan wel filmen, alleen ik ga eerst even op vakantie.
* Dat zou dan gebeuren met een Sony HDR-FX7
QFT. Briljant idee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is even? Het zou wel vet zijn als alles goed gefilmd werd
Hmm het ligt dan echt aan de datum, ik wil nog best naar Utrecht gaan om dat te combineren met een middagje winkelen.. Het punt is dat ik doordeweeks op school zit en in het weekend werk. Ik doe sowieso wel mee, maar afhankelijk van de datum!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef SamStar het volgende:
aan de poll te zien wordt 't wel utrecht.
Wie bevestigd dan definitief dat ze echt mee willen doen, dan kunnen we namelijk een datum en mcdonalds kiezen
als het in Utrecht is doe ik meequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef SamStar het volgende:
aan de poll te zien wordt 't wel utrecht.
Wie bevestigd dan definitief dat ze echt mee willen doen, dan kunnen we namelijk een datum en mcdonalds kiezen
Ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef SamStar het volgende:
zodra er bekend is wie er allemaal mee doet gaan we kijken welke datum/tijd het beste voor ieder uitkomt!
@timbob, puik plan! Als iedereen nu 1 of 2 (of meer) mensen mee neemt wordt 't natuurlijk al helemaal een succes!
Komt goed!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef SamStar het volgende:
zodra er bekend is wie er allemaal mee doet gaan we kijken welke datum/tijd het beste voor ieder uitkomt!
@timbob, puik plan! Als iedereen nu 1 of 2 (of meer) mensen mee neemt wordt 't natuurlijk al helemaal een succes!
wanneer ben je terug van vakantiequote:Op dinsdag 22 december 2009 03:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik kan wel filmen, alleen ik ga eerst even op vakantie.
* Dat zou dan gebeuren met een Sony HDR-FX7
Ik ken ook nog wel mensen die het leuk vinden om het te filmen (hebben een wekelijkse aflevering op internet waar ze allerlei stunts uithalen en leuke items maken). Stuur maar even een PM als je meer wilt weten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef SamStar het volgende:
[..]
wanneer ben je terug van vakantie
Vriend van me is cameraman, die vind dit soort dingen ook wel leuk, misschien wil hij filmen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef SamStar het volgende:
[..]
wanneer ben je terug van vakantie
een grote stedelijke macdonalds is heeft meestel wel plek voor een heel aantal mensen. dus ik zou zeggen, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:49 schreef -Datdus- het volgende:
mmm.. en als er nou te weinig plaatsen beschikbaar zijn etc??
misschien kan ik wat vrienden optrommelen
Jij gaat ook gewoon mee naar utrechtquote:
quote:
Lijkt mij ook een goed ideequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Flabbelaar het volgende:
En wanneer organiseren we dit voor het noorden?
Zet een poll op, open een topic en gaan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Flabbelaar het volgende:
En wanneer organiseren we dit voor het noorden?
Doe ik altijd bij de Burger King met hun Cheeseburger king deal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef DeuceFour het volgende:
Opzich wel retarded... maar ach..ook wel lachen.
[..]
LOL!Alleen is dat meer iets voor in de zomer.
En allemaal een cheeseburger zonder kaas bestellen!!1
Godverquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Als je dat al raar vindt. Ik heb een keer meegemaakt dat een mevrouw in de rij een bigmac bestelde zonder hamburger, die vrouw achter de kassa keek een beetje vreemd, waarop die consument zegt; Jaa, ik vind die groentes altijd zo lekker!
Tot 3 januari ong.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is even? Het zou wel vet zijn als alles goed gefilmd werd
Ooh, zoiets plan je toch ruim van tevoren, dus na 3 januari moet wel lukkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Tot 3 januari ong.
Precies, ik moet alleen wel een vriend zover krijgen want al die statieven en dingen dragen doe ik liever niet alleen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, zoiets plan je toch ruim van tevoren, dus na 3 januari moet wel lukken
Mjaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Precies, ik moet alleen wel een vriend zover krijgen want al die statieven en dingen dragen doe ik liever niet alleen..![]()
Als iemand anders ook een goede camera heeft en wil filmen is dat misschien ook wel leuk, meerdere camera's is altijd beter, moeten ze wel gecaptured en gemonteerd worden door 1 iemand natuurlijk.
Voor deze actie lijkt me hoe armoediger hoe beter.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef Adames het volgende:
Wat voor McDonalds ben je naar op zoek?
Meeste dingen zijn van die schrale dingen waar elk tafeltje plakt. Maar was laatst bij de Mc in de buurt van Delft. Zag er fancy uit, relatief mooie stoeltjes, frisse limoengroene uitstraling. Typisch zo'n hippe broodjeszaak. Was er ook stampevol.
Hier in de stad hebben ze de MC laatst (2008) verbouwd (raar want hij gaat weg binnen 3 jaar)quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef Adames het volgende:
Wat voor McDonalds ben je naar op zoek?
Meeste dingen zijn van die schrale dingen waar elk tafeltje plakt. Maar was laatst bij de Mc in de buurt van Delft. Zag er fancy uit, relatief mooie stoeltjes, frisse limoengroene uitstraling. Typisch zo'n hippe broodjeszaak. Was er ook stampevol.
is dat een macquote:Op woensdag 23 december 2009 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in de stad hebben ze de MC laatst (2008) verbouwd (raar want hij gaat weg binnen 3 jaar)
maar er staan nu van die tjille lounge stoelen etc..
edit:
http://www.denhelderactue(...)e-opening-mcdonalds/
Zo ziet het er ongeveer uit, maar dan met allerlij kleuren:quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat een mac![]()
wtf, ziet er best oke uit
Ik heb al een gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef blckbb het volgende:
Utrecht is mogelijk vooor mij gezien de afstand
Nee dat gaat lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 02:01 schreef Chen het volgende:
Nemen jullie allemaal het zelfde bestek enzo mee? Anders ziet het er alsnog uit als een ongeordende plek.
Kan toch van te voren worden afgesprokenquote:
Ik ga voor 1 avondje apart bestek kopenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:09 schreef Chen het volgende:
[..]
Kan toch van te voren worden afgesproken. Allemaal wat bij de hema of IKEA kopen. Tssss
.
Plastic bestek misschienquote:Op woensdag 23 december 2009 02:15 schreef Chen het volgende:
Zou me niks verbazen, genoeg gekke die überhaupt mee doen aan dit plan.
Aan je ondertitel te zien kom je uit het oosten van 't land?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Plastic bestek misschien
Alleen als het in Utrecht is doe ik meeAnders kost 't me te veel om eerlijk te zijn.
Die ene euro wat bestek van de xenox of hema kostquote:Op woensdag 23 december 2009 02:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ga voor 1 avondje apart bestek kopen
Ja, maar iedereen heeft wat anders natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ieder heeft toch gewoon bestek thuis?
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan je ondertitel te zien kom je uit het oosten van 't land?
Bestek kost toch wel duurderquote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Die ene euro wat bestek van de xenox of hema kost
Diegene die filmt die kan toch dan binnen komen lopen als we zittenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:49 schreef -Menn0- het volgende:
Valt dat niet heel erg op als je daar gaat staan met statieven enzo?
Midden van 't landquote:Op woensdag 23 december 2009 02:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm oke, anders kon je met korting op m'n Studenten-OV meerijden
Geen probleemquote:Op woensdag 23 december 2009 02:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Midden van 't land
Maar toch bedankt
It would not be me.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef Pythonia het volgende:
Leuk idee, maar als er ook maar 1 zak hooi het nodig vindt om welk nieuwsbureau dan ook in te lichten mag er NOOIT meer een mobje gehouden worden in NL
Nee, sorryquote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef blckbb het volgende:
of voor het geval er iemand langs Culemborg reist
goedkoopste van die winkels echt niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Bestek kost toch wel duurder
Tja, aangezien elke 12 jarige tegenwoordig een eigen telefoon en een enorme drang naar bekendheid heeft is voor mij de 2009 flashmob gewoon een brug-scheikundeklas die met zn allen een scheet in de zuurkast laten. Tijd voor een nieuw idee...quote:
Vond het wel iets voor de schoolkrantquote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef Pythonia het volgende:
Leuk idee, maar als er ook maar 1 zak hooi het nodig vindt om welk nieuwsbureau dan ook in te lichten mag er NOOIT meer een mobje gehouden worden in NL
jawel, maar met een sneltreinvaartquote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef blckbb het volgende:
of voor het geval er iemand langs Culemborg reist
Ehm, schoolkrant? Ging er van uit dat dat nu al schoolnieuwsbrief zou heten. #gettingtoooldforthisshitquote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Vond het wel iets voor de schoolkrant
En sowieso, bij de telegraaf zal het ook op de voorpagina kunnen komen
Met onze koppen erop.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Vond het wel iets voor de schoolkrant
En sowieso, bij de telegraaf zal het ook op de voorpagina kunnen komen
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:33 schreef jo-ep het volgende:
[..]
jawel, maar met een sneltreinvaart
Big Mac menu gewoonquote:Op woensdag 23 december 2009 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het een goed idee om allemaal hetzelfde menu te kiezen, zodat het personeel nog een beetje ontzien wordt?
Stel er komt 40 man, en iedereen neemt zo ongeveer wat anders, da's wel lullig
Behalve de Voedsel-fielen hierquote:Op woensdag 23 december 2009 02:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja precies, volgens mij lust iedereen wel een BigMac
Ja, dat scheelt een minuut in bereidingstijd. En qua capaciteit is de QP een stuk minder interessant voor de Mcquote:Op woensdag 23 december 2009 02:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Behalve de Voedsel-fielen hierMaar die lusten niks van de Mac.
En anders neem je een quarter pounder, alsof dat uitmaakt
Klopt ook wel weerquote:Op woensdag 23 december 2009 02:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt een minuut in bereidingstijd. En qua capaciteit is de QP een stuk minder interessant voor de Mc
Da's een goeie. Als je het een beetje verspreid doet, dan komt niet iedereen op de film en is de grap minder zichtbaar, als je allemaal bij elkaar wilt zitten, dan zit je inderdaad met capaciteit... Dan moet je hopen dat er zoveel stoelen bij elkaar beschikbaar zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 02:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt ook wel weer
Hoe doen we het met zitplaatsen?
met zn allen bij elkaar of allemaal gespreid of een beetje gespreid?
Beetje spreiden is ook wel leuker, anders lijkt het te georganiseerd en meer een familie etentjequote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's een goeie. Als je het een beetje verspreid doet, dan komt niet iedereen op de film en is de grap minder zichtbaar, als je allemaal bij elkaar wilt zitten, dan zit je inderdaad met capaciteit... Dan moet je hopen dat er zoveel stoelen bij elkaar beschikbaar zijn
Kan dat bij de Mac?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En reserveren is niet cool, dan is de verrassing eraf
zou het.... dinsdag 29 december om 11 uur heel druk zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's een goeie. Als je het een beetje verspreid doet, dan komt niet iedereen op de film en is de grap minder zichtbaar, als je allemaal bij elkaar wilt zitten, dan zit je inderdaad met capaciteit... Dan moet je hopen dat er zoveel stoelen bij elkaar beschikbaar zijn
Mja, maar wel dat het overal zichtbaar is, dat het niet lijkt alsof er maar 2 zo achterlijk bezig zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Beetje spreiden is ook wel leuker, anders lijkt het te georganiseerd en meer een familie etentje
Ik ben beschikbaar op die datum en tijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zou het.... dinsdag 29 december om 11 uur heel druk zijn?
(dan kun je ook gratis een introducee meenemen bij je OV)
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij ons wel, bij groepen van 25 man of groter.
Ik ook wel. 's ochtends lijkt me?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar op die datum en tijd.
Mocht het deze datum en tijd worden; ben ik erbij
Anders kom ik denk ik niet meer thuis, dus het lijkt me wel .quote:Op woensdag 23 december 2009 02:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ook wel. 's ochtends lijkt me?
Wij ook ( neem dan wel mijn man en misschien 2 kinderen mee)quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Pingwingei het volgende:
milkshake in een glas gooien en heel beschaafd aan nippen![]()
i'm in mits niet te ver weg
Is Utrecht voor jullie te doen?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wij ook ( neem dan wel mijn man en misschien 2 kinderen mee)
Kan je beter overdag bespreken, als de meeste geïnteresseerden meelezenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef jo-ep het volgende:
ook moeten we even denken over de uitvoerbaarheid van het plan. niet iedereen kan op hetzelfde tijdstip een bigmac hebben, en tegelijk gaan zitten en opeten.
moeten we dan allemaal wachten tot een bepaald tijdstip. en zorgen dat we bijvoorbeeld om 11 uur precies klaarzitten, met je bigmac, en dan alles tevoorschijn pakken?
Ja, wonen vlak bij Den Bosch, niet zo ver rijden.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is Utrecht voor jullie te doen?
dan kan ik niet, ik moet werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Utreg is voor mij gewoonweg te ver wegquote:Op woensdag 23 december 2009 07:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan kan ik niet, ik moet werken
Wel Ukulele. Dat ding is wel makkelijk mee te nemenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef -Datdus- het volgende:
Kan er hier iemand viool spelen?
En dan langs de tafel lopen
Gewoon van die plastic dingen die je bij iedere supermarkt kan krijgen of eigen tafelkleed meenemen.. En gewoon nette kleren.. net overhemd oidquote:
Kleding dan wel onder je jas dragen, dus vanaf het begin van de flashmob je jas uit doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gewoon van die plastic dingen die je bij iedere supermarkt kan krijgen of eigen tafelkleed meenemen.. En gewoon nette kleren.. net overhemd oid
Jawelquote:Op woensdag 23 december 2009 01:49 schreef -Menn0- het volgende:
Valt dat niet heel erg op als je daar gaat staan met statieven enzo?
oke!quote:Op woensdag 23 december 2009 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan je beter overdag bespreken, als de meeste geïnteresseerden meelezen
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef jo-ep het volgende:
ook moeten we even denken over de uitvoerbaarheid van het plan. niet iedereen kan op hetzelfde tijdstip een bigmac hebben, en tegelijk gaan zitten en opeten.
moeten we dan allemaal wachten tot een bepaald tijdstip. en zorgen dat we bijvoorbeeld om 11 uur precies klaarzitten, met je bigmac, en dan alles tevoorschijn pakken?
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Het is je mac niet.quote:
Jep, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef Rockabella het volgende:
Die datum is wel erg dichtbij.. Denk niet dat dat te regelen is voor de meeste mensen, ik kan dan sowieso niet ivm. werk! Als we nou een datum stellen wat nog een aantal weken / maand verder is dan kan iedereen makkelijker wat regelen. Spreken we een tijd en plek af om het allemaal door te nemen en is alles vrij makkelijk te doen dacht ik!
Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef DjinN het volgende:
Eigenlijk moeten we er nog wat anders bij doen, dat het duidelijk is dat we FOK!kers zijnMet FOK!bordjes zwaaien ofzo of weet ik veel wat
Gewoon studententijd. Door de weeks in de namiddag dus. Meeste fokkers zijn toch student (of leven als).quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
Is er al een datum bekend?
30 en 31 december mag iedereen met 40% korting met de trein, en veel mensen hebben nu vakantie.
11 uur 's ochtend vind ik persoonlijk wat aan de vroege kant
Volgens mij is d'r wel wat meer animo dan 6 man, alleen is dat niet in de OP verwerkt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit gaat nooit werken als er maar 6 man komt opdagen.
jammer van de kutmuziekquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Er is 3 januari een flashmob:
http://www.dedopper.nl/
Ik vind alleen het dansje te moeilijk.
Ik dan ook, denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:47 schreef Jay-Z. het volgende:
Ik doe mee als het een filliaal is in (de omgeving van) Breda.
Haha mac artikelen bestellen met een mob is natuurlijk ook wel koning:quote:
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef Me. het volgende:
Jammer dat de meerderheid voor Utrecht gaat, als het in Amsterdam was dan was ik van de partij geweest
Ik vond het ook wel een goed idee eigenlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 21:28 schreef o.us het volgende:
Gaat dit niet meer door? Wel een geniaal idee.
Vandaar dat ik het weer even omhoog wil hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 22:34 schreef 92Merel het volgende:
Ik ging heel enthousiast de OP lezen, zie ik daarna pas '2009'
Alsof dat iets uit maakt?quote:Op zondag 28 november 2010 22:34 schreef 92Merel het volgende:
Ik ging heel enthousiast de OP lezen, zie ik daarna pas '2009'
Dat is alleen leuk als je een Mac kan vinden die normaal doodrustig is, waar 10 mensen per avond zitten. Normaal zit het altijd al propvol.quote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat misschien ook een idee is is om niet eigen bord & bestek meenemen maar gewoon met 500 man komen en die hele mac leegkopen
Ditquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef Rockabella het volgende:
Haha als je dit ergens in het Noorden gaat doen ben ik van de partij.
Good old Maxime.quote:Verhagen
Ook Nederland komt voor in de notities. Zo staat over Maxime Verhagen (CDA) toen hij minister van Buitenlandse Zaken was: 'Het feit dat Vehagen ons zo vroeg in het verhaal een handreiking, doet sterk vermoeden dat hij een solide en effectieve partner is.'
Snelle conclusie, bijna een jaar laterquote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef Aalbers het volgende:
Dit op een site als FOK! regelen lukt ook amper. Doe dit met een groepje vrienden buiten FOK! om, veel sneller. De mensen die zich opgeven is nog maar de vraag of ze op komen dagen. Wel leuk idee, maar dit werkt niet via een community
Ik zie het nu pas, en reageer op de mensen die het nu nog willen doen, zie een aantal posts boven mijn postquote:Op zondag 28 november 2010 23:26 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Snelle conclusie, bijna een jaar later
Haha ja ik ben het ook met je eens hoor.. Maar beetje jammer dat er een jaar voor nodig is om erachter te komen.. Het idee is namelijk wel grappigquote:Op zondag 28 november 2010 23:27 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, en reageer op de mensen die het nu nog willen doen, zie een aantal posts boven mijn post
spammertquote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
Meedoen aan een Flashmob voor het goede doel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |